BaByliss iPro 230 icurl - Reviews

Ionische functie
Keramische toepassing

6,9

jojokokoko 11-11-2013 Product kwartaal in bezit

Apparaat is zeer snel op de juiste temperatuur en blijft dat constant. Mijn vorige stijltang koelde nog wel eens af tijdens het stijlen van mijn haar. Mooi resultaat!

miimootje1993 27-07-2011 Product half jaar in bezit

Prima stijltang. Met 230 graden krijg ik mijn haar goed stijl. Het krullen vergt wat oefening maar datgaat vanzelf beter!! Super apparaat!!!!

Yegane 30-01-2011 Product half jaar in bezit

4,8
Deze tang is een "work in progress. Leuke idee, maar hij is nog niet goed genoeg!!!!!
Ik heb donker krullend haar en tot nu toe heb ik de meest bekende ceramische tang gebruikt. Gewoon echte ceramic en geen metaal en vooral op 220graden gebruikt. Nooit mijn haar verbrandt. Toen deze model van Babyliss net uit kwam dacht ik " een krul en steiltang in 1, wat wil een vrouw nog meer?". Maar met deze apparaat kan je kiezen uit 3 verschillende standen en de hoogste stand (230) heeft mijn haar verbrand !!! De 2 lagere standen zijn te koud voor mijn haar.
En wat de krulfunctie betreft, je moet er mee oefenen. Heel voorzichtig oefenen. Want deze tang met de extra ronde stukjes om te krullen heeft een veel te grote omvang om hem bij je huid af te houden.
Ik ga weer terug naar mijn oude tang, gelukkig heb ik deze bewaard!