De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S7412 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Barry 23-01-2018

Goedgekeurd!

Geschreven voor: Remington S7412

Het was een kerstcadeau voor mijn vriendin, die na een aantal jaren verschillende stijltangen had geprobeerd, maar elke keer weer werd teleurgesteld doordat deze niet goed werkten. Eenmaal thuis gekomen met deze stijltang, had ze hem gelijk geprobeerd en sindsdien staat ze elke ochtend met een stuk beter humeur voor de spiegel. Echte aanrader dus. Happy wife, happy life.

Remco 18-01-2018

FIJNE STRAIGHTENER

Geschreven voor: Remington S7412

Na een professionele straighten behandeling op een stand van een professioneel duur product in een warenhuis op zoek gegaan naar een straightener die ook goed werkt en iets voordeliger in de markt staat dan bovenstaande op deze tang uitgekomen. Werkt geweldig en haar blijft dagen stijl ook bij slecht weer.

Pluspunten

• lang resultaat
  • snel warm
  • flexibele blades

Minpunten

• haar wordt bijna beangstigend heet
  • bij dik haar niet in 1 strijk glad

Fatma 29-12-2017

Heel fijn!

Geschreven voor: Remington S7412

Super fijn, word snel warm! Ik ben er zeer tevreden mee en raad het iedereeb aan. Je kan er ook mooie krullen mee maken!

NY 27-12-2017

Super fijn in gebruik

Geschreven voor: Remington S7412

Ideaal voor het stylen maar ook voor het krullen. Gaat zacht met de haren om. Bediening eenvoudig mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Comfort
  • Uiterlijk
  • Bediening

Minpunten

• Geen graden aanduiding

Daniek van Dorp 20-12-2017
  • Product gekregen

Super !

Geschreven voor: Remington S7412

Ik heb de stijltang als cadeau gekregen en ik ben er SUPER blij mee !
Hij ziet er heel erg mooi uit en is makkelijk vast te houden. Je kunt de warmte instellen
met behulp van een led scherm . De stijltang warmt snel op en blijft aan de buitenkant koud
zodat je je handen niet kunt verbranden ! Verder gaat het stijlen heel erg gemakkelijk , zeker een AANRADER !

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Blijft aan de buitenkant koud
  • Mooi dessign
  • Makkelijk vast te houden
  • Stijlt perfect !

SHRN79 18-12-2017

Handzaam, temperatuurregeling, mooi design

Geschreven voor: Remington S7412

Dit is mijn tweede Remington stijltang, na jaren trouwe dienst, was mijn oude stijltang aan vervanging toe. Ik heb gekozen voor de Air Plates stijltang omdat je je haar ermee kunt stijlen en er gemakkelijk losse krullen mee kunt maken. Erg fijn dat de buitenkant minder warm aanvoelt dan anderen, waardoor het gemakkelijk en beter vast te pakken is tijdens het stijlen. De combinatie van de kleuren wit, zwart en zilver hebben iets chique. Ik ben zeer tevreden met deze stijltang, hij doet wat hij moet doen en ook de krullen draai je er makkelijk in!

Cf 15-12-2017

Goede platen

Geschreven voor: Remington S7412

Het werkt perfect hopen dat die het niet zo snel opgeeft zoals de vorige! Soepele platen en word snel warm

Lindie van der Heijden 14-12-2017

Stijltang

Geschreven voor: Remington S7412

Product stond als zeer goed omschreven in een krant, wij waren op zoek naar een nieuw exemplaar derhalve voor de Remingtong gekozen. Ook de garantie bepaling van dit product sprak ons aan.

Pluspunten

• Garantie
  • Goede reviews

Minpunten

• hoge prijs

Lizz 12-12-2017

Remington stijltang S7412

Geschreven voor: Remington S7412

Ik heb deze stijltang gekocht omdat mijn vorige kapot was gegaan na jaren.
Inmiddels zijn er alweer heel veel nieuwe gekomen dus ik ben eerst wat reviews gaan lezen.
Snel opgewarmd, lang snoer en werkt fijn. Ook handig zijn de verschillende standen die je kan instellen via een klein knopje. Handig want zo verander je niet direct onopgemerkt de stand.
Ook zit er een beschermhoesje bij om hem op te bergen.
Kortom ik ben blij met mijn aankoop en beveel hem zeker aan!

