Carmen DC 662

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen DC 662 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

swonnie 02-07-2013

Sinds 3 maanden gebruik ik de Carmen Magic Hair 300 model DC 662
‘k Heb al verschillende krul borstels gehad maar nog nooit zo’n ideale als deze borstel. Geweldig.
- Er zijn niet veel krulborstel waar de tandjes ingetrokken kunnen worden en wanneer dat mogelijk is, moet dat vaak met een extra hand. Bij Carmen kan dat met dezelfde hand als waar ik hem mee vast houdt.
-Ook is ’t prettig dat ik de borstel er af kan halen zodat ik met de blaasmond ’t haar kan voor-drogen.
-Bovendien bevalt ’t mij veel beter dat er tandjes op zitten dan haren.
-Tot slot de prijs die heel aantrekkelijk is.

swonnie 21-10-2013

nog steeds vind ik dit een fantastische krulborstel

Erica1969 02-11-2010
Geschreven voor: Carmen DC 662

Het is een geweldig apparaat. Je weet dat je met 300 watt niet je haar mee kan drogen. Daarom is het geen fohn maar een krulborstel. Ik heb deze borstel al 7 jaar in bezit.Ik heb fijn haar, het gaat uitstekend maar door het weer in Nederland ligt de krul er sneller uit dus veel versteviger in je haar doen.

Micky74 24-04-2010
Geschreven voor: Carmen DC 662

De vormgeving van dit product maakt dat het nauwelijks droogt. Ik heb meestal voordat ik mijn pony gestyled heb al lamme armen.
Ik heb vrij dun haar, zodat de borsteltjes helemaal niet de haren meenemen. De droogkracht is belabberd, en ik zou hem zo inruilen voor de goedkopere versie van de blokker.