De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Carmen Shiny Curls op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

shardha 17-01-2019

Fantastische krulset!

Geschreven voor: Carmen Shiny Curls

Toen ik dit krulset tijdens het orienteren op internet zag, vond ik het gauw een ideaal krulset vanwege de 3 verschillende opzetstukjes. Ik heb nooit eerder een krultang gehad en ook geen stijltang. Dus ik gistermiddag naar zo een elektronicazaak gereden en eenmaal in de winkel wist ik zeker dat ik deze Carmen CT6525 wilde hebben. Ik heb toen deze set en een stijltang van Carmen gekocht. Nadat ik wat uitlegfilmpjes op internet bekeken had ging ik aan de slag met het "ijshoorntje" opzetstuk. De krultang werd snel warm en voordat ik het wist had ik een bos felbegeerde, schitterende krulletjes! Nu na 24 uur heb ik nog steeds mooie krulletjes in mijn haar. Ik zal van de week de andere 2 opzetstukjes uitproberen. Ik weet zeker dat die mij ook zullen bevallen, de chopstick lijkt me geinig om mee te experimenteren. Er zit een handschoen en een mooie, grote etui bijgeleverd. Voor het bedrag van onder de 50,- euro krijg je veel mee. Ik heb voor het merk Carmen gekozen omdat ik in 1986 een krulset gekocht had, die het nog steeds, anno 2019, doet zoals het hoort! Mijn dochter werd 5 jaar later, in 1991, geboren en zij nam deze krulset op haar 17e over. Zij wordt over enkele maanden 28 jaar oud en jahoor de Carmen krulset doet het nog steeds zoals het moet, want ze gebruikt de krulset regelmatig. Voor mij is het merk Carmen een topmerk!

Pluspunten

• Je krijgt waar voor je geld.
  • Ideaal krulset! 3 in 1.

Minpunten

• Geen.