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Fijn in de hand
  • Lang snoer

Imre 09-12-2017

Snelle opstart

Geschreven voor: Remington S7412

Werkt zoals verwacht goede prijs kwaliteit, warmt snel op en direct klaar voor gebruik. Gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Snel warm
  • Gebruiksvriendelijk

Manuela 06-12-2017

werkt sneller

Geschreven voor: Remington S7412

Beter contact met haren. Werkt daardoor sneller. Goed temperatuur te regelen. Doet echt wat het moet doen. Erg blij ermee.

Priscilla 12-11-2017

Mooie kleur, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Remington S7412

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe stijltang voor in mijn salon. Hij past bij de kleuren van mij salon, heel gemakkelijk in gebruik en is snel warm

Tessa Schulte 07-11-2017

Goede stijl platen, erg snel warm

Geschreven voor: Remington S7412

Ik heb dit product pas gekocht en tot nu toe elke dag gebruikt, wat ik normaal niet deed omdat ik het gevoel had dat mijn oude stijltang mijn haar beschadigde. Met de Remington S7412 heb ik hier geen problemen mee, hij glijd snel, makkelijk en zonder haperingen langs het haar. Mijn haar is op de laagste stand met een keer glad.

jennifer 04-11-2017

stijltang

Geschreven voor: Remington S7412

fantastische product, Deze stijltang voldoet geheel aan de verwachtingen. Ik heb ruim onderzoek gedaan en ik heb voor de stijltang gekozen, goed keus geweest! Glad, stijl en verzorgd haar in een mum van tijd! En dat met mijn dikke, droge en krullerige haar...

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs

S Verstrepen 01-11-2017

Remington air plates

Geschreven voor: Remington S7412

Ideaal voor mijn korte, fijne haar. Heel fijn in gebruik. Heeft titanium keramiek platen. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Dees 31-07-2017

Fijne stijltang!

Geschreven voor: Remington S7412

De stijltang is snel op temperatuur. Zelfs op de warmste stand. De stijltang glijd fijn door het haar. Het haar blijft mooi stijl na gebruik.
De stijltang ziet er ingewikkeld uit maar is heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel warm
  • Glijd fijn door het haar

Joyce 31-07-2017

Fijne en

Geschreven voor: Remington S7412

De stijltang is snel opgewarmd en hij geeft een mooi resultaat. Het resultaat blijft ook de hele dag zitten. Hele fijne stijltang in gebruik en zeker aan te raden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Sharon 26-07-2017

Aanrader!

Geschreven voor: Remington S7412

Deze stijltang doet precies wat hij belooft! Erg fijn is dat er verschillende warmtestanden op staan; zo hoeft je niet per se met de heetste stand over je haar te gaan. Het snoer is lang genoeg en beweegt prettig mee. Ook de platen zijn van goede kwaliteit, waardoor je haar minder beschadigd.

Pluspunten

• verschillende warmtestanden

Lalisha 20-07-2017

Snel op temperatuur en glijd gemakkelijk door het haar!

Geschreven voor: Remington S7412

Product sinds een aantal weken in bezit. Stijltang is snel op temperatuur en maakt het haar mega stijl daarnaast nog eens een mooie glans op m'n haar. Doordat de buitenkant ook niet te heet word kan ik mijn haar gemakkelijker krullen. Ik raad dit product zeer zeker aan!

Pluspunten

• Glanzend haar
  • Stijl
  • Snel op temperatuur
  • Gaat vanzelf uit
  • Krullen zonder verbranden van handen

BHW de Winter 19-07-2017

Erg snel op temperatuur

Geschreven voor: Remington S7412

Een van de weinige stijltangen die erg snel op temperatuur is, of je nou gaat voor de laagste of de hoogste instelling. Ook onthoudt hij de temperatuurisinstelling. Verder merk je aan de platen van de stijltang dat ze anders zijn dat alle andere, hij glijdt namelijk erg soepel door je haar. Erg prettig verder is dat de buitenkant bij de stijlplaten niet heel warm worden.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Gladde stijlplaten
  • Relatief koele buitenkant
  • Glanzend stijl haar

Kimv 18-07-2017

Had er meer van verwacht

Geschreven voor: Remington S7412

Wat was ik verliefd toen ik dit product en filmpjes er van zag. Mooie.cashback actie dus dacht waarom niet.

