Remington CI8019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington CI8019 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sarah 06-01-2019

ergonomisch

Geschreven voor: Remington CI8019

Je haar ziet er supergezond uit, beter dan wanneer je het brusht met een borstel en een gewone haardroger.
Je voelt je supervrouwelijk!!

Pluspunten

• ergonomie
  • snelheid

Mandy 19-12-2018

Remington

Geschreven voor: Remington CI8019

Het is wel even wennen, maar als je weet hou en wat. Is het een geweldig apparaat. Maakt mooie krullen.

Melidsavdw 07-12-2018

Mooie krullen in een handomdraai

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik zocht al lang naar een krultang. Maar de standaard krultang gaf mij wat een rare krul. Ik had wat reviews gelezen over de automatische krultang van Remington en waagde de gok. Heb hem net uitgetest en was er direct weg mee. Is heel gemakkelijk in gebruik en voor mijn hele haar te doen was ik in een wip klaar!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Duidelijke handleiding
  • Mooie krullen
  • Voordelige prijs

Esther 29-11-2018

Super krultang

De protect automatische krultang

Op de eerste plaats ze ziet er zo MOOI uit.
Vergt een beetje oefening maar dan heb je ook wel wat.
Met een gewone krultang draai ik altijd de verkeerde kant uit of blijf ik vast zitten in mijn haren.
Allemaal verleden tijd. Deze automatische krultang is perfect ze heeft ook een PRO stand kun je perfecte krullen maken met een lage temperatuur.
En het snoer is lekker lang 3 mtr.
Kortom een super aankoop waar je zeker geen spijt van zult hebben.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Temperatuur

Weert 28-11-2018

Makkelijk krullen maken

Geschreven voor: Remington CI8019

Het is een fijne krultang met 3 standen erop.. Je kan heel makkelijk je haren krullen. De krul blijft er langer in zitten dan met de normale krultang. En je bent sneller klaar

Pluspunten

• Snel krullen
  • Blijven goed zitten

Minpunten

• Kwetsbaar

Wil 26-11-2018

Goed kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Remington CI8019

Krultang ziet er mooi uit. Alleen als je hem uit de doos haalt vraag je je verbaasd af hoe je hier je haar mee kunt krullen…. Het is belangrijk de gebruiksaanwijzing goed door te lezen. Je haar moet je als het ware streng voor streng pakken om te krullen. En dan een niet te dikke streng. Deze dan even ronddraaien, zodat je hem in het gleufje van de krultang kunt leggen. Vervolgens (als je hem op de gewenste stand hebt ingesteld) op de krulknop drukken. En even vast blijven houden. Je haar wordt dan de “krulkamer” ingetrokken. Daarna geeft hij vanzelf wat piepjes en laat hij los. Het resultaat is een heel mooie golvende krul. Je kunt de krultang instellen op verschillende temperaturen en gewenste krul.
Minpuntje vind ik wel dat als je bovenop je haar wilt krullen voor meer volume dit eigenlijk niet gaat. Het is echt als je je haar in de lengte wilt laten golven/krullen. Te lang haar moet je ook wel mee oppassen, want het wordt vanzelf opgerold in de krulkamer en kan dan weleens vast komen te zitten. Je hebt ook even wat oefening nodig om er handig mee te worden. Maar als je dat eenmaal bent, kan je er geweldige krullen/golven mee krijgen. Wat ik zelf persoonlijk wel lastig vind, is om de achterkant van je haar zelf te doen. Dan is een ouderwetse krultang handiger. Maar je kunt je haar ook door iemand anders laten doen natuurlijk. En je moet er wel de tijd voor nemen, vind ik. Al met al een goed kwaliteitsproduct, maar ben helaas niet heel enthousiast (met name omdat ik graag volume bovenop wil creëren).

