Carmen DC 1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen DC 1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jannie-c 20-09-2013
Geschreven voor: Carmen DC 1000

heb de carmen stijltang nu enige maanden in gebruik en
ben er nog steeds heel tevreden over.
hoop ook dat dat zo blijft .

jannie-c 02-06-2013
Geschreven voor: Carmen DC 1000

Ben zeer tevreden over de Carmen DC1000 ,gebruik hem een tijdje en bevalt goed .
als je hem op de hoogste stand zet moet je even opletten want hij wordt dan echt heet .
verder prima

jannie-c 11-02-2013
Geschreven voor: Carmen DC 1000

deze week deze krultang gekocht .ziet er goed uit en is
ook gemakkelijk in gebruik .
mijn vorige krulborstel was ook een carmen, was daar
tevreden over maar die werd niet zo warm.

gwenny 15-07-2009
Geschreven voor: Carmen DC 1000

De Carmen DC 1000 werkt voor mijn haar zeer goed [gestijld met chi], maar wordt na verloop van tijd veel te heet [na +- 5 maanden elke dag gebruiken]. Daardoor smelten de plastic gedeeltes van de borstels en kun je ze niet meer op de föhn vastzetten. Bij beide Carmen föhnborstels die ik heb gekocht, is dit gebeurd.

Zowel de kijkshop [waar ik 'm gekocht heb] als carmen zelf vergoeden dit niet. En je krijgt ook geen nieuwe borstels. Dus ik ga op zoek naar een ander merk dat tenminste wel kwaliteit en service bied.