Remington Ci76

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Ci76 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

28makker10 13-07-2010
Geschreven voor: Remington Ci76

Supergoede krultang, in zeer korte tijd een grote bos met kleine krullen. Ik heb zelf stijl piek haar maar met deze krultang zit de hele dag je haar goed. Na zo'n 17 maanden gaat wel de coating eraf en verbranden dus de punten van je haar! Maar goed daar zal ook de prijs wel naar zijn.

mj-tje1960 30-12-2009

Super krultang!
Mijn vorige is 16 jaar meegegaan en ik heb nu voor dit type gekozen. Deze is beter dan mijn vorige; sneller warm, haar plakt niet vast,stevige krullen, regelbare temperatuur en ligt lekker in de hand.
Mijn vorige had geen aan/uitschakelaar en ik vergat dan ook vaak de stekker uit het stopcontact te halen met het gevolg dat hij soms een hele dag aan stond. Dus voor mij is het ideaal dat hij na een uur vanzelf uitschakelt na gebruik.

patricksimone 07-11-2008

top ding!
werkt perfect en biedt met Keramiek en teflon goede bescherming voor je haar.
en is niet duur!