Dyson AirWrap

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AirWrap op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

YVJ 23-09-2022

Mooi product, maar wel vooral voor liefhebbers

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Het heeft even nodig voor je er echt handig in wordt maar dan is het gebruik van de Dyson gemakkelijk. De verschillende standen zorgen ervoor dat je je haar niet zomaar verbrand. Vooral fijn dat je gewoon alle opzetstukken erbij krijgt, wat voor dit geld uiteraard ook wel mag. Mijn ervaring is dat je er een hoop van gebruikt als je meer dan 1 stijl wilt maken. Zelf gebruik ik er een paar om sneller klaar te zijn. Het is niet zo dat de stijl beter blijft zitten dan bij andere toestellen. Als je haar hebt waar krullen snel uitzakken dan zal de Dyson je hier niet bij kunnen helpen (alleen goede haarlak).

Wat ik niet heb kunnen testen is de levensduur, maar het blijft hoe dan ook een duur product, iets wat wel meetelt in de beoordeling. Ik zou dit apparaat dan vooral aanraden voor mensen die er lang over hebben nagedacht en die echt iets speciaals zoeken. Je moet het maken van stijlen echt leuk vinden. De Dyson gaat je niet zomaar binnen 10 minuten buiten hebben met perfect haar, ondanks het fijne product moet je er wel zelf de moeite insteken.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Voelt degelijk aan
  • Standen sluiten aan op wensen

Minpunten

• Prijs
  • Grote doos

Nadiak 18-09-2022

Met krullen lastig om de juiste routine te vinden

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Ik schrijf wel alvast iets, maar heb de airwrap nu een week en al een aantal keren kunnen gebruiken. Ik heb krullen en volumineus haardos dat moeilijk te temmen is. Het lukt me nu al aardig om het stijl te krijgen. De fly-away kop is heerlijk gewoon om mijn haar te drogen en mijn krullen natuurlijk te dragen. Ik krijg er geen pluis van zoals met föhn zonder diffuser. Mijn haren zijn normaal al best snel droog, maar met deze opzetstuk echt binnen enkele minuten droog en zonder pluis. Het lukt me aardig al om het stijl te krijgen, maar er blijft voor mijn smaak te veel volume erin. Ik weet het, het is ook nooit goed. Ik wil graag wat minder volume zodat het lijkt dat ik mijn haren onder controle heb. Het is me na de 3de keer gelukt om er krullen in te krijgen. Helaas zakten deze heel snel ook weer weg. Nu heb ik tips gekregen hoe ik dit beter kan aanpakken. Dot zal ik aanstaande zondag gaan doen en daarna mijn review updaten. Het kost wat tijd, tutorials kijken en veel proberen maar stukje bij beetje kom ik er denk ik wel. Het is geen product wat je met mijn haartype zo ineens goed kunt gebruiken, het vergt oefening. Want de ene krul is de andere niet.

Ilse28 15-09-2022

Prachtig product

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Prachtig product van Dyson. Ik heb een bob tot op mijn schouders en erg fijn, breekbaar haar. Normaal gesproken föhn ik mijn haar niet graag omdat het dan erg pluist. Bij de dyson heb ik hier totaal geen last van gehad en is het zo droog! Ook de gladmakende kant van dit opzetstuk heb ik gebruikt en je kan echt een goed verschil zien. De borstel geeft ook mooi volume. De opzetstukken voor krul vind ik nog wat lastig om te gebruiken, maar dat komt omdat mijn haar vrij kort is. Hier moet ik nog even handig in worden!

Pluspunten

• Mooi
  • Fijn in gebruik

AB 15-09-2022

Fijn product!

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Het product stond al even op mijn lijstje, dus ik was erg blij dat ik het product mocht testen via Insiders. Het is een erg compleet product met de volgende toebehoren.

De volgende opzetstukken zitten erbij:
- Haardroger
- Krul-opzetstuk 40 mm
- Krul-opzetstuk 30 mm
- Zachte gladmakende borstel
- Harde gladmakende borstel
- Ronde volumeborstel

Ik heb alle producten getest en ik ben het meest fan van de zacht gladmakende borstel, de ronde volumeborstel en de krul opzetstukken. Deze opzetstukken gebruik ik om mijn haar te drogen, maar als ik het niet wil stylen is mijn haar ook snel droog met de haardroger. Ik heb zelf fijn haar, waardoor ik graag volume aanbreng.

