InStyler Tulip Auto Curler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de InStyler Tulip Auto Curler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Sharon 18-12-2016

Strakke volle krullen op een veilige manier

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Nu een jaar in gebruik en ben heel tevreden!
Snel een mooie strakke krul.
Geen getrek aan je haar of branding op je hoofd.
Dit een een veilige manier om snel mooie krullen te zetten

Pluspunten

• veilig
  • maakt mooie krullen
  • simpel in gebruik
  • geen verbrand haar

Minpunten

• Je haar moet niet al te kort zijn

Julia 12-12-2016

Maakt mooie krullen en handig in gebruik

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

De krullen zijn erg mooi. Ik heb zelf stijl haar en de krullen blijven goed zitten in tegenstelling tot andere krultangen. Ik ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Mooie krullen
  • Handig in gebruik

Instyler 12-12-2016

Goede accu duur en handig in gebruik

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Ik kan nu mooie krullen maken voor elke gelegenheid.
Ben heel blij met dit product. Ik heb dit product al een paar maanden.
Ik adviseer dit product als je leuk uit wil zien.

Ellen 10-12-2016

Instyler

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

De Instyler verschillende malen gebruikt. Ik heb fijn lang haar.
Zelfs met de kleine plukjes haar draaide hij mijn haar snel in de klit waardoor ik het moeilijk uit het apparaat kreeg en zelfs een keer af heb moeten knippen. Bij mij ook geen krullen een lauw slagje wat er na een uurtje weer uitgezakt was. Om je haar zelf ook aan de achterkant te doen is erg moeilijk daar heb je iemand bij nodig. Dus voor mij weggegooid geld. Ik vind het apparaat ook vrij duur.
Ellen

Minpunten

• geen goede krullen

Patricia 07-12-2016

Review Tulip Auto Curler

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Leuk apparaat maar je hebt wel de hulp nodig van een tweede persoon om de achterkant van je hoofd mooi in de krullen te krijgen. Handig hulpje is het kaart waarmee je kan uitmeten hoe dik je pluk maximaal mag zijn.

Pluspunten

• redelijk krul

Minpunten

• je kan de achterkant van je hoofd niet zelf doen.

B 07-12-2016

Mooie uitstraling

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Leek mij een handig hulpmiddel om krullen te maken, alleen viel dat wel wat tegen. Met hulp van een ander persoon wel bruikbaar.

Pluspunten

• leuke krullen

Minpunten

• alleen bijna niet te doen
  • wel zwaar in de hand

gms 07-12-2016

handzaam

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Prima bevalt goed. Maakt hele mooie krullen. Wel even wennen aan hoe te gebruiken. Ik zou hem niet meer kunnen missen.

raisa 07-12-2016

niet goed

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

ik heb de instyler bij tommy teleshoping gekocht voor 100 euro en, ik heb spijt van, het verbrand je haar, soms blijf je haar ertussen en de aparat blijf gw draaien. soms krijg niet een krullen in je haar, dus een gewone krultang werk beter

Pluspunten

• heet genoeg om extenions nee te krullen

Minpunten

• doet weinig dan het beloofd

Mejz 07-12-2016

Instyler

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Me haar kwam ertussen te zitten en kreeg vrees want ik moest een hele grote pluk afknippen.
Ik heb hem voor 130,- gekocht en t was t echt niet waard. Zou er maximaal 40e voor willen tellen

Minpunten

• Vond geen mooie krullen
  • Te duur gekocht was t niet waard

Diana Bastiaans 07-12-2016

Werkt snel

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Het apparaat werkt snel,en er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.ik heb dit product gekocht omdat t me erg makkelijk leek in gebruik en omdat t gedeelte waar je je haar in moet leggen open is.zodat als t fout gaat je toch aan je haren kan komen.

Pluspunten

• snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Daphinia Hollandia 07-12-2016

Beste kruller!

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Van de vele krultangen tot stylers enz die ik heb gehad.. Ben ik al een paar jaar super blij met de Tulip. Geen gedraai met je hand en last van je pols door het draaien. Deze slikt de krul in en telt naar jou keuze af. Je kan voor 3 seconden een slag in je haar maken voor 8 seconde een mooie krul en voor 12 seconde een perfecte krul. Ook kan je de warmte aanpassen voor de kwaliteit van je haar. En het belangrijkste wat deze styler kan is verschellende krullen maken! Links om rechts om en neutraal. Voor mij geen andere krultang meer! Ik ben hier al jaren super blij mee! Toen ik nog lang haar had en nu dat mijn haar korter is. Ik heb er nog steeds plezier van en raad iedereen het aan! Ik heb 1 keer vastgezeten met mijn haar. Maar de styler helpt om het haar weer makkelijk eruit te halen.

Pluspunten

• Verschillende krullen maken
  • Geen gedraai met je hand.
  • Automatisch krullen.
  • Verschillende standen qua hitte.

Minpunten

• Geen minpunten.

Syl 07-12-2016

Perfecte krul

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Met de instyler krijg ik super krullen die ook de hele dag blijven zitten. Al zoveel geprobeerd en niks gaf zulke mooie en goede resultaten als de instyler.

Pluspunten

• Super gave krullen
  • Blijft lang zitten

Minpunten

• Lang bezig. Maar het resultaat maakt het goed

MT 07-12-2016

Overweldigend

Geschreven voor: InStyler Tulip Auto Curler

Ik heb dit product nu ruim een jaar in huis, nog Elke x erg blij mee. Normaal deed me ik me hele haar met krullen en daarna een Halve fles haarlak erin. Dit heb ik vorige week eens geprobeerd zonder haarlak. En dit blijft erg goed zitten. Ik heb vrij zwaar haar en na een stuk fietsen of door een windhoos heen, is het meeste er wel uit, maar zonder dat perfect resultaat de hele dag!

Hij ligt lekker in de hand en je kan je er dus niet aan verbranden door de beugel die er omheen zit. Ideaal, want met gewonen stijltangen is het vaak fout gegaan bij mij. Er zitten meerdere opties op zodat voor iedereen mooie krullen Mogenlijk is. Ook piept ie als je haar lang genoeg in de styler zit. Je trekt je haar eruit, en er rolt een perfecte krul in.

Als ik niet m'n hele haar wil doen. Zet ik alvast 6 plukken vast met haar spelden(gebruik niet te dikke plukken anders pakt je krul niet mooi uit en moet je dezelfde pluk 2 x in de styler plaatsen) 2 aan de zijkant 2 bijna achterin en 2 achterin. Subtiel maar schitterend effect. M'n hele haar kost vrij veel tijd en met een paar plukken zie je ook direct resultaat! Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Kan je niet meer verbranden
  • Verschillende standen
  • Piept als je pluk gekruld is

Minpunten

• Duur