BaByliss C1000E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss C1000E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lisagompie 09-02-2014
Geschreven voor: BaByliss C1000E

Ik heb deze krultang nu een maand ongeveer en ik vind echt dat hij super goed werkt het is echt heel makkelijk je hebt binnen een kwartier heel veel mooie krullen. Ook blijven je krullen superlang zitten bij mij blijven ze ongeveer 2 dagen zitten. Dus ik ben er echt superblij mee echt een aanrader.

caroline 17-11-2015

Mag ik vragen waarom je voor deze koos ipv de goedkopere versie van Babyliss?

Pepsiblue33 13-12-2013
Geschreven voor: BaByliss C1000E

Deze krultang heeft mij werkelijk in alle opzichten blij verrast. Bij de Kruitvat besteld en volgende dag in huis.
Super snel prachtige krullen die ook werkelijk blijven zitten en dat is wat mij betreft echt uniek. Meestal was ik heel lang bezig en na 10 minuten zakte alles er weer uit. Bij deze krultang dus absoluut niet. Helemaal geweldig een dikke aanrader.

caroline 17-11-2015

Voor mijn dochters verjaardag wil ik graaag de kruktang kopen. Maar wat heeft jou doen besluiten om deze te nemen ipv de goedkopere versie van Babyliss?