Remington S7412 - Reviews

straightener
Keramische toepassing
Resultaat
ontkrullen, krullen, stylen

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

M. Hogeweg 19-06-2017 Product paar weken in bezit

snel op temperatuur, makkelijk vast te houden

Heel snel opgewarmd, binnen 15 seconden al! Makkelijk zelf te doen omdat je hem op verschillende plekken vast kan houden. Mooi glad resultaat. Ook kan je er mooie krullen mee zetten.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk vast te houden
  • door de soepele platen een gelijkmatig resultaat
  • Glijdt goed
  • Goed resultaat

Anna 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Superfijne stijltang

Vanwege mijn super steile haar is het altijd een uitdaging om krullen te maken en te zorgen dat deze de hele dag blijven zitten. Ik gebruik dan vaak ook juist een stijltang hiervoor. Mijn oude stijltang was aan vervanging toe en dit model sprak mij aan vanwege de air plates. De stijltang wordt snel warm maar door de airplates wordt de stijltang zelf veel minder warm waardoor ik gemakkelijk de krullen kan maken zonder mijn vingers te verbranden. De stijltang is gemakkelijk te gebruiken en de plates zorgen voor mooi glanzend effect. Ik ben er echt super blij mee en raad hem zeker aan anderen aan.

Dees 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stijltang!

De stijltang is snel op temperatuur. Zelfs op de warmste stand. De stijltang glijd fijn door het haar. Het haar blijft mooi stijl na gebruik.
De stijltang ziet er ingewikkeld uit maar is heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel warm
  • Glijd fijn door het haar

Joyce 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne en

De stijltang is snel opgewarmd en hij geeft een mooi resultaat. Het resultaat blijft ook de hele dag zitten. Hele fijne stijltang in gebruik en zeker aan te raden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Sharon 26-07-2017 Product paar maanden in bezit

Aanrader!

Deze stijltang doet precies wat hij belooft! Erg fijn is dat er verschillende warmtestanden op staan; zo hoeft je niet per se met de heetste stand over je haar te gaan. Het snoer is lang genoeg en beweegt prettig mee. Ook de platen zijn van goede kwaliteit, waardoor je haar minder beschadigd.

Pluspunten

• verschillende warmtestanden

Lalisha 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Snel op temperatuur en glijd gemakkelijk door het haar!

Product sinds een aantal weken in bezit. Stijltang is snel op temperatuur en maakt het haar mega stijl daarnaast nog eens een mooie glans op m'n haar. Doordat de buitenkant ook niet te heet word kan ik mijn haar gemakkelijker krullen. Ik raad dit product zeer zeker aan!

Pluspunten

• Glanzend haar
  • Stijl
  • Snel op temperatuur
  • Gaat vanzelf uit
  • Krullen zonder verbranden van handen

BHW de Winter 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Erg snel op temperatuur

Een van de weinige stijltangen die erg snel op temperatuur is, of je nou gaat voor de laagste of de hoogste instelling. Ook onthoudt hij de temperatuurisinstelling. Verder merk je aan de platen van de stijltang dat ze anders zijn dat alle andere, hij glijdt namelijk erg soepel door je haar. Erg prettig verder is dat de buitenkant bij de stijlplaten niet heel warm worden.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Gladde stijlplaten
  • Relatief koele buitenkant
  • Glanzend stijl haar

Kimv 18-07-2017 Product paar maanden in bezit

Had er meer van verwacht

Wat was ik verliefd toen ik dit product en filmpjes er van zag. Mooie.cashback actie dus dacht waarom niet.

Stylen doet hij top daar echt niets over te zeggen.

Maar dan de beloofde coolzone.. ik verbrand mn handen. Terwijl ik dat bij mn oude (goedkope styletang niet had) jammer want ik maak er ook krullen mee en dan moet je hem bij de punt nog vast houden. Of nja dat doe ik.

Dan krullen maken. Iets waar van ik dacht gaat top lukken met deze tang. Hij houd lekker vast (op het warme na dan) er werd reclame mee gemaakt dat dit ook daadwerkelijk kon dus daar kocht ik hem ook voor. Verder niet goed naar de tang zelf gekeken. Maar hij is dus helemaal niet rond waar door als je krullen wilt maken je hoeken in je krul krijgt. Erg jammer.

Overal kwa stylen top dat zou een 10 kunnen zijn. Maar omdat er 2 beloofde punten toch wel enorm tegen vallen een 8

Pluspunten

• Snel warm
  • Glijdt goed door het haar

Minpunten

• Buiten kant erg heet
  • Kan geen mooie krullen maken wat wel belooft word

Maxime 17-07-2017 Product paar maanden in bezit

Doet wat het moet doen

Ik gebruik deze stijltang inmiddels een paar maanden. Hij glijdt snel en soepel door het haar (ik heb droog, pluizig haar) en maakt alles mooi glad en glanzend. Ook krullen kan je er goed mee maken. Een paar kleine minpuntjes: Je kan de tang niet goed neerleggen. Hij is van alle kanten rond, waardoor hij snel omvalt. Ik heb een hete tang liever niet met het hete metaal op mijn kaptafel. Ook vind ik het jammer dat er maar één temperatuurstand op zit. Je kan hem alleen aan en uit doen, niet warmer of kouder. Verder een prima tang, zoals ik gewend ben van Remington. Top merk qua stylingtools.

Pluspunten

• Maakt snel en glanzend glad
  • Ook prima om krullen mee te maken
  • Is super snel op temperatuur
  • Ziet er mooi uit
  • Komt met een handig 'hoesje'

Minpunten

• Valt snel om bij neerleggen vanwege ronde vorm
  • Je kan zelf de temperatuur niet regelen

Anne-Riek 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed artikel

Geweldig apparaat... echt een aanrader! Zo klaar ... doet wat er in de gebruiksaanwijzing staat.
Prijs is ook goed, leuk design

Pluspunten

• Zo warm
  • Stijlt geweldig

Marije 14-07-2017 Product paar maanden in bezit

Snel warm, super style

Heb deze styletang gekozen voor de speciale platen. Door de air plates is er meer verdeling over het haar, waardoor dikker haar ook in 1 keer style wordt. Je hoeft hierdoor minder vaak over een pluk en is dus minder schadelijk. Ook trekt deze tang niet aan het haar door dat de platen mee bewegen. Het haar word super glad en glanzend. Warmt in 15 sec op.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Beter style door de platen

Minpunten

• Slotje, blijft niet geheel dicht voor opbergen.

Mirjam van Schalm 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede stijltang voor in de kapsalon !

Wij gebruinken deze stijltang in de kapsalon en zijn er zeer tevreden over ! Wij gebruiken deze stijltang meerdere keren per dag . De 1e keer is het even wennen omdat de vormgeving en de tang net iets anders werkt dan de regulieren stijltang . Het zijn hele fijne platen waardoor je makkelijk door het haar gaat en een mooie glans op je haar krijgt ! .

Pluspunten

• Maakt mooi stijl
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs en kwaliteit !

Minpunten

• Geen minpunten