BaByliss AS120E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS120E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Meau 21-03-2011
Geschreven voor: BaByliss AS120E

Geweldige föhn borstel! Ik gebruik de borstel elke dag en heb daardoor een kapsel alsof ik zo bij de kapper vandaan kom. Zo makkelijk is het.

Het is moeilijk te bepalen welke krulborstel voor jou geschikt is. Vooral omdat ik geen ervaring heb met dit soort borstels.

Ik heb gekozen voor deze föhn borstel omdat er meerdere borstels bij worden geleverd (dus meerdere mogelijkheden). Achteraf had ik ook een andere borstel kunnen kopen met minder accessoires en minder vermogen. Ik gebruik maar twee onderdelen. Misschien omdat ik kort tot half lang haar heb, dat weet ik niet.

Wat vooral makkelijk is, is dat het apparaat handzaam is en het snoer meedraait.
Wat ik een minpuntje vind is dat het apparaat drie warmtestanden heeft, maar niet drie blaasstanden. En de warmste stand is wel erg warm.

Verder ben ik blij met het apparaat!