De krulopzetstukken vond ik in het begin lastig in gebruik. Via youtube heb ik meerdere video's gekeken hoe ik dit het beste aan kon pakken en oefening baart kust. Wel zakt mijn haar redelijk snel uit, maar dit heb ik ook met andere stylingtools.

De föhn is licht van gewicht wat het heel prettig maakt om hem te gebruiken, daarnaast wordt hij niet te warm en heb je vele functies die je kunt gebruiken. Harder blazen, warmer of juist koud. Ik ben erg tevreden over het product en gebruik het inmiddels dagelijks. Wel blijf ik de prijs duur vinden.

Pluspunten

• Licht van gewist
  • Fijne opzetstukken

Minpunten

• Krul zakt snel uit
  • Prijs

Eve1ien 11-09-2022

Bevalt gedeeltelijk erg goed...

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe fohnborstel. Het was voor mij dan ook erg fijn dat ik de de Dyson Airwrap Complete mocht uittesten.

De Airwrap werd geleverd in een mooie opbergdoos. Alles past er perfect in.

De volgende opzetstukken zitten erbij:
- Haardroger
- Krul-opzetstuk 40 mm
- Krul-opzetstuk 30 mm
- Zachte gladmakende borstel
- Harde gladmakende borstel
- Ronde volumeborstel

Ik heb alles uitgeprobeerd. De haardroger en ronde volumeborstel zijn favoriet. Mijn haar wordt zacht, glanzend en ik krijg volume. Binnen 4 minuten ben ik klaar met mijn haar en het blijft de hele dag goed zitten. Ik heb ook het gevoel dat de fohnborstel niet heel warm wordt wat natuurlijk weer beter is voor mijn haar.

Het krullen maken vind ik nog steeds erg lastig. Ik moet heel goed kijken hoe ik de Airwrap moet vasthouden. De krullen die ik krijg worden mooi maar zakken erg snel weer uit.

De gladmakende borstels heb ik geprobeerd. Ik gebruik liever de volumeborstel. Ik snap niet zo goed wat de meerwaarde is van die gladmakende borstels.

Al met al vind ik het superfijn hoe de haardroger en ronde volumeborstel werken. Ik baal dat de krullen bij mij nog niet goed gaan, maar misschien is dat een kwestie van nog meer oefenen.

Ik twijfel wel heel erg of ik het de prijs waard vind..

Pluspunten

• Haardroger
  • Volumeborstel
  • Opbergdoos
  • Geringe warmte

Minpunten

• Krullen zakken snel uit
  • Gladmakende borstels
  • Prijs
  • Geen reisetui

baby_becca 09-09-2022

Maak je haar mooi met de airwrap!

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Ik heb de Dyson airwrap nu een aantal keer gebruikt. Mijn haar is type 2b, dik, veel en lang. Ik vind het gebruik van de dyson airwrap qua moeilijkheidsgraad best wel meevallen, ik had verwacht dat het moeilijker zou zijn! Wat YouTube videos kijken en je kan aan de slag. Ik heb tot nu toe de 30mm krultool gebruikt, de fohn/flyaway attachment en ook de borstel voor stug haar voor drogen en prestylen. Voordat ik ga stylen gebruik ik mousse voor een langere hold en natuurlijk heat protectant. Bij mij zit het haar de eerste 2 dagen mooi en zie je dat ik het ook echt in model heb gebracht, daarna zakt het wat uit al vind ik wel dat mijn haar er dan nog steeds wel goed uitziet en dat ik het nog los kan dragen. Ik denk dat er sowieso een learning curve is wat betreft dit product en dan ook met name met bepaalde attachments in combinatie met je haartype. Ik ben ongeveer 45 minuten bezig met het stylen van mijn haar met de airwrap dat is te vergelijken met hoe lang ik over krullen doe met een krultang. Overigens vind ik het met de airwrap wel gemakkelijker werken dan met een krultang met name omdat de airwrap een gedeelte van het werk voor je doet vanwege het coanda effect. Je hoeft verder alleen het apparaat vast te houden terwijl je bezig bent. Ik vind het zeer fijn dat de dyson alleen werkt met hete lucht en dat het daardoor minder beschadigend is voor je haar. Voor mijn stugge haar gebruik ik de heat en airflow in de hoogste stand. Als de tool dichtbij mijn hoofd zit dan vind ik het wel af en toe te heet worden. Dit los ik op door de tool iets van mijn hoofd te verwijderen. Uiteraard gebruik ik ook de cool blast om mijn look te zetten. Het is supermakkelijk om de airwrap van heet naar koud om te zetten en je kan dit op gevoel doen zonder dat je naar de tool hoeft te kijken.

