De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington CB 7480 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Annemoon 18-01-2019

Remington stijlborstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Ik raad deze stijlborstel absoluut aan! Ik heb zelf halflang krullend haar wat ik met een gewone stijltang niet volledig stijl krijg en hier minimaal anderhalf uur mee bezig ben. Met deze stijlborstel ben ik max 20 minuten bezig en dan is mijn haar ook echt stijl. Daarnaast glanst het haar mooi na het stylen. Ik heb hiervoor een relatief goedkope stijlborstel gehad die ook zijn werk deed, maar je merkt toch wel degelijk verschil met een stijlborstel uit een duurder segment.
Ik zeg bij twijfel in dit geval doen!

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar
  • Lang snoer
  • Maakt het haar echt stijl
  • 3 warmte standen

Sivar 10-12-2018

Fijn product voor glanzend haar.

Geschreven voor: Remington CB 7480

Het is een fijn product dat doet wat het belooft, namelijk het haar stijlen zonder dat het er droog uit gaan zien. De lange snoer zorgt ervoor dat je genoeg bewegingsvrijheid hebt. Er zitten 3 hittestanden op, zodat elk haartype stijl wordt. Hij warmt snel op, zodat je het ook snel kunt gebruiken.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Snel warm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooi ontwerp

MissTang 30-11-2018

Helaas geen vervanger voor de stijltang

Geschreven voor: Remington CB 7480

Ik had hoge verwachtingen van de stijlborstel, helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt. Mijn haar wordt minder steil dan wanneer ik de stijltang gebruik en toch ben ik er ongeveer evenveel tijd aan kwijt. Ook wordt mijn haar er enorm statisch van, maar dat komt waarschijnlijk doordat de verwarming thuis aan staat en het buiten erg koud is. De stijlborstel is vrij zwaar en doordat het keurmerk in de greep is gelaserd, ligt het niet lekker in de hand. Wat wel heel fijn is, is de lange snoer en dat de borstel snel opgewarmd is. Voorlopig gaat de stijlborstel de kast in en blijf ik mijn oude vertrouwde stijltang gebruiken. Misschien dat ik in de lente weer een poging waag in de hoop dat het mijn haar niet meer statisch maakt.

Pluspunten

• lange snoer
  • snel opgewarmd

Minpunten

• tegenvallende resultaat
  • zwaar
  • maakt het haar statisch

angelvdZ 29-11-2018

Hele fijne borstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Echt een hele fijne borstel. Moeilijk haar krijg je hiermee makkelijk glad. Borstel is zeer eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• mooi resultaat
  • Makkelijk te bedienen

Syl01 28-11-2018

Snelle stijlborstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Een vriendin had deze stijlborstel gekocht en ik mocht hem ook uittesten.
Stijl glanzend en verzorgend haar in 10 minuten.
Meerdere standen wat ideaal is en het snoer draait mee.
Daarnaast verzorgt het je haar door de keratine en amandelolie.
De prijs vind ik echt meevallen want het is een super goed product.

Pluspunten

• Keratine en amandelolie verzorging
  • Snoer draait mee
  • 3 standen
  • Prijs

MaryL1984 28-11-2018

Fijn en handige steilborster

Geschreven voor: Remington CB 7480

De stijlborstel is al een cadeautje om te ontvangen, want hij was mooi verpakt in een stijlvolle doos.
De stijlborstel warmt snel op en is heel makkelijk in gebruik!
Vooral als ik weinig tijd heb, pak ik de borstel er bij en ben ik er heel snel doorheen; je hoeft alleen maar door je haar te borstelen en klaar.
Voor een feestje oid neem ik wel wat meer tijd om er uitgebreider in 3 lagen doorheen te borstelen.
Mijn lange haar is zacht en er zit een mooie gloed overheen.
Kortom, erg tevreden!

Pluspunten

• Snel(ler) klaar
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Beetje zwaar

Beau 28-11-2018

Fijne stijlborstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Ik gebruik de stijlborstel nu ongeveer anderhalve week en ik vind hem superfijn in gebruik.
Hij wordt snel warm en gaat gemakkelijk door het haar heen. Het resultaat is door de keratine op de bladen heel mooi en glanzend haar. Voor mij een echte aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Ligt makkelijk in de hand

Weert 28-11-2018

Kammen en stylen

Geschreven voor: Remington CB 7480

Als je een lichte slag in je haar hebt kun je die met de stijlborstel er goed uit halen..
Maar bij veel krul of pluizig haar is een styletang fijner.
De stijlborstel duurt wel lang voor dat die bij de 190 graden is en is zwaar om vast te houden.

