Braun Satin Hair 7 CU750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Satin Hair 7 CU750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sandra 07-06-2020

Braun satin hair 7 CU750 krultang

Geschreven voor: Braun Satin Hair 7 CU750

Dit is de 2e x dat ik hem heb aangeschaft. Hij glijdt door het haar, neemt de pluizigheid weg en geeft mooie natuurlijke krullen/slagen. En de prijs is top,maar vind ik niet het belangrijkste.

Pluspunten

• Glijd door het haar,niet stroef ofzo
  • Temperatuur regelbaar

Minpunten

• Snoer had (voor mij) iets langer gemogen

S. A. 03-07-2009
Geschreven voor: Braun Satin Hair 7 CU750

Gisteren heb ik deze Braun EC2 krultang binnengekregen, die ik via de site van Megapool had besteld.

Ik heb al enige ervaring met krultangen, ik heb al een dunnere tang van Philips, maar daar was ik niet zo tevreden over.

Deze tang heb ik voornamelijk gekozen vanwege de dikte, hij is namelijk 32 mm dik, wat gelijk staat aan (ongeveer) 1,25 inch.
Een dikke krultang dus, voor grove krullen.

Vandaag heb ik hem voor het eerst gebruikt. De warmteinstellingen zijn iets anders dan mijn steiltang van Braun, bij de EC2 moet je namelijk de dikte van je haar kiezen, waarop de temperatuur wordt aangepast, terwijl ik gewend was zelf de temperatuur te kiezen.

In ongeveer een minuutje is hij opgewarmt. De tang ligt fijn in de hand, het handsvat is lekker groot, dus geen last van verbrande vingers. Ook de cooltip aan de bovenkant is lekker groot, je grijpt niet zomaar mis. Ik laat een pluk ongeveer 35 seconden om de tang zitten, waarmee ik mooie, glanzende, grove krullen krijg.

De tang voelt degelijk aan, ik denk dat ik hiermee wel een stukje kwaliteit in huis heb gehaald.

Voor mensen die graag grovere krullen willen maken is deze krultang van Braun zeker een aanrader!