BaByliss TW1100E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss TW1100E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sarah 26-03-2016

leuk apparaat

Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Het is een leuk apparaat waar je veel dingen mee kunt maken. Je hebt ook een hele handige app waar in instructiefilmpjes zijn te vinden maar het koste me wel even tijd om alles uit te vogelen dus je moet er wel even voor gaan zitten.

MelissaMolenaar 26-01-2016
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Ik heb dit product nu een tijdje in bezit, en het is echt zo'n leuk en handig product. Je kan er echt van alles mee, en je hebt zelfs een speciale app waar ze stap voor stap uitleggen wat voor een creaties er allemaal mogelijk zijn! Er kan niks met je haar gebeuren, dus het is zeker niet gevaarlijk.
Dus ben je op zoek naar een product waarmee je je haar van leuk naar super leuk kan laten gaan, kies dan zeker dit product!!

Alice22 22-01-2016
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Vroeger had ik de eerste editie van de Twist Secret, die ging een stuk sneller en was eigenlijk een beetje onhandelbaar. Deze is veel gebruiksvriendelijker, erg makkelijk in gebruik!! De moeilijkere creatie vergen wat meer oefening, maar al snel heb je het onder de knie en kun je er alles mee! Super leuk voor feestjes, festivals of gewoon om een saaie outfit op te fleuren. Kan hem iedereen aanraden!

Debbie 22-01-2016
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Toen ik dit product voor het eerst zag dacht ik, wat moet ik hiermee? Ik geloofde niet dat je de creaties die op de verpakking staan echt kon maken. Maar ik heb mij hier zwaar in vergist!

Het is nog nooit zo makkelijk geweest om mooie twists te maken. Zo ben ik helemaal fan van de waterval twist. Je pakt vooraan twee plukken en zet die vast in de klemmetjes. Eerst stand 1, draaien. Dan stand 2, twisten. Maar let top.. niet gelijk door twisten. Je draait hem 1 keer. Dan pak je een pluk en stopt die door de twist. Vervolgens weer stand 2 twist, 1 keer twisten en weer een pluk pakken en die erdoorheen. En zo ga je door tot je een mooie waterval hebt. Hoe simpel?! Tip: Als je de Waterval af hebt, onderaan krullen maken!

Ik heb afgelopen kerst het haar van al mijn vriendinnen gedaan en ook aankomende zomer hebben we al leuke ideeën bedacht voor de festivals. Een echte aanrader.

Utrecht123 21-01-2016
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Een super product! Je maakt met de twist secret heel makkelijk van een gewoon kapsel iets speciaals. Ik moest er even handigheid in krijgen, maar ik had het snel onder de knie. Ook is er een handige app waarbij je je creaties kan delen en die van andere mensen kan zien en maken.

Top product!

ClaireElisabeth 26-08-2015
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Ik ben erg gevrefen over de twist secret!! Het is even uit proberen, maar dan kun je er de leukste kapsels mee maken!! Ook erg leuk om met de bijgeleverde strikken en accessoires haardbandjes en armbandjes te maken!!
Mijn dochter is helemaal weg van de "Elsa vlecht" die je hiermee ook makkelijk maakt!!

Tessaflessa 24-08-2015
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

Het is even wennen om je plukjes onder de haakjes te krijgen zonder dat je het apparaat per ongeluk al aanzet. Verder werkt het supermakkelijk! Het werkt snel en de opties zijn eindeloos!

Anniek Bakker 07-08-2015
Geschreven voor: BaByliss TW1100E

De BaByliss Twist is een fantastische tool waarmee je heel eenvoudig en snel een leuke variatie in je haar kunt aanbrengen. De tool is simpel in gebruik en in 1 minuut heb je al een leuke twist in je haar! De twist mag ook mee in je handbagage (getest bij Ryanair)!

De BaBylist Twist werkt het beste wanneer je haar goed stijl is en je de twee plukken goed los maakt van de rest van je haar. Eerst twist je de twee plukjes (knopje naar boven drukken) en vervolgens laat je ze om elkaar heen draaien (knopje naar beneden). Dit alles gaat in 1 handeling, waardoor je dus in slechts 1 minuut een leuke twist in je haar hebt!

Zelf maak ik vaak twee twist die ik samen naar achteren doe waar ik ze met een klipje vast zet. De Twist is een 100% aanrader voor wanneer je snel iets leuks met je haar wilt doen!