Braun Satin Hair 5 AS 530 Krulborstel - Reviews

Resultaat
krullen, volume, stylen

8,1

BLi 09-04-2012

Prima ding, doet z'n werk goed! :)
M'n haar komt er wel eens in vast te zitten, maar heb dan ook een belachelijke bos (krul-)haar. Ik krijg die hele bos in ca 15-20 minuten mooi glad (dus zonder pluis!) gefohnd en het zit alsof ik zo van de kapper af kom. Met de kleine krulborstel fohn ik er vervolgens nog een paar mooie slagen/krullen in en klaar is kees! De volgende dag spray ik m'n haar een beetje nat, pak de fohn er weer bij en ben in 5 minuten klaar.. Enige punt wat ik kan verzinnen is dat ie wel vrij heet is en geen lagere temperatuur-stand heeft. Los ik op door de koude-lucht-boost veel te gebruiken, die is ook makkelijk in gebruik.

maria2208 03-04-2010

Ik heb de fohn vandaag binnen gekregen en heb meteen even getest of hij echt waar maakt dat je ingestortte kapsel weer als nieuw te maken valt. Hij overtreft mijn stoutste verwachtingen. Mijn haar was vanmiddag nat geregend en normaal moet ik het dan eerst weer wassen om het weer in model te krijgen. Nu heb ik het nog geen vijf minuten gefohnd met deze krulborstel met de stoomoptie en mijn haar zit echt perfect! Ik ga eens even testen hoe lang het zonder haarlak en mousse blijft zitten.

Er zit een duidelijke handleiding in zo'n 20 talen bij (ook NL) dus je kunt zo aan de slag. Appraat is makkelijk in gebruik, niet te zwaar en blijft niet in je haar zitten. Ook de blaaskracht van 1000 watt vind ik perfect want dan is je haar snel droog als het nat is. Hij voelt een stuk degelijker aan dan de 5 carmen en rowenta borstels die hiervoor heb gehad.

Eerst had ik een beetje mijn twijfels of die borstel wel goed zou zijn want normaal heb ik een fohnborstel die meer van die harde haren en staaldaardjes heeft en dan kun je lekker aan je haar trekken zoals de kapper doet als hij met een borstel je haar fohnt. Maar het blijkt echt wel te werken zo. Je hoeft niet eens te trekken om hetzelfde resultaat te krijgen. Scheelt op termijn waarschijnlijk veel afgebroken haar.

Sita 23-09-2009
  • Product jaar of meer in bezit

Een ideale fohnborstel!
De haren zitten nooit vast in de grote borstel en de volumeborstel werkt prefect.
Ik heb hem nu bijna 2 jaar en toen speciaal uit Duitsland laten komen. Nooit spijt van gehad en als die kapot is koop ik hem weer.
De haren zitten alsof ik van de kapper afkom en blijven goed zitten.

Monique 22-09-2018

Valt tegen

Ik had bij meerdere reviews gelezen dat hij lastig hanteerbaar was, dat je haar uit de borstel geblazen werd, niet lekker in de hand lag etc. Ik las ook veel goeie reviews dus ik dacht die andere mensen zijn misschien nog zo handig of ze hebben fin of kort haar. Ik ben kapster geweest dus dat moet geen probleem zijn voor mij...... dus wel. Ook mijn haar werd uit de borstel geblazen. Terwijl ik wil en halflang haar heb. Die stoomoptie sloeg echt nergens op. Het handvat is idd best lomp zeker als je dan ook nog de " ring" voor de koude stand naar beneden moet trekken. En met je andere hand het stoomknopje bovenop moet activeren. Ik denk dat er te veel opties in een apparaat heeft willen stoppen maar op een niet handige manier. Ik heb hem terug gedtuurd.

Pluspunten

• Meerdere borstels

Minpunten

• Niet gebruiksvriendelijk
  • Zogenaamde stoomoptie