Pluspunten

• mooie krullen
  • je kunt zelf de gewenste temperatuur instellen
  • warmt snel op
  • geen pluis

Minpunten

• dunne plukken gebruiken
  • geduld hebben
  • alleen voor de zijkanten van het haar

Astrid1962 26-11-2018

Top Automatische Krultang met geweldige resultaten !

Geschreven voor: Remington CI8019

Ben nog van de generatie ‘warme krullers met pijnlijke ijzeren pinnen’ en heb nu de Keratin Protect Automatische Krultang. Heb eerst wat demonstraties afgekeken op YouTube en ben voorzichtig aan de slag gegaan. Ik ben helemaal blij door het gebruiksgemak, het geweldige resultaat en hoe snel ik mijn steile haar omtover in mooie professionele krullen. Ik heb de krultang in de PRO+-stand gebruikt want ik vind de gezondheid van mijn haar heel belangrijk. En ook nog een meedraaiend snoer van maar liefst 3 meter. Ik vind het een TOP Keratin AUtomatische Krultang met geweldige resultaten!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruikersgemak
  • PRO+-stand voor veilig en gezonde krullen
  • Lang meedraaiend snoer

Yvonneflower 25-11-2018

Feestelijke krullen

Geschreven voor: Remington CI8019

Wat een fijn product! Ik heb lang haar en ben uren bezig als ik ze mooi in de Krul wil hebben. Met deze krultang is het zo gedaan en de krullen blijven lang zitten.

Diane 25-11-2018

Super handige automatische kruller

Geschreven voor: Remington CI8019

Een super handig apparaat al jaren aan het tobben met allerlei apparaten om maar een krul in mijn haar te krijgen. Dit apparaat doet al het werk voor je. Het heeft een hele duidelijke verlichte display staat precies op wat de temperatuur is en welke tijd je gebruikt om je krul te creëren. Je bent snel geneigd de uitgebreide beschrijving op de doos te lezen. Maar dan mis je de info over het indraaien tot de cilinder is gestopt en de timer begint. Het gebruik lijkt in eerste instantie lastig maar het is echt super simpel en gebruiksvriendelijk. Het geeft natuurlijke mooie krullen zonder dat het je haar erg kort opkrult. Andere krultangen beschadigen vaak je haar, je merkt goed dat je haar met dit apparaat niet te warm wordt en dus ook niet beschadigd. Het apparaat is een echte aanrader. Met een garantie van totaal 6 jaar heb je echt een top product.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooie krul

MarisN 25-11-2018

Fijne Krultang!

Geschreven voor: Remington CI8019

Het apparaat ziet er mooi stevig uit en is snel op temperatuur. Doordat je verschillende standen kan instellen is het voor ieder haartype geschikt. Het is wel even wennen in gebruik maar oefening baart kunst. Je moet er wel even de tijd voor nemen en zorgen dat de plukken niet te dik zijn om vastlopen te voorkomen. Je krijgt hele mooie glanzende krullen die niet pluizen. Kortom een fijn product die het geld wel waard is!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Prijzig
  • Wel even wennen

Karolina 24-11-2018

Top krultang

Geschreven voor: Remington CI8019

Mooie design, makkelijk te gebruiken, goede kwaliteit en prijs. Dus alles wat moet je hebben op dit sort product. Echt top.

Pluspunten

• Best

Mimsy1982 23-11-2018

Na oefenen prettig in gebruik

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik ben een fan van Remington-producten. Ze zijn altijd eenvoudig in te stellen en makkelijk in gebruik. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik echt wel even heb moeten oefenen met deze krultang. Maar wanneer je eenmaal door hebt hoe het werkt, dan is het een superfijn product! In een handomdraai tover je zo een bos krullen, die ook best lang blijven zitten.

