BaByliss Pure Metal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Pure Metal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mariëlla 17-03-2019

Super fijne stijltang

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Super fijne stijltang van BaByliss! De eerste keer dat ik hem gebruikte vond ik hem best zwaar in de hand maar dat wende eigenlijk al vrij snel. Je kunt er prachtige krullen mee maken en verschillende temperaturen instellen! De stijltang heeft een meedraaiend snoer en dat vind ik echt mega handig! Heel blij met deze stijltang!

Pluspunten

• Meedraaiend snoer
  • Verschillende temperaturen
  • Diamant ceramic coating
  • Led display

Minpunten

• Zwaardere stijltang

Sanne 28-02-2019

Aanrader!!

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Echt een aanrader! Heb krullend haar wat lastig te stijlen is en duurt meestal aardig lang. Bij deze niet, hij is snel warm makkelijk in de hand en heel prettig met het verzetten van de hitte

Pluspunten

• De silicone opzet stuk.

Wendy 11-02-2019

Goede stijltang, word snel warm

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Ik heb deze stijltang gekregen om te revieuwen. Vind het een hele mooie stijltang om te zien, mooi design en lekker girly. De platen worden snel heet, en doet zijn werk goed. Binnen no time zijn de platen warm dus makkelijk als je haast heb, in de stopcontact aanzetten en stijlen maar, dus dat is zeker een voordeel. Krullen maken vind ik niet dat hij hele mooie krullen maakt maar als je van losse waves houd is het ook een prima krultang, ik zelf hou meer van de strakke krullen maar daar kan je beter een andere tang voor kopen.
Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Voor die prijs heb je een stijltang en krultang.

Pluspunten

• Maakt het haar glad en blijft heel de dag glad
  • goede kwaliteit en prijs

Minpunten

• tang zoemt een beetje is niet helemaal stil

Lexie 10-02-2019

Fantastische krul/stijltang!

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Wat een geweldige krul/stijltang. De fast&style stijltang ziet er niet alleen oogverblindend uit, hij doet ook nog eens super zijn werk. Ten eerste is het snoer zeker lang en flexibel genoeg! Als je geen stopcontact dicht in de buurt hebt is het geen probleem. Hij word super snel warm en met de knopjes kun je kiezen tussen 5 temperatuur instellingen, dus het is geschikt voor elk haar. Of je nou dun of dik haar hebt, het kan allemaal. De stijltang beschikt over een ceramic coating en dat kun je gelijk merken. Wanneer je je haar stijlt of krult dan word het heerlijk zacht en pluisvrij. De stijltang die glijd door je haar en het gaat zeker niet stroef, wat soms bij andere styling tools wel zo is. Ik vind het ook fijn dat de platen aan beide kanten warm word, dat is gemakkelijk als je je haar wilt krullen. Ook bevat de stijltang 2 siliconen dopjes aan het uiteinde zodat je je vingers niet verbrand. Zowel met stijl of krullend haar ga ik helemaal tevreden en happy de deur uit dankzij de fast&style stijltang. Het is ook leuk dat er een hittebeschermende map bij zit (wat je ook kunt gebruiken om je stijltang in op te bergen) dat is zeer handig. Kortom ik ben heel erg tevreden met deze geweldige stijl/krultang!

Pluspunten

• Lang meedraaiend snoer
  • 5 temperatuurinstellingen
  • Ceramic coating

Eline 07-02-2019

Babyliss Fast & Style stijltang Rosé Gold ST481E

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Topproduct, deze stijltang ziet er niet alleen mooi uit, maar het is ook de beste die ik in tijden geprobeerd heb. Ik ben heel erg blij met deze stijltang. De stijltang heeft 5 standen, ik heb heel dun haar en als ik al op de 1ste stand doe krijg ik mijn haar perfect gestijld en gekruld. Hij is licht waardoor gebruik nog makkelijker is! . Ook word deze stijltang aan beide kanten warm waardoor het resultaat nog beter is, er zitten dopjes bij wat je op de stijltang schuift zodat je stijltang kunt vasthouden bij het krullen. Je hebt veel mogelijkheden qua temperatuur en hij warmt enorm snel op. Met stijlen ben je in 1 beweging  klaar, hij maakt het met 1 beweging mooi stijl. Deze gaat dus gewoon met glans door je haar en het resultaat blijft lang aanwezig en het mag er zijn! Ook krullen gaat heel makkelijk en je hebt een mooi resultaat en blijft lang zitten. Het fijne is dat je met deze kan stijlen en krullen en het maakt je haar niet eens pluizig. Ook krijg je een hittebestendige mat bijgeleverd, ook beschermdopjes en een lock-systeem zijn aanwezig. Heel wat luxe!

Pluspunten

• Goeie kwaliteit
  • Goeie temperatuur
  • Warm vanbinnen en vanbuiten
  • Hoesje voor als die nog warm is

Minpunten

• Hoesjes vallen soms af

Petra 15-01-2019

Fijne stijltang waarmee je ook mooie krullen kan maken!

Geschreven voor: BaByliss Pure Metal

Mooie design stijltang waarmee je ook hele mooie krullen kan zetten. Zeer snel op temperatuur en je krijgt mooi glanzend en pluisvrij haar. EINDELIJK lukt het om zelf krullen in mijn haar te zetten! Helemaal happy!!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Ligt fijn in de hand
  • Ideaal om te stijlen én krullen
  • Incl. hoes welke ook te gebruiken is als matje

Minpunten

• Snoer is lang maar had langer gemogen