Philips Pro Straightener HPS930/00 HPS 930 - Reviews

Laagste prijzen
Ionische functie
Keramische toepassing
Automatisch roterend

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

liana 17-07-2016

werkt perfect, snel, zonder het haar te schaden!

Het is enorm gebruiksvriendelijk en je stijlt uw haar tot 3 keer sneller met dit toestel. Dit is een echte aanrader!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

EstherRM 13-04-2015

Werkt uitstekend: snel en goed gestyled en verzorgd haar!

Ik ben zeer tevreden over de Philips Pro Straightener HPS930. Hij warmt supersnel op en met slechts één behandeling blijft je haar lang in model. Je haar voelt zacht en verzorgd, ook als je er geen stylingproducten of hittebeschermers bij gebruikt. Je kunt de temperatuur regelen en ik heb hem zelfs wel eens op een te hoge stand voor mijn haar gebruikt (volgens de gebruiksaanwijzing) maar zelfs dan geeft het een goed resultaat. Het kan dus niet mis gaan. Deze stijltang is best groot, maar dat maakt ook dat je grote lokken in één keer kunt behandelen. Kortom: een tevreden klant.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

EstherRM 13-04-2015 Product half jaar in bezit