Philips Essential Airstyler HP8662/00 HP8662

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential Airstyler HP8662/00 HP8662 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

lisadr 15-01-2015

Sinds een paar weken maak ik gebruik van de philips airstyler, ik ben er erg blij mee. Het apparaat is makkelijk in gebruik en van licht materiaal gemaakt, dus daarom makkelijk om mee te nemen. Daarbij is het erg handig dat je bij deze airstyler verschillende opzet stukken krijgt meegeleverd, hierdoor kan je verschillende haarstylen uitproberen. De airstyler is snel opgewarmd en daarnaast beschikt het over een thermoprotect stand wat ik erg belangrijk vind. Kortom prijs kwaliteit zeker de moeite waard!

Mireille68 12-01-2015

Ik heb de Philips Airstyler nu een paar weken in mijn bezit en ben er tevreden over. Diverse verschillende mogelijkheden om je haren te stylen. Het enige minpunt is de droogcapaciteit. Deze is niet erg hoog, waardoor het lang duurt dik haar te drogen.

DKluyt 09-01-2015

Ik heb de Philips Airstyler nu een aantal weken in mijn bezit. Ik gebruik hem vooral als ik wat extra's met mijn haar wil doen. Je moet er namelijk wel de tijd voor nemen. Om een leuke slag in je haar te krijgen met de krulborstel ben je toch wel even bezig. Een pluspunt van deze krulborstel is dat deze beschikt over intrekbare pinnetjes zodat je haar niet in de borstel blijft zitten. De grove borstel die erbij zit gebruik ik om snel wat meer volume in mijn haar te krijgen. Deze is wel handig voor dagelijks gebruik. Ikzelf heb vrij dun haar en dan werkt het wel. Maar als je dik en zwaar haar hebt is het resultaat teleurstellender. Daar heb je een toch wat zwaardere of sterkere föhn/krultang voor nodig. Al met al een leuke "föhn" voor erbij. Ik zou mijn gewone föhn er niet voor weg doen.

rietje.martin 09-12-2014

ik heb de airstyler nu een paar weken in mijn bezit en ben er erg blij mee. als moeder van 2 jonge jongens heb ik niet heel veel tijd om mijn haar te doem. dus was de makkelijkste oplossing heel vaak om mijn lang haar in de staart te doen en klaar, nu met de airstyler is het simpel en snel opgelost. het is een fijn licht apparaat dat goed in de hand ligt. hij word geleverd met 3 opzetstukken. 1 fohnstuk dat het super gemakkelijk maakt om bij de aanzet te fohnen voor extra volume.en 2 opzetborstels . 1 iets dikkere met kleine zachtere pinnen en 1 met intrekbare pinnen waardoor je je haar kan krullen. mijn voorkeur gaat uit naar de borstel opzet aangezien ik vrij lang haar heb en het zo mooi en glanzend in model kan fohnen . de meedraiende snoer is trouwens ook enorm handig als je net als ik niet gelijk een stopcontact naast de spiegel hebt. ik vind de airstyler een super vervanging voor mijn oude fohn en borstel ik ben er heel erg blij mee en ga hem met veel plezier blijven gebruiken . als je niet veel tijd hebt en graag mooi glanzend haar wilt is dit echt een aanrader.

Jessica1105 09-12-2014

Deze Philips 3-in-1 hairstyler is eigenlijk een 4-in-1. Naast een fohn opzetstuk zitten er ook 2 borstel opzetstukken bij; een met kleine flexibele pinnetjes en 1 borstel met intrekbare borstelpennen. Deze borstel kun je dus ook gebruiken om je haar er omheen te rollen voor mooie krullen. Mijn haar is daar nu nog net iets te kort voor helaas. Het fohn opzetstuk gebruik ik zelf eigenlijk weinig. Mijn voorkeur gaat uit naar de beide borstels. Als je geen haast hebt, zou ik zeker de ThermoProtect stand adviseren. Het duurt wel iets langer voordat je haar droog is, maar je merkt wel duidelijk verschil als je deze Airstyler vaak (dagelijks?) gebruikt. Je haar gaat er heel mooi van glanzen en door het droog borstelen krijg je lekker veel volume (tip: voor nog meer volume; buig voorover en borstel je haar ondersteboven droog!). Als je haast hebt, is je haar in de warme stand supersnel droog en gestyled. De koude stand gebruik ik persoonlijk niet. Wat ik verder ook heel fijn vind is het mee draaiende snoer en dat hij lekker in de hand ligt. De aan/uit schuifknop is goed te bedienen, zelfs met mijn kleine handen. Conclusie: top Airstyler met heel veel mogelijkheden!