Philips Essential Care Airstyler HP8660/00 HP8660

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Essential Care Airstyler HP8660/00 HP8660 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

martino99 12-12-2014

Ik ben erg op mijn lange haar gesteld en bezuinig dan ook niet op producten en tools. Wat betreft uiterlijk is de HP8660/00 airstyler niet veel anders dan andere föhn borstels met vrolijke frisse kleurtjes. Ligt lekker in de hand. Vanwege de 650w duurt het even voor het opgewarmd is in verhouding tot 1000w stylers die sneller warme lucht blazen. Ik vind het erg jammer dat er geen ionic functie op zit zoals bij mijn salon föhn van Philips, noch een keramische laag om mijn haar te beschermen. Als basis borstel is hij prima voor het geld, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan uitgebreidere opties.

chanz 09-01-2015

Voor mij is fohnen/stijlen met een dergelijk apparaat nieuw. Voor gebruik heb mijn haar gewassen en ingesprayed met een beschermingsmiddel tegen de warmte. Het apparaat ligt goed in de hand en is gebruiksvriendelijk, echter viel de warmte voor mij tegen. Voor gebruik heb mijn haar gewassen en ingesprayed met een beschermingsmiddel tegen de warmte. Het apparaat ligt goed in de hand en is gebruiksvriendelijk, echter viel de warmte voor mij tegen. Redelijk snel zat mijn haar toch in model, maar na een half uur zag het eruit alsof mijn haar ontploft was! Nu kan dit liggen aan het koude weer, maar met andere styltangen/fohns heb ik hier nooit last van!