De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ST495E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bianca 06-04-2019

Mooie bruikbare tang!

Geschreven voor: BaByliss ST495E

Dit product mocht ik testen van Babyliss. Wat een geweldige bruikbare tang is dit! Toen ik begon met uitpakken van de tang was al een cadeautje op zich. Ik ben eerst gaan testen met de functie Straightening. Ik heb heel dik en zwaar haar, maar deze tang had daar echt geen moeite mee! Door de stoomfunctie werden mijn haren zelfs mooi zacht. Het werkt heel gemakkelijk en de temperatuur is in te stellen, wat ik ook erg prettig vind.

Het curling gedeelte vond ik wat lastiger. Het werkt allemaal wel, maar het was voor mij een kunst om krullen te krijgen....dat ligt ook aan mij want ben niet zo handig daarmee. Dat is een kwestie van oefenen.
Kortom: Deze tang beveel ik echt aan, wat voor type haar je ook hebt!!

Pluspunten

• Temperatuur regelbaar
  • Stoomfunctie
  • Werkt makkelijk
  • Lang snoer
  • Veel mogelijkheden

Nehria 31-03-2019

Makkelijk stijlen

Geschreven voor: BaByliss ST495E

Ik heb enorm veel en golvend haar dat een goede verzorging nodig heeft.
Voor mij is het stijlen van mijn haar een dagelijkse bezigheid. Ik ben dan ook nog altijd opzoek naar een stijltang die perfect bij mijn haar past.
Babyliss heeft mij de kans gegeven de Micro Steam Stijltang te testen.

De tang heeft een prachtig design. De zilveren achterkant zorgt voor een strakke chique uitstraling. Echter moest ik wel wennen aan de grote van de tang en is hij best zwaar.
Een groot pluspunt is dat de stijltang een meedraaiend snoer heeft en hij daarom makkelijk in gebruik is. Daarnaast wordt de tang ontzettend snel warm, wat ook een pluspunt is.

De tang heeft meerdere temperatuurinstellingen. Dit is fijn, want je kunt de temperatuur dus instellen op de graden die het beste voor jou haar werkt.
De kleine ‘’tandjes’’ op de onderste plaat zijn ook erg handig. Deze zorgen ervoor dat je haar tijdens het stijlen niet in de klit raken en je haar zich verspreid, waardoor je haar extra goed stijl wordt en heel soepel tussen de stang glijdt.
Nog nooit eerder heb ik een stijltang geprobeerd met een stoomfunctie en was dan ook ontzettend benieuwd. Het heeft me positief verrast. Een pluk haar is na 1 keer stijlen al goed stijl en hoef je dus niet nog een aantal keer over de pluk heen.

Ik ben erg tevreden over de stijltang. Het gaat snel, veilig en erg gemakkelijk.

Pluspunten

• Snel warm
  • Meedraaiend snoer
  • gemakkelijk en veilig

Minpunten

• vrij groot
  • vrij zwaar

Hendriks 16-03-2019

Mooie stevige tang

Geschreven voor: BaByliss ST495E

Super mooie tang om te zien.
Ook heel fijn in gebruik. Meteen stijl haar. Ook kun je er een mooie slag in maken.

Ik heb zelf heel droog en pluizig haar. Maar na 1x gebruik al super stijl en geen pluis haar meer.