Philips ProCare Auto Curler Automatische krultang HPS940/00 HPS940

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ProCare Auto Curler Automatische krultang HPS940/00 HPS940 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mooi 28-11-2016

mooi design

voldoet aan de verwachting
mooi design
mooie krullen
snel, handig en makkelijk me te nemen
onze dochter vindt hem ook perfect

Brutus 19-11-2016

Uitstekend product kan niet mis gaan

Eenvoudig in gebruik , haar schroeit niet door timer en schakelt zelf uit en ook voor een leek makkelijk om krullen of slagen te krijgen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snel warm

Davinia 17-04-2016

Verschillende soorten krullen snel en blikft lang zijn vorm aanhouden in 1 woord een topproduct, de temparatuurregeling is snel en eenvoudig. Deze krultang is zeker zijn prijs waard.

x 11-01-2016
Het is absoluut niet handig dat je het knopje ingedrukt moet houden terwijl je wacht tot de krul klaar is. Babyliss heeft een knop die je kan indrukken en die je dan los kan laten. Toch voor de tang van phillips gekozen omdat deze veel steviger is en het haar minder snel erin blijft zitten.

daantje19 03-01-2016
Apparaat licht in gewicht, zodat je veel haar en ook nog de achterkant van het hoofd in de krul krijgt. Perfecte krultang!

Kim 03-01-2016
Makkelijk te gebruiken product. Kan het aanbevelen als je dunner haar hebt. Wordt niet te heet en je haar is snel in model.

Angela 29-12-2015
Groot in de hand. Draait soepel. Gaat makkelijk. Leuk ding. Mooie krullen! Gekocht en direct geprobeerd. Kan ook op half lang haar. Haar tot op schouders heb ik.

Eefjes 29-12-2015
Na het lezen van reviews op de website van een verkoper was ik erg sceptisch over deze krultang. Reviews waren niet heel erg best. Maar na het lezen van de reviews op kieskeurig, die heel erg positief waren, toch de keuze gemaakt voor deze krultang.

Helaas valt deze krultang heel erg tegen.
-Heel erg lang bezig met kullen maken en
- krullen zijn niet natuurlijk
- is niet zo makelijk in gebruik
- haar zit regelmatig vast in haar.

Ik heb de krultang terug gestuurd.

Juul 28-12-2015
Mis de mogelijkheid voor iets kortere krullen, maar verder een prachtig apparaat. Snel, veilig en gelijkmatig.

Inge 22-12-2015
krultang ligt goed in de hand en werkt zeer gemakkelijk, je leest de korte handleiding en je kunt beginnen. Het leggen van krullen ging vanaf de eerste keer goed.

Mia 22-11-2015
Dit apparaat doet precies waar je hem voor koopt en niet meer.
Het is gemakkelijk in gebruik zelfs voor mij (licht bewegingsbeperkt.)
Ziet er mooi uit ben benieuwd of dat ook, na meerdere keren gebruiken zo blijt.
Heb hem pas een paar dagen dus over de duurzaamheid kan ik niets zeggen. Ziet er wel degelijk uit.

Kiki 22-11-2015
Net in gebruik werkt goed. Ben wel benieuwd of de krullen goed blijven zitten. Is niet zwaar en wordt niet het in tegenstelling tot andere krultangen.