Remington S7412 - Reviews

straightener
Keramische toepassing
Resultaat
ontkrullen, krullen, stylen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

M. Hogeweg 19-06-2017

snel op temperatuur, makkelijk vast te houden

Heel snel opgewarmd, binnen 15 seconden al! Makkelijk zelf te doen omdat je hem op verschillende plekken vast kan houden. Mooi glad resultaat. Ook kan je er mooie krullen mee zetten.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk vast te houden
  • door de soepele platen een gelijkmatig resultaat
  • Glijdt goed
  • Goed resultaat

Anna 31-05-2017

Superfijne stijltang

Vanwege mijn super steile haar is het altijd een uitdaging om krullen te maken en te zorgen dat deze de hele dag blijven zitten. Ik gebruik dan vaak ook juist een stijltang hiervoor. Mijn oude stijltang was aan vervanging toe en dit model sprak mij aan vanwege de air plates. De stijltang wordt snel warm maar door de airplates wordt de stijltang zelf veel minder warm waardoor ik gemakkelijk de krullen kan maken zonder mijn vingers te verbranden. De stijltang is gemakkelijk te gebruiken en de plates zorgen voor mooi glanzend effect. Ik ben er echt super blij mee en raad hem zeker aan anderen aan.

Britt 22-01-2018

Hoelang blijven de krullen gemiddeld zitten? En maak je de krullen zoals in het filmpje op deze pagina?

Barry 23-01-2018

Goedgekeurd!

Het was een kerstcadeau voor mijn vriendin, die na een aantal jaren verschillende stijltangen had geprobeerd, maar elke keer weer werd teleurgesteld doordat deze niet goed werkten. Eenmaal thuis gekomen met deze stijltang, had ze hem gelijk geprobeerd en sindsdien staat ze elke ochtend met een stuk beter humeur voor de spiegel. Echte aanrader dus. Happy wife, happy life.

Remco 18-01-2018

FIJNE STRAIGHTENER

Na een professionele straighten behandeling op een stand van een professioneel duur product in een warenhuis op zoek gegaan naar een straightener die ook goed werkt en iets voordeliger in de markt staat dan bovenstaande op deze tang uitgekomen. Werkt geweldig en haar blijft dagen stijl ook bij slecht weer.

Pluspunten

• lang resultaat
  • snel warm
  • flexibele blades

Minpunten

• haar wordt bijna beangstigend heet
  • bij dik haar niet in 1 strijk glad

Fatma 29-12-2017

Heel fijn!

Super fijn, word snel warm! Ik ben er zeer tevreden mee en raad het iedereeb aan. Je kan er ook mooie krullen mee maken!

NY 27-12-2017

Super fijn in gebruik

Ideaal voor het stylen maar ook voor het krullen. Gaat zacht met de haren om. Bediening eenvoudig mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Comfort
  • Uiterlijk
  • Bediening

Minpunten

• Geen graden aanduiding

Daniek van Dorp 20-12-2017
  • Product gekregen

Super !

Ik heb de stijltang als cadeau gekregen en ik ben er SUPER blij mee !
Hij ziet er heel erg mooi uit en is makkelijk vast te houden. Je kunt de warmte instellen
met behulp van een led scherm . De stijltang warmt snel op en blijft aan de buitenkant koud
zodat je je handen niet kunt verbranden ! Verder gaat het stijlen heel erg gemakkelijk , zeker een AANRADER !

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Blijft aan de buitenkant koud
  • Mooi dessign
  • Makkelijk vast te houden
  • Stijlt perfect !

SHRN79 18-12-2017

Handzaam, temperatuurregeling, mooi design

Dit is mijn tweede Remington stijltang, na jaren trouwe dienst, was mijn oude stijltang aan vervanging toe. Ik heb gekozen voor de Air Plates stijltang omdat je je haar ermee kunt stijlen en er gemakkelijk losse krullen mee kunt maken. Erg fijn dat de buitenkant minder warm aanvoelt dan anderen, waardoor het gemakkelijk en beter vast te pakken is tijdens het stijlen. De combinatie van de kleuren wit, zwart en zilver hebben iets chique. Ik ben zeer tevreden met deze stijltang, hij doet wat hij moet doen en ook de krullen draai je er makkelijk in!

