Philips StyleCare Prestige BHB878/00 MoistureProtect-krultang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Prestige BHB878/00 MoistureProtect-krultang op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lisette 28-06-2019

Veilig, krachtige krultang

Mocht dit fantastische apparaat testen, en is zeer goed bevallen, hij wordt niet warm aan buitenkant, dus zeer veilig, en een perfecte krul, in een korte tijd,

Pluspunten

• Veilig
  • Perfecte krul

Minpunten

• Misschien voor iets korter haar ook te gebruiken

Denise88 20-06-2019

Ontzettend fijn krultang!

Ik maak nu zo'n maand gebruik van deze krultang. Nooit eerder was ik zo enthousiast. In tegenstelling tot andere krultangen waren deze keer de instructies ook echt niet zo eenvoudig als in het echt. Het enige wat je zelf moet doen is er voor zorgen dat je een pluk van de juiste dikte in de krultang plaatst. De rest wijst zich vanzelf. Ik heb een lang haar en ben ongeveer 20 minuten kwijt om mijn gehele haar te krullen.

Pluspunten

• De krultang is snel op temperatuur
  • Je kunt je handen nauwelijk verbranden
  • De krultang stopt wanneer je te veel haar aanbied

Esther B. 19-06-2019

Handig en mooi resultaat

Dit is echt een handige krultang. Niet te zwaar en makkelijk in gebruik. Hij is snel opgewarmd en dus in een handomdraai te gebruiken. Het geeft een mooi krullend resultaat, exact waar het voor bedoeld is. Als ik een te dikke pluk pak, dan zakt de krul er wel wat sneller uit. Al met al ben ik er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij te dikke pluk zakt krul er sneller uit

Kelly 18-06-2019

Prachtige krultang

Ik kreeg de krultang binnen en ik moet zeggen dat ik echt geen verwachting had. Toen ik hem ging gebruiken was het wel belangrijk dat je eerst de gebruiksaanwijzing leest. Toen ben ik aan de slag gegaan. Ik heb hem in verschillende standen gebruikt. Ik merkte al gauw door mijn haardikte, de langste & warmste stand voor mij het beste werkte! Hier door kreeg ik een mooie krul. Echt ideaal dat je hem op verschillende draaistanden kan zetten. Ten opzichte van de meeste krultangen heb je bij deze totaal niet het gevoel dat je haar er in vast blijft zitten. Dit is een groot pluspunt. Een groot nadeel vond ik wel dat ze beloven dat het snel werkt, maar met mijn dikke haar kon ik telkens maar kleine plukken pakken en ben je er alsnog ontzettend lang mee bezig. Voor mensen met dunner haar zou dit wel echt een uitkomst zijn.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Haar blijft nooit vastzitten
  • Symetrische krullen

Minpunten

• Werkt niet snel met dik haar

Ronith 17-06-2019

Snel en makkelijk

De krultang is zeer makkelijk in gebruik. Je bent echt minder lang bezig met het krullen van je haar in tegenstelling tot een gewone Krul- of stijltang. Makkelijk te kiezen wat voor krullen je wil, instellen en het apparaat doet het werk voor je! Ik heb stijl dun haar, maar zelfs deze krullen blijven de hele avond mooi zitten zonder dat het er droog en/of pluizig uit ziet. Kortom het product doet wat het beloofd!!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Veilig
  • Behoud van glans

Momojansen 17-06-2019
  • Product gekregen

Geweldig

Echt geweldig, super makkelijk, je kan je vingers of oor niet verbranden en geen gedoe meer met ronddraaien van de krultang, handig in gebruik, snel opgewarmd, krul blijft lang zitten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snelle krul
  • Blijft goed zitten
  • Warmt snel op

Corina 16-06-2019

Snel mooie krullen

Deze krultang heeft een mooi design. Op de krultang zitten 4 knoppen op waarmee je de temperatuur, de krulrichting en het aantal seconden in kunt stellen hoelang je haar in de krultang blijft zitten. Dit heeft invloed op de krulsterkte. Bij mij bleven de krullen er enkele dagen heel goed inzitten, tot de volgende wasbeurt.
Je houdt de krultang tegen je hooft met de hoge dichte kant. Vervolgens pak je een pluk haar die draai je een slag en leg in de krultang met het uiteinde door de lage kant van de krultang. Als je op de krulknop drukt word je haar naar binnen getrokken en gekruld. Dit heeft even oefening nodig. Maar als je deze slag te pakken hebt, werkt het heel snel.
Mocht de krultang vastlopen, opdat je bv een te dikke pluk haar wilt krullen, dan schakelt de krultang zicht direct uit. Wel zo fijn voor je haar.

Pluspunten

• Meedraaiend snoer
  • Krullen blijven lang zitten

Minpunten

• Werkt niet bij te kort haar

Tina 12-06-2019

Snel prachtige krullen!

In het begin vond ik het wat eng om het apparaat te gebruiken. Maar de angst verdween al snel want het is erg veilig. Mocht je haar vast komen te zitten dan gaat het apparaat vanzelf uit. Dit heb ik overigs maar een keer gehad. Het apparaat is makkelijk in gebruik. Ik kan voortaan zelf mijn krullen maken zonder hulp! Dit heb ik nog niet eerder gehad met andere krultangen. Het is eenvoudig doordat je zelf de krultang niet hoeft te draaien. In ong 10/15 min heb je haar met prachtige krullen! Het product is wat prijzig maar het is het zeker waard!