Pluspunten

• design
  • niet te zwaar
  • beschadigd je haar minder

Minpunten

• je gebruikt niet alle attachments
  • tijdrovend

l************@h********** 09-09-2022

Pittig geprijsd, maar wel een fijn apparaat!

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Ik heb dit product mogen testen via ‘the Insiders’. De Dyson Airwrap wordt geleverd in een mooie stevige opbergdoos. Naar gelang je wensen kun je kiezen uit diverse opzetstukken. Behalve na het wassen van mijn haar style ik nu ook regelmatig tussendoor mijn haren. Met de Dyson Airwrap is dat een fluitje van een cent. Het maken van krullen vind ik nog wel wat lastiger met de Dyson Airwrap. Hij ‘zuigt’ zelf de plukken haar aan het apparaat, maar ik vind het lastig daar de controle over uit te oefenen. Ik heb al meerdere malen complimenten omtvangen over mijn haar na het gebruik van de Dyson.

Pluspunten

• Mooie opbergdoos
  • Cold shot functie
  • Temperatuur wordt automatisch geregeld

Minpunten

• Krullen maken blijft lastig
  • Duur

l*************@l****** 07-09-2022

Fantastische föhn met geweldig resultaat

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Deze Dyson föhn stond al een tijd op mijn verlanglijst. Ik mocht hem een tijd proberen en ik ben enorm tevreden en blij met het apparaat. Het was even wennen hoe precies te gebruiken. Zodra je het onder de knie hebt wil je geen andere föhn meer. Mijn haar droog ik, stijl en Krul ik met de tool. Mijn haar blijft dagenlang super mooi in model zitten!
Kortom echt een aanrader. Voor mensen die nog twijfelen: gewoon doen! Het is het zeker waard!

Pluspunten

• Alle verschillende stylingtools
  • De nieuwe Krul barrels met schuif
  • Fly away tool
  • Droogt je haar snel
  • Blijft goed zitten

Snoepiejudge 07-09-2022

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Dyson AirWrap

Ik wou al heel erg lang een Dyson airwrap, en heb met heel veel geluk deze mogen testen.
De Dyson airwrap komt in een prachtige grote doos waar alles netjes in zit.
Ik vond bij het uitpakken van de Dyson, dat hij groter is dan ik had verwacht. Ondanks dat hij zo groot is kan je hem makkelijk hanteren.
De opzetstukken zijn stuk voor stuk een ware aanwinst voor het stylen.
Het is met de krullers wel even goed oefenen hoe de airflow gaat en je haar eromheen wikkeld.
Als je geen goede spray of mousse gebruikt zakken de krullen snel uit. Dat vind ik wel jammer.
De andere accessoires gebruik ik bijna dagelijks om mijn haar snel in model te föhnen/stylen.
Op de airwrap zelf kan je instellen hoe hard de flow gaat of hoe heet je hem wilt hebben bij het stylen.
Het snoer is erg lang , zeker 1,5 meter. Dit vind ik een heel groot plus punt want zo kan je overal bij.
Na gebruik is hij gemakkelijk op te bergen in de prachtige doos.
Ik ben erg blij dat de airwrap aan mijn verwachtingen voldoet!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel accessoires
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Even wennen
  • Prijzig