Pluspunten

• Na oefenen is het makkelijk in gebruik
  • Behuizing blijft koel
  • Lang snoer, geeft veel bewegingsvrijheid

Minpunten

• Bij vastlopen pluk haar wat lastig te verwijderen

Els Roos 21-11-2018

Perfecte kruller

Geschreven voor: Remington CI8019

Als verrassing van vriendinnen gekregen, wist niet dat dit bestond. Na goed lezen van gebruiksaanwijzing en het bekijken van filmpje op YouTube aan de slag hiermee.
Het vereist wel enige oefening om uit te vinden welke temperatuur en hoeveel tijd je in moet stellen om de perfecte krul te krijgen maar uiteindelijk creëer je er een compleet andere look mee.
Je moet wel geduld hebben want je kunt alleen maar met kleine plukjes haar aan de slag maar het is zeer de moeite waard.
Het maakt of golvend (natuurlijk lijkend) of een krullenbos net wat je zelf wilt.

Pluspunten

• perfect resultaat
  • lang snoer

Minpunten

• prijs
  • geduld

Natasjavanderzalm 20-11-2018

Feestelijke krullen

Geschreven voor: Remington CI8019

De keratine protect automatische krultang CI8019. De krultang ziet er stijlvol uit, beetje futuristisch uit. De krultang heeft een lange snoer dat is ook altijd makkelijk. Met de keratine protect automatische krultang CI8019, kun je mooie verschillende krullen maken. Dat komt doordat er verschillende standen op zitten. Je kan het op ieder haarsoort gebruiken. Dat komt doordat je het op verschillende tempraturen kan zetten. Ook een groot voordeel is dat je jezelf niet kan verbranden, want het zit allemaal in de krulkamer. Je krijgt er een mooie natuurlijke glans van op je haar dat komt door de keratine en amandelolie in de krulkamer. De krultang warmt snel op al in 30 seconden zodat je het snel kan gebruiken. Er zit ook een geheugen functie op zodat je weet wat je de vorige keer hebt gedaan. Prijs-kwaliteit klopt helemaal. Ik raad het product zeker aan.

Pluspunten

• Stijlvol uiterlijke
  • Prijs kwaliteit
  • Zeker een aan rader
  • Past perfect

Mandy de Wit 19-11-2018

Autocurler

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik vind dit product vrij lastig in gebruik. De plukjes moeten echt klein zijn en helemaal goed in het apparaat zitten (anders draait je haar vast en krijg je het er zeer lastig uit kan ik uit ervaring zeggen). Het apparaat draait de krul naar binnen en dan is het wachten tot de ingestelde tijd om is. Al met al ben je dus vrij lang bezig. Ik geef zelf dan toch de voorkeur aan aan de krultang van Remington. Deze maakt in zeer korte tijd op simpele wijze een hoofd vol krullen.

Pluspunten

• Krult automatisch
  • Geeft aan wanneer de pluk 'klaar' is.

Minpunten

• Kost veel tijd
  • Bij niet juist gebruik zit het haar snel vast

Skort 19-11-2018

Neem de tijd

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik vond het best eng toen ik mijn 1e pluk haar in de krultang moest stoppen. Wachten tot dat hij uitgedraaid is en daarna wachten op de piep. Het is even uitvogelen voordat je weet welke temperatuur en welke tijd de beste kruk geeft. Je kan er verschillende krullen mee maken. Er moeten dunnen plukjes haar per keer in de krultang, je bent er dus wel even mee bezig. Als je eenmaal klaar bent blijven de krullen lang zitten.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Snel klaar voor gebruik
  • Krul blijft lang zitten

Minpunten

• Duurt lang voordat je haar klaar is.

Monique 18-11-2018

Je droomkrullen kunnen nu werkelijkheid worden

Geschreven voor: Remington CI8019

Het vergt enige oefening maar dan heb je ook een geweldig resultaat.
De krultang is veilig voor je haar en geeft een mooie glans.
Heeft verschillende functies voor elk haar type

Pluspunten

• Eindresultaat

Minpunten

• vergt de nodige oefening

HesterM13 17-11-2018

Leuke, handige krultang, maar kost tijd en oefening!