Pluspunten

• Kammen en stylen

Minpunten

• Zwaar
  • Word niet snel warm

Maurina 27-11-2018

Mooie brush voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Remington CB 7480

Wat fijn is aan de straight brush is dat je een groot oppervlak kunt pakken, dus veel haar in 1 keer kunt stylen.
Het is licht in gewicht dus niet al te zwaar in je handtas of shopper. Voorziet van verschillende standen wat geen schade aan je haar geeft. Door de keratine en amandelolie wat in het apparaat is ingebouwd blijft mijn haar lekker zacht.
Het handvat wordt tijdens het gebruik niet heet en heeft een goede grip.
Wat jammer is dat het lastig is om de haarpunten goed te stylen. Ook duurt het lang voor het warm wordt en je moet echt de tijd ervoor nemen om je haar (lang) goed te stylen.

Pluspunten

• lange snoer
  • licht in gewicht
  • goede grip handvat
  • groot oppervlak stylen
  • verschillen standen

Minpunten

• lastig om je haarpunten te stylen
  • duurt lang voor het warm wordt
  • duurt lang voordat het goed gestyled is

Nie 25-11-2018

2 in 1 combinatie

Geschreven voor: Remington CB 7480

Goed: Wat ik zo handig vind aan deze stijlborstel is dat je haar wordt gekamd en per haartje wordt gestyled. Zo wordt alles netjes gestyled, zonder dat je een plekje vergeet. Het is makkelijk te gebruiken en wordt snel warm. Daarnaast heb je geen hittebeschermer nodig, want de keratine en amandelolie doen goed hun werk waardoor je zacht en glanzend haar krijgt. Het fijne ervan is dat je snel klaar bent. Normaal ben ik 45 minuten bezig met mijn lange haar tot mijn heupen en nu ben ik maar 15 minuten bezig.

Minder goed: Wat ik wel minder vind is dat hij zwaar is in de hand. Je uiteinde van je haar wordt niet goed gestyled, omdat het geen houvast heeft. Ik vind het ook jammer dat je geen beschermhoes krijgt en de gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijk te gebruiken
  • Snel warm
  • Haar verzorging

Minpunten

• Zwaar
  • Geen beschermhoes
  • Haar puntjes worden niet goed gestylted

Weert 24-11-2018

Stylborstel gladmakend

Geschreven voor: Remington CB 7480

Maar bij veel krul of pluizig haar is een styletang fijner.

Pluspunten

• Kammen en stylen in een

Minpunten

• Zwaar
  • Niet snel warm

kuub 22-11-2018

snel en mooi resultaat

Geschreven voor: Remington CB 7480

Ik zou de stijlborstel van Remington zeker aanraden. Op de haarborstel zit keratine en amandelolie die je haar laten glanzen en die je haar verzorgt. Hierdoor hoef je zelf geen olies of haarproducten in je haar te doen, dit bespaart je tijd, moeite en geld. Een hittebeschermende spray zou ik echter wel aanraden. Nog een fijne kant aan deze borstel is dat de stijlborstel zo is ontworpen dat je totaal geen last hebt van statisch haar. Als laatst het aller grootste pluspunt; door de 3 standen kun je elke haartype, binnen de kortste tijd, steil krijgen.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • geschikt voor elk haartype
  • snel warm
  • verzorgt je haar
  • luxe uitstraling

BaharC 22-11-2018

Top aankoop!

Geschreven voor: Remington CB 7480

Mooi design, snoer draait mee, ligt goed in de hand en is niet zwaar. Door de keramische coating die verrijkt is met keratine en amandelolie is je haar in een mum van tijd gestyled. Resultaat, glanzend en zacht haar! Kortom, heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Is niet zwaar
  • Snoer draait mee
  • Coating verijkt met amandelolie en keratine

InkyvM 21-11-2018

Geschreven voor: Remington CB 7480

De borstel heeft een fijn lange kabel die meedraait. De borstel is snel opgewarmd, is gebruiksvriendelijk en wordt aan de achterkant niet heet, wat heel fijn is. Ook gaan de klitten meteen uit je haar. Er zitten 3 wamte standen op de borstel
De haren worden echter niet zo stijl als bij een stijltang

Pluspunten

• 3 wamtestanden
  • lang snoer
  • warmt snel op

Mandy de Wit 19-11-2018

Geschreven voor: Remington CB 7480

Snel warm, diverse temperatuuropties voor verschillende haarsoorten. Wel een vrij zware borstel met harde pinnen. Haar wordt mooi glad, de uiteinde en de achterkant van het haar vond ik iets lastiger te borstelen.