Stylen doet hij top daar echt niets over te zeggen.

Maar dan de beloofde coolzone.. ik verbrand mn handen. Terwijl ik dat bij mn oude (goedkope styletang niet had) jammer want ik maak er ook krullen mee en dan moet je hem bij de punt nog vast houden. Of nja dat doe ik.

Dan krullen maken. Iets waar van ik dacht gaat top lukken met deze tang. Hij houd lekker vast (op het warme na dan) er werd reclame mee gemaakt dat dit ook daadwerkelijk kon dus daar kocht ik hem ook voor. Verder niet goed naar de tang zelf gekeken. Maar hij is dus helemaal niet rond waar door als je krullen wilt maken je hoeken in je krul krijgt. Erg jammer.

Overal kwa stylen top dat zou een 10 kunnen zijn. Maar omdat er 2 beloofde punten toch wel enorm tegen vallen een 8

Pluspunten

• Snel warm
  • Glijdt goed door het haar

Minpunten

• Buiten kant erg heet
  • Kan geen mooie krullen maken wat wel belooft word

Maxime 17-07-2017

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Remington S7412

Ik gebruik deze stijltang inmiddels een paar maanden. Hij glijdt snel en soepel door het haar (ik heb droog, pluizig haar) en maakt alles mooi glad en glanzend. Ook krullen kan je er goed mee maken. Een paar kleine minpuntjes: Je kan de tang niet goed neerleggen. Hij is van alle kanten rond, waardoor hij snel omvalt. Ik heb een hete tang liever niet met het hete metaal op mijn kaptafel. Ook vind ik het jammer dat er maar één temperatuurstand op zit. Je kan hem alleen aan en uit doen, niet warmer of kouder. Verder een prima tang, zoals ik gewend ben van Remington. Top merk qua stylingtools.

Pluspunten

• Maakt snel en glanzend glad
  • Ook prima om krullen mee te maken
  • Is super snel op temperatuur
  • Ziet er mooi uit
  • Komt met een handig 'hoesje'

Minpunten

• Valt snel om bij neerleggen vanwege ronde vorm
  • Je kan zelf de temperatuur niet regelen

Anne-Riek 14-07-2017

Goed artikel

Geschreven voor: Remington S7412

Geweldig apparaat... echt een aanrader! Zo klaar ... doet wat er in de gebruiksaanwijzing staat.
Prijs is ook goed, leuk design

Pluspunten

• Zo warm
  • Stijlt geweldig

Marije 14-07-2017

Snel warm, super style

Geschreven voor: Remington S7412

Heb deze styletang gekozen voor de speciale platen. Door de air plates is er meer verdeling over het haar, waardoor dikker haar ook in 1 keer style wordt. Je hoeft hierdoor minder vaak over een pluk en is dus minder schadelijk. Ook trekt deze tang niet aan het haar door dat de platen mee bewegen. Het haar word super glad en glanzend. Warmt in 15 sec op.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Beter style door de platen

Minpunten

• Slotje, blijft niet geheel dicht voor opbergen.

Mirjam van Schalm 04-07-2017

Goede stijltang voor in de kapsalon !

Geschreven voor: Remington S7412

Wij gebruinken deze stijltang in de kapsalon en zijn er zeer tevreden over ! Wij gebruiken deze stijltang meerdere keren per dag . De 1e keer is het even wennen omdat de vormgeving en de tang net iets anders werkt dan de regulieren stijltang . Het zijn hele fijne platen waardoor je makkelijk door het haar gaat en een mooie glans op je haar krijgt ! .

Pluspunten

• Maakt mooi stijl
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs en kwaliteit !

Minpunten

• Geen minpunten