Cf 15-12-2017

Goede platen

Het werkt perfect hopen dat die het niet zo snel opgeeft zoals de vorige! Soepele platen en word snel warm

Lindie van der Heijden 14-12-2017

Stijltang

Product stond als zeer goed omschreven in een krant, wij waren op zoek naar een nieuw exemplaar derhalve voor de Remingtong gekozen. Ook de garantie bepaling van dit product sprak ons aan.

Pluspunten

• Garantie
  • Goede reviews

Minpunten

• hoge prijs

Lizz 12-12-2017

Remington stijltang S7412

Ik heb deze stijltang gekocht omdat mijn vorige kapot was gegaan na jaren.
Inmiddels zijn er alweer heel veel nieuwe gekomen dus ik ben eerst wat reviews gaan lezen.
Snel opgewarmd, lang snoer en werkt fijn. Ook handig zijn de verschillende standen die je kan instellen via een klein knopje. Handig want zo verander je niet direct onopgemerkt de stand.
Ook zit er een beschermhoesje bij om hem op te bergen.
Kortom ik ben blij met mijn aankoop en beveel hem zeker aan!

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Fijn in de hand
  • Lang snoer

Imre 09-12-2017

Snelle opstart

Werkt zoals verwacht goede prijs kwaliteit, warmt snel op en direct klaar voor gebruik. Gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Snel warm
  • Gebruiksvriendelijk

Manuela 06-12-2017

werkt sneller

Beter contact met haren. Werkt daardoor sneller. Goed temperatuur te regelen. Doet echt wat het moet doen. Erg blij ermee.

Priscilla 12-11-2017

Mooie kleur, gemakkelijk in gebruik

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe stijltang voor in mijn salon. Hij past bij de kleuren van mij salon, heel gemakkelijk in gebruik en is snel warm

Tessa Schulte 07-11-2017

Goede stijl platen, erg snel warm

Ik heb dit product pas gekocht en tot nu toe elke dag gebruikt, wat ik normaal niet deed omdat ik het gevoel had dat mijn oude stijltang mijn haar beschadigde. Met de Remington S7412 heb ik hier geen problemen mee, hij glijd snel, makkelijk en zonder haperingen langs het haar. Mijn haar is op de laagste stand met een keer glad.

jennifer 04-11-2017

stijltang

fantastische product, Deze stijltang voldoet geheel aan de verwachtingen. Ik heb ruim onderzoek gedaan en ik heb voor de stijltang gekozen, goed keus geweest! Glad, stijl en verzorgd haar in een mum van tijd! En dat met mijn dikke, droge en krullerige haar...

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs

S Verstrepen 01-11-2017

Remington air plates

Ideaal voor mijn korte, fijne haar. Heel fijn in gebruik. Heeft titanium keramiek platen. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Dees 31-07-2017

Fijne stijltang!

De stijltang is snel op temperatuur. Zelfs op de warmste stand. De stijltang glijd fijn door het haar. Het haar blijft mooi stijl na gebruik.
De stijltang ziet er ingewikkeld uit maar is heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel warm
  • Glijd fijn door het haar

Joyce 31-07-2017

Fijne en

De stijltang is snel opgewarmd en hij geeft een mooi resultaat. Het resultaat blijft ook de hele dag zitten. Hele fijne stijltang in gebruik en zeker aan te raden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Sharon 26-07-2017

Aanrader!

Deze stijltang doet precies wat hij belooft! Erg fijn is dat er verschillende warmtestanden op staan; zo hoeft je niet per se met de heetste stand over je haar te gaan. Het snoer is lang genoeg en beweegt prettig mee. Ook de platen zijn van goede kwaliteit, waardoor je haar minder beschadigd.

Pluspunten

• verschillende warmtestanden