Carmen 3-in-1 Celebrity

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen 3-in-1 Celebrity op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Charine 12-07-2018

Heel slecht

Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Ik heb deze krultang gekocht bij de Blokker en toen ik hem wilde gebruikten deed die het niet. Teruggegaan en een nieuwe gekregen. Wilde die gebruiken, staat er meteen “error”, en de stokjes onder de opzetstukken waren helemaal omgebogen waardoor je ze niet in het apparaat kreeg.

Joanne82 23-07-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Helemaal lyrisch over dit apparaat. Heb hiervoor een andere krultang gehad maar daarbij zakten mn krullen altijd zo weer uit. Toppertje.

Louise25 16-07-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Ik werd door een vriendin op deze krultang gewezen en ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Vooral de middelste krultang gebruik ik het vaakst, maar voor hele subtiele krullen gebruik ik de dikste diameter.

Ook handig dat er een etui bij zit, zo hou ik alles mooi bij elkaar.

Anne_S 05-07-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Deze krultang-set gekocht op de Libelle Zomerweek op de stand bij Carmen. Wat een geweldig apparaat! Hij krult goed, de krullen blijven lang zitten en het allermooiste is natuurlijk dat je diverse diameters krultang hebt doordat er 3 opzetstukken bijzitten. Ik ben helemaal blij met mn haar sinds ik dit ding heb.

Rosa19 04-07-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Super handige krultang, snel warm en ik kan er prachtige krullen mee maken. Vooral de dikke krultang maakt mooie losse krullen!

Combative 02-07-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Ideale krultang: Door de verschillende opzetstukken iedere dag een ander kapsel! Makkelijk in gebruik, echt een aanrader!

EstherHW 30-06-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Ideale krultang voor het hele gezin! Voor iedere lengte een opzetstuk voor mooie krullen. Eenvoudig in gebruik en de tang is van zeer degelijke kwaliteit. Een aanrader!

iris4065 27-06-2014
Geschreven voor: Carmen 3-in-1 Celebrity

Super handige krultang met drie verschillende opzet stukken, voor mooie volle krullen. Ideaal voor halflang tot lang haar!

Ook handig mee te nemen op vakantie, dankzij handig hittebestendig opberg etui.