BaByliss ST455E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ST455E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Channa 01-04-2019
  • Product gekregen

Snel heet en snel en lang stijl

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Ik ben super blij met deze stijtang. De hitte is makkelijk te bedienen met de knopjes en het display. Het apparaat steilt snel en m'n haar blijft lang glad. Ik hoef m'n haar per pluk maar één keer te steilen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel heet

Annemieke Vriends 09-01-2019
  • Product gekregen

Mooi design en fijne bediening

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Haar wordt glanzender dan met mijn vorige stijltang en blijft ook langer stijl. Licht apparaat waardoor hij erg handzaam is. Heel fijn ding!

Pluspunten

• Zacht haar
  • Langer in model (stijl)

Minpunten

• Prijzig

Nicky 09-12-2018

Krijgt zelfs mijn bos krullen steil!

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Deze stijltang is voor mij dé oplossing. Zelf heb ik een enorme bos krullen en ik heb mijn haar in het verleden al veelvoudig gesteild. Hier ben ik op een gegeven moment mee gestopt omdat ik niet de juiste stijltang kon vinden voor mijn haar, tot nu! Met deze stijltang krijg ik zelfs mijn haar gemakkelijk steil. Ik gebruik de stijltang zelf graag in combinatie met de opzetkam omdat mijn haar dan goed tussen de platen wordt verdeeld. Hierdoor worden zelfs de kleinste plukjes goed steil. Door de verschillende temperatuurinstellingen weet ik zeker dat ik mijn haar niet onnodig te heet steil en dat geeft mij een gerust gevoel. Kortom: ik zou hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Meerdere temperatuurinstellingen
  • Opzetkam
  • Ligt prettig in de hand
  • Snel op temperatuur
  • Meedraaiend snoer

Minpunten

• Knopjes zitten precies op het handvat

Elise 06-12-2018

Goede, handige stijltang

Geschreven voor: BaByliss ST455E

De stijltang is heel gemakkelijk in gebruik. Hij warmt snel op en door de sensor protect modus wordt hij niet te heet voor mijn haar. Normaal stijl ik elke pluk een paar keer achter elkaar om het glad te krijgen, maar dat is met deze stijltang niet nodig. Het snoer draait mee wat heel handig is en hij is lekker licht. Het enige wat ik een beetje een nadeel vind ( maar dat kan ook aan mijn haar liggen) is dat tijdens het stijlen mijn haar een beetje een knettergeluid maakt.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Snoer draait mee
  • Snel resultaat
  • Past zich aan aan je haar

Minpunten

• Mijn haar maakt knettergeluid tijdens het stijlen

Leonie Kleinman 30-11-2018
  • Product gekregen

Steilen in vloeiende beweging!

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Super fijne stijltang. De temperatuur instelling maakt dat je de stijltang kan instellen op eigen type haar. De tang is snel warm en met een vloeiende beweging stijl je je haar met een perfect resultaat. Erg tevreden over deze stijltang!

Pluspunten

• snel warm
  • zelf temperatuur instellen
  • vloeiende beweging stijlen
  • snel resultaat

Minpunten

• knopjes op voorzijde, raak je snel

Nicolette 28-11-2018

Mooi design en perfect haar!

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Erg mooie stijltang! Ben er superblij mee.

Fijn dat de tang zelf de temperatuur bepaalt en je dat af kunt lezen op het schermpje, zelf deed ik het altijd (blijkbaar onnodig) te heet. Eyeopener!

Glanzend en stijl resultaat, helemaal naar wens en gemakkelijk in gebruik. Krullen werkt ook goed!

Het design van de tang is mooi, en het matje handig wat je erbij krijgt. Kan ik hem mooi opleggen als ie nog heet is.

Pluspunten

• Hij bepaalt zelf de temperatuur!
  • Zacht haar
  • Stijlt en krult goed
  • Fijn matje erbij

Minpunten

• Geen, eigenlijk?

Mischa 26-11-2018

Goede stijltang

Geschreven voor: BaByliss ST455E

Goede stijltang, aangezien hij mijn haar goed stijlt en glanzender maakt.

Het fijne aan deze tang is dat hij zelf zijn temperatuur kan aanpassen aan de dikte van je haar. Dit doet hij wanneer je de ' sensor protect' modus inschakelt. Zelf vind ik dit fijn aangezien ik mijn haar normaal altijd rond de 230 graden stijlde, maar nu toch bleek dat ik beter op 200 graden kon stijlen.

Daarnaast ligt deze tang goed in de hand en hij is fijn qua gewicht. Het was voor mij de eerste keer wel even wennen omdat ik met mijn vingers tegen de bedieningsknopjes aankwam tijdens het stijlen, maar al snel had ik door dat ik mijn duin tegen het richeltje (op de lichte buitenzijde) aan kon zetten.

Matje wat je erbij krijgt is erg handig, want daarop kan je de tang neerleggen tijdens het stijlen. Dat werkt fijn, aangezien je de tang dan niet steeds hoeft dicht te klikken en netjes rechtop hoeft neer te zetten.

Krullen heb ik er zelf nog niet mee gemaakt, maar volgens mij is dat ook prima met deze tang te doen. Zeker omdat de tang rond is aan de buitenkant.

Wat ik als laatste nog kan zeggen over de tang is dat hij beschikt over een automatische uitschakeling. Voor mij geweldig, aangezien ik nog wel eens twijfel of ik mijn stijltang nou wel of niet uitgezet heb.

Kortom, wat mij betreft een goede stijltang die doet wat hij belooft te doen.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • kan temperatuur aanpassen aan dikte van je haar
  • maakt haar goed stijl
  • keramische platen
  • matje erbij om hem op te leggen

Minpunten

• design is mooi, maar niet bijzonder
  • haren en stof blijven makkelijk aan matje hangen