BaByliss ST480E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ST480E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vassiliki 19-03-2019

Top stijltang!

Geschreven voor: BaByliss ST480E

De babyliss fast & style stijltang - ST480E. Wat een topproduct!!! Ik heb van nature uit fel krullend haar. Slechts in 20 min zijn mijn haren helemaal stijl! Ben hier super tevreden over. Wetend dat ik normaal eerst mijn haar volledig moet stijl föhnen voor ik een stijltang kon gebruiken voor een mooi resultaat. En nu dus nietmeer! Ook mooie krullen kun je hiermee creëren. Deze stijltang is echt een aanrader! Slechts 15 sec nodig om helemaal op te warmen tot 230 graden (zoals beschreven op de verpakking) het klopt helemaal.

Pluspunten

• Op gewenste temperatuur in 15 sec.
  • Mooi stijl haar
  • Mooie krullen creëren
  • Handige opbergtas

Michelle 18-03-2019

Snel op temperatuur.

Geschreven voor: BaByliss ST480E

Deze 2 in 1 stijl/krultang is echt perfect. hij maakt het haar glanzend minderpluizig en het blijft de hele dag zitten! Ook is die snel op temperatuur door de bolle bladen krijg je super mooie krullen met deze tang. ik raad dit product 100% aan het enige minpuntje is dat het haar volledig droog moet zijn voor gebruik.

Pluspunten

• Snel op tempratuur
  • Ook voor dik en zwaar haar!

Minpunten

• Haar moet volledig droog zijn.

Claire 16-03-2019

Fijne stijltang

Geschreven voor: BaByliss ST480E

Zelfs met mijn grove slag krijg ik mijn haar goed stijl. En met gemak ook. Heel fijn dat er meerdere warmte standen op zitten en dat er dopjes op de uiteinden zitten zodat je je vingers niet verbrand. Verwacht geen wonderen als je niet goed bent in je haar krullen, ook met deze tang lukt het niet als je niet weet wat je doet, zoals ik. Maar stijl en zacht is mijn haar zeker!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Je kan hem niet overal vasthouden

A. Sterkenburg 10-03-2019
  • Product gekregen

Prima stijltang!

Geschreven voor: BaByliss ST480E

De BaByliss Fast & Style stijltang is een prima stijltang. Met deze stijltang kan ik zelfs mijn lang, krullend, pluizend haar prima stijlen! Door de ionische functie wordt mijn haar een stuk minder statisch en pluizig dan met een gewone stijltang. De temperatuur gaat tot 230 graden, de stijltang is heel snel op temperatuur, en het snoer van de stijltang is lang genoeg om overal goed bij te kunnen. Er zit een handig opberg tasjes bij waar je de stijltang op kunt leggen en in kunt bewaren. Het enige minpuntje dat ik heb gemerkt is dat de platen niet zo ver van elkaar af komen als je er een plukje haar tussen wil doen, daardoor moet je wat kleinere plukjes pakken, al is dat waarschijnlijk wel beter voor het stijlen. Ook is het mogelijk om met deze stijltang je haar te krullen, voor degene die zowel een krul- als stijltang zoeken dus hartstikke handig!

Ik beveel de BaByliss Fast & Style stijltang zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel op temperatuur
  • Wendbaar
  • Handig om mee te nemen

Minpunten

• Platen komen niet ver van elkaar af

S.Kozijn 26-02-2019
  • Product gekregen

Een echte aanrader!

Geschreven voor: BaByliss ST480E

Deze stijltang ligt inzettend fijn in de hand. Door zijn smalle en lange vorm is deze stijltang erg wendbaar. Een stijle look of krullen zijn in een handomdraai gemaakt. Doordat de stijltang snel warm wordt hoef je geen tijd te verliezen. Daarnaast glijdt de stijltang makkelijk door het haar en zorgt,l voor ultra glad haar, glans en behoud gezond haar!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Minder wrijving
  • Ruime tempratuurinstellingen
  • Wendbaar