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik was super benieuwd naar deze auto krultang, omdat het mij met een gewone krultang nooit lukte om mooie krullen te krijgen. Ik draaide verkeerd of mijn fijne haar viel snel los of misschien had ik gewoon te weinig geduld. In al deze gevallen bied deze auto krultang een uitkomst, omdat je temperatuur en het aantal seconden instelt, je vervolgens alleen een haarpluk hoeft in te voeren en het apparaat alles voor je doet tot je een piepje hoort. Op het 'je hoeft alleen je haarpluk in te voeren' heb ik me wel even verkeken. Dit vergt namelijk echt tijd en oefening om te verkomen dat de tang verstopt raakt met haar en je moet je plukje netjes invoeren in de krultang zodat de krul er niet scheef of geknikt uit komt. Voor mijn dunne haar is dit echter geen probleem en weet ik dat als ik een paar oefen het me al veel makkelijker af zal gaan. De gebruiksaanwijzing en de krultang zelf zijn erg duidelijk dus vanuit dat opzicht is de tang gebruiksvriendelijk. De uitvoering van de tang is mooi en luxe en er wordt een handig schoonmaak accessoire bijgeleverd. Ik vind het ook een plus dat de tang super snel opwarmt, enkele seconden. Wel vind ik het voor de prijs jammer dat er geen etui bijgeleverd zit om 'm netjes op te bergen.

Pluspunten

• Warmt supersnel op
  • Je hoeft alleen haarplukjes in te voeren
  • Veel opties qua temperatuur
  • Meedraaiend snoer

Minpunten

• Niet geschikt om snel krullen te maken
  • Dunne plukjes haar
  • Oefening baart kunst

Lindsey 14-11-2018

Super handig!

Geschreven voor: Remington CI8019

Deze krultang maakt mooie gelijkmatige krullen zonder het haar te beschadigen. Veel minder omslachtig dan een normale krultang, aangezien deze tang het werk voor je doet.
Je kunt zelf gemakkelijk instellen hoe sterk je de krul wilt hebben. Daarnaast is de krultang snel op temperatuur. Het lange snoer is een absoluut pluspunt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Lang snoer

Moon 02-11-2018

Dijne krultang

Geschreven voor: Remington CI8019

Erg blij met deze automatische krultang, het fijne ervan is dat je alles zelf kan instellen hoe je de Krul wilt en hoe lang , snoer is ook lang wat erg fijn is zodat je overal gemakkelijk bij kan. Je bent wel even bezig maar het resultaat is erg mooi. Mooiste effect en resultaat doe je door kleine passe’s te nemen en in scheidingen werken zo ga je mooi ter werk en krijg je een natuurlijk resultaat. De krullen zijn mooi glanzend het pluist ook niet en de krullen blijven erg mooi en lang zitten. Heel erg blij met me nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Kan alles zelf instellen
  • Lang snoer
  • Fijn om me te werken
  • Mooie Krul
  • Geeft glans

Nicoleestee 29-10-2018

Mooi product

Geschreven voor: Remington CI8019

Apparaat snel warm en dus direct te gebruiken.
Eenvoudig in gebruik met een mooi resultaat!
Je Kan zelf de tijd instellen Hoelang je de Krul wilt laten zitten in het apparaat. Na een piepje kan je je haar verwijderen en heb je een Krul

LisaBlad 28-10-2018
  • Product gekregen

Fijne krultang met een goed resultaat

Geschreven voor: Remington CI8019

Dit apparaat is nu een paar maanden in mijn bezit. Het was even wennen in gebruik, maar nu ben ik het apparaat gewend. Ik ben heel blij met het resultaat: mooie krullen waarbij je ook kan variëren in de grootte van de krul. Dus oefening baart kunst! Het prijskaartje is flink, maar nu kan ik zeggen dat het de investering waard is. O ja, ook het lange snoer is heel praktisch.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooi resultaat