Pluspunten

• Glad haar
  • Snel warm

Minpunten

• Zwaar
  • Harde pinnen

Skort 19-11-2018

Ideaal voor glad en pluisvrij haar

Geschreven voor: Remington CB 7480

De borstel ziet er prachtig uit en mijn haar gaat er makkelijk doorheen. Ik begin pluk voor pluk en daarna borstel ik heel mijn haar door. Deze bestreken maakt mijn haar glad en stijl en pluisvrij. Het lange snoer vind ik erg makkelijk, hierdoor heb je veel bewegingsvrijheid. De borstel is snel warm en klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Snel warm
  • Verschillende temperaturen

Minpunten

• Beetje zwaar

Heliya 18-11-2018

Het is een super makkelijk apparaat.

Geschreven voor: Remington CB 7480

Het is een heel makkelijk apparaat, net als je eigen borstel, maar dan veel sneller.
Ik heb mijn haren in een korte tijd klaar dankzij dit apparaat.
Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Chique
  • Makkelijk

Vipratha 17-11-2018

Geschreven voor: Remington CB 7480

Mooi, fijn en goedwerkend product. Heb hem nu al een paar maanden en je moet wel een paar keer over je haar maar je hebt hierna wel een mooi resultaat: glanzend, natuurlijk stijlhaar.

Pluspunten

• Snel warm
  • Lange kabel
  • Mooie verpakking

Minpunten

• Aan de zwaardere kant
  • Heeft maar 3 standen

Lindsey 15-11-2018

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Deze stijlborstel is ideaal als je snel je haar wilt stylen. Voor glad en pluisvrij haar. De borstel is snel op temperatuur en heeft een lang snoer. Het voordeel ten opzichte van een gewone stijltang is dat je echt al vanaf de aanzet kunt stylen en het gaat een stuk sneller.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel resultaat

Gabje10 12-11-2018

Super mooi eindresultaat!

Geschreven voor: Remington CB 7480

Ik stijlde mijn haar altijd met een stijltang...maar nu niet meer nu ik deze krulborstel heb geprobeerd!
Binnen 30 seconden was de krulborstel op de juiste temperatuur en door zijn grote oppervlak was ik zo klaar.
En dan het resultaat was boven mijn verwachting,zacht glanzend stijl en zonder te pluizen! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Glanzend haar
  • Lang snoer
  • Niet duur

Minpunten

• Zwaar

Nikki 07-11-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Remington CB 7480

Wauw zelfs met mijn dikke haar en krullen word me haar super stijl en ben ik maar een klein half uurtje bezig ipv 2.5 uur

Carola0812 03-11-2018

Snel stijl haar!

Geschreven voor: Remington CB 7480

Met deze borstel ben ik snel klaar om mijn lange haar te stijlen. de borstel is namelijk vrij breed waardoor je vrij brede plukken haar op kan pakken. het haar wordt glad, glanst mooi en is stijl. door de verschillende temperatuur standen kun je kiezen welke stand het beste past bij jouw haar, en dit met een mooi pluisvrij eindresultaat.
Ik ben erg blij met deze stijlborstel, zeker omdat hij ook erg betaalbaar is.

Pluspunten

• betaalbaar
  • lang snoer
  • snel op temperatuur

Minpunten

• er zit geen beschermhoes bij

anitas 01-11-2018

Super fijne styleborstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Met de winter voor de deur wil niemand de deur uit met natte haren. Dit is de uitkomst voor een net en verzorgd kapsel. Doordat het een borstel en stijltang is ben je zomaar klaar. Hij heeft 3 optimale temperatuurinstellingen en warmt snel op in 30 sec. Door de keratine en amandelolie creëer je een pluisvrij en glanzend kapsel.

Pluspunten

• snel warm
  • meedraaiend snoer

Minpunten

• zwaar

Esma 01-11-2018

Geweldige stijlborstel

Geschreven voor: Remington CB 7480

Hele fijne stijlborstel! De stijlborstel is binnen 30 seconden klaar voor gebruik en mijn haar is mooi stijl geworden. Ideaal voor (bij)stijlen!

Jmabuijs 30-10-2018
  • Product gekregen

Fijne borstel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Remington CB 7480

Prima borstel om je haren mee te stylen zonder ze te beschadigen. Door de beschermlaag blijven de haren gezond.

Pluspunten

• Grote borstel
  • Wordt goed warm

Minpunten

• Niet makkelijk voor korte haren