Pluspunten

• Snel
  • Zelf krullen maken zonder hulp
  • Twee functies , krullen naar binnen of naar buiten
  • Snel opgewarmd
  • Verzorgd haar

Minpunten

• Prijs

Janine 12-06-2019

Mooi en handig product!

Handig in gebruik, makkelijk instelbaar, niet te veel knopjes enz. Er zitten verschillende standen op voor temperatuur en duur. Ik heb bij beide de laagste stand gebruikt.
Mooie grote krul. Werkt wel het beste op net gewassen haar. Dan wordt de krul het mooiste.
Ik zou de krultang zeker niet dagelijks gebruiken. Daarvoor is het mij wat te tijdrovend (er kan niet te veel haar tegelijk in, waardoor het een tijdje duurt voordat je helemaal klaar bent. En is het plukje te groot dan loopt hij vast en schakelt uit dmv een beveiliging), maar af en toe door de weeks en verder in het weekend is prima te doen. Voor iemand die normaal met een ouderwetse krultang krullen maakt is deze krultang sneller en minder kans op verbrande vingers!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Geen onnodige opties

Minpunten

• Vergt wat tijd
  • Groot apparaat

Anja Boesveld 12-06-2019

een super krultang waarmee je in korte tijd mooie krullen kan maken. Handig in gebruik. Mooie vormgeving

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Korte tijd mooie krullen

Minpunten

• Duur in aanschaf

ZoeChloe 12-06-2019

Drie dagen wennen, nu al onmisbaar!

Philips MoistureProtect-krultang: Ik gebruik deze krultang nu twee weken en om de dag. Voorheen gebruikte ik gewoon een stijltang als krultang. Ik ben super blij met dit product omdat ik merk dat mijn haar veel meer glanst en minder snel beschadigt raakt. Ook blijven de krullen goed zitten. De eerste drie keer moest ik enorm wennen aan de krultang omdat deze vrij groot is en ik vind het een beetje een raar idee dat de krultang mijn haar opzuigt. Na die drie dagen, werd ik er behendiger in en weet ik dat ik het product volledig kan vertrouwen. Qua tijd maak pak ik er geen winst op. Het krullen van mijn haar duurt even lang als voorheen. Wel is het een stuk gemakkelijker.

Pluspunten

• Mijn haar glanst
  • Krul blijft goed zitten
  • Snel warm/ op temperatuur

Minpunten

• Wennen aan het apparaat

Lindy Janssen90 12-06-2019

Super handig in gebruik. Top product

Wat is de automatische krultang toch een super fijn apparaat. Vooral wanneer je zelf niet heel handig bent met een normale krultang maar er toch leuk uit wilt zien. Er zat een hele duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Waardoor ik het hem meteen kon gebruiken. Super eenvoudig in gebruik, en waardoor je verschillende standen kunt instellen is hij voor veel soorten haar te gebruiken. Omdat ik zelf ook erg ’fijn’ haar heb, is een automatische krultang helemaal de uitkomst. Ik hoef zelf alleen maar een plukje haar te pakken en de rest gaat vanzelf. Ik ben in 15 minuten gewoon al klaar. Ik was zelf persoonlijk ook een beetje bang dat mijn haar vast kwam te zitten, maar zelfs met een iets wat dikkere pluk was dit niet het geval. Kortom ik ben helemaal verkocht. Mijn haar raakt er ook niet uitgedroogd van! Dus wanneer je krullen zijn afgekoeld, even met je vingertopper erdoorheen, in mijn geval wat haarlak, en ik straal 

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Snel klaar

Minpunten

• een iets wat korte kabel

Jill 11-06-2019

Fijne krultang voor gladde krullen!

Super fijne krultang.
De krultang is heel makkelijk in gebruik. Ik heb van mezelf best pluizig haar, maar krijg bij gebruik van deze krultang mooie gladde krullen. Echt zo fijn!!
Daarnaast ben je bij een volle bos haar ook geen uren meer bezig. Doordat de tang ronddraait en een piep geeft als de krul klaar is hoef je zelf niet te testen of deze al goed is. Het ronddraaien heeft nog een plus; Geen verbrande vingers meer of haar wat van de tang afglijdt.
Er zit een hulpstuk bij zodat je precies weet hoe groot de pluk haar moet zijn die je gaat krullen. Zelf heb ik deze 1 keer gebruikt maar dan weet je wel hoe groot deze moet zijn.
En wanneer je per ongeluk toch een te grote pluk in 1x doet stopt de krultang en slaat hij uit.
Tip: Ik maak vaak strakke krullen en ga daarna met mn vingers door mn haar. Hierdoor krijg je een natuurlijke look met slag!

JillGroen 11-06-2019

Mooi design, fijn in gebruik.

krultang! Allereerst vindt ik het een mooi design. Je moet even een handigheidje krijgen met het krullen, maar zodra je dit onder de knie heb is het echt prima te doen! Als er een plukje verkeerd gaat schakelt de machine gelijk uit, je haar verbrand dus niet.

• Geen pluis
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Je moet even een handigheidje krijgen