De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joyce 29-09-2017

Stijltang

Mooi vormgegeven. Makkelijk in gebruik.
Erg tevreden met het resultaat..................
..................................................

Monique den Hartog 06-09-2017

Geweldig handige styltang.

Snel warm en laat je haar echt meer glanzen. Mooi design. Ik ben om!!
Ik raad deze tang iedereen aan met moeilijk haar!

Anouk 24-08-2017

Snel warm, mooi design, goede haarverzorging

De stijltang is snel warm en de moisturizing stand maakt dat het haar veel minder snel beschadigd raakt. En het is natuurlijk een hele fancy stijltang om te zien!

Lianne14 01-01-2015
Ik heb de stijltang nu ongeveer een maand in bezit en de stijltang bevalt prima!
Hij is heel makkelijk in gebruik en de stijltang warmt heel snel op. De stijlstang heeft 3 warmtestanden. Dit is ideaal.
Mijn haar ziet er na het stijlen heel mooi, glanzend en gezond uit. Dit is de beste stijltang die
ik ooit gebruikt heb. Ik vind deze stijltang een absolute aanrader!!

Faithrooke 11-12-2014
Ik heb deze straightener nu bijna twee weken in huis, en heb hem in die tijd ongeveer vijf keer gebruikt. Normaal doe ik het niet zo vaak maar dit was puur om hem uit te testen. Zelf heb ik dik krullend haar tot net over de schouders en kan het nogal een klus zijn om dit te steilen. Deze steiltang heeft drie verschillende warmte standen die je kan gebruiken, voor mijn type haar besloot ik om hem op zijn warmst te zetten. De steiltang (die een lang snoer heeft, erg fijn) was binnen no time op temperatuur en ik kon vrijwel direct beginnen. Ik had gehoopt dat ik wat dikkere plukken tegelijk kon steilen, dit was echter niet het geval. In een halfuurtje is mijn haar gesteild en voelt het gezonder aan dan toen ik mijn vorige steiltang gebruikte. Dit komt waarschijnlijk omdat het vocht behouden wordt, erg fijn! Zo voelt het een stuk gezonder aan. Het haar zelf blijft uiteindelijk goed zitten, ik ben over het algemeen tevreden over deze steiltang omdat hij doet wat hij beloofd. Enige minpuntje is dat ik geen dikkere plukken tegelijk kan doen. Op een schaal van 0 tot 10 geef ik de steiltang een 8.

nancyx1981x 10-12-2014
Ik heb afgelopen week deze geweldige stijltang mogen proberen, en ik ben ontzettend blij met het resultaat!
Allereerst is de vormgeving ideaal, ligt makkelijk in de hand en hij wordt niet kokend heet zoals sommige andere stijltangen.
Design is modern en weer eens wat anders dan saai zwart.
De functie om het gewenste aantal graden in te schakelen , naar aanleiding van jouw type haar, is zeker handig.
Dun , geverfd of krullend haar wordt zo met de juiste temperatuur verhit. Dit voorkomt een hoop breuk en ellende aan het haar.
Ik heb verschillende stijltangen gehad, maar deze stijlt mijn haar supersnel en superglad!
Ik heb van nature krullend haar en deze verdwijnen in rap tempo.
Mn haar wordt niet meteen vet, of ziet er slap en futloos uit.
Sterker nog het glanst juist meer en oogt gezonder dan voor het stijlen.
Zelfs na een regenbui op mijn hoofd , bleef mijn haar stijl, terwijl het normaal weer in de krul schiet.
Ik ben dik tevreden met deze stijltang en kan hem iedereen aan bevelen!