Minpunten

• Prijzig

haziza maataoui 25-10-2018

mooie krullen zonder dat het mijn haar beschadigd

Geschreven voor: Remington CI8019

ik ben zelf linkshandig , dus was het niet zo eenvoudig om een toestel te vinden dat ik makkelijk kan bedienen. bij dit toestel is er geen enkel probleem. het toestel warmt zeer snel op , en heeft een handig display, waarop je je instellingen makkelijk kan aflezen, je kan kiezen voor golvend haar, losse of vaste krullen, door de keratin laag van dit toestel raakt je haar niet beschadigd, en dat merk je want je haren glanzen nog mooi na gebruik. In het begin is het even zoeken hoe je hier best mee werkt, maar je wordt er steeds vlotter in. Mijn Vriendinnen denken dat ik weer naar de kapster ben geweest, maar stiekem heb ik deze krullen zelf gemaakt. Ik ben tevreden over het toestel

Pluspunten

• lang aansluitsnoer (3 meter)!
  • lichtgewicht
  • snel op temperatuur
  • ook voor linkshandige personen

Minpunten

• geen etui

alb 22-10-2018

Automatische krultang

Geschreven voor: Remington CI8019

Ik werd een beetje bang toen ik dit product voor get eerst zag. Ik was bang dat ik mijn haar kapot zou maken door de krultang.

In de doos zit het krulapparaat , schoonmaak tang, een garantiegids en een instructies boekje. Je moet de instructies goed lezen voor dat je hem gaat gebruiken. Op zich is het apparaat makkelijk in gebruik. Het wordt snel warm. Het lijkt ook veiliger te zijn dan een normale krultang omdat de warmte tang binnen het apparaat zelf is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over brandende vingers, oren of hoofd met dit apparaat.

Je hebt veel tijd en geduld nodig om je hele haar in mooie krullen te maken omdat met het draaimechanisme je maar een klein beetje haar per keer kan krullen. Ik heb zelf fijn haar. In het begin ging het makkelijk en mooi met dit apparaat. Ik was echt verbaasd. Ik had me druk gemaakt om niks en ik ging verder met krullen totdat ik op de zijkant van mijn hoofd kwam toen ging alles mis.

Ik kreeg een foutmelding van het apparaat: volgens het instructies boekje laat het apparaat het haar los tijdens een foutmelding. Helaas was dit bij mij niet het geval en moest iemand anders mij helpen om de tang los te krijgen van mijn haar. Jeetje. My worst fear came true: dat apparaat was verstopt door mijn haar. Gelukkig kon ik mijn haar uit het apparaat krijgen, maar alleen met hulp van iemand anders.

Ik ben teleurgesteld want het apparaat werkt prima voor mij zolang ik goed zicht in de spiegel heb. Ik zeg: koop het en gebruik het, maar op eigen risico.

Pluspunten

• Mooie krullen
  • Snel opwarmen

Minpunten

• Prijzig
  • Moeilijk gebruiksgemak

Daniquehubers 19-10-2018

Super fijne krultang

Geschreven voor: Remington CI8019

Super fijne krultang. Krult automatisch, dus niet meer zelf uitvinden welke kant je moet op krullen voor het beste resultaat. Je kan hem op 3 standen zetten, voor andere krullen. 7 standen qua temperatuur. Dus ook voor kwetsbaar en fijn haar zeer handig. Als je wat dikker haar hebt kan je hem warmer zetten. Warmt super snel op in 30 seconden, je kan hem dan al meteen gebruiken. Ook krijg je er een reinings accessoire bij. Zo kan je de krulkamer van binnen schoon maken. Oogt heel luxe en is handig in gebruik. De krulkamer verreikt met keratine en amandelolie voor glanzend en gezond haar. Er zit een geheugen functie op, zodat die onthoud op welke stand en temperatuur je het gebruikt had. Hij schakelt vanzelf uit na 60 minuten, dus geen zorgen meer als je hem per ongeluk vergeet uit te zetten. Zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Zowel kort als lang haar
  • 7 temperatuurstanden
  • 3 krulrichtingen
  • Oogt luxe
  • Handig in gebruik