Philips Pro Straightener HPS930/00 HPS930

Bekijk alle Krul- en stijltangen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Pro Straightener HPS930/00 HPS930 op Kieskeurig.nl.

Vika_LT 28-12-2019

Snel, makkelijk in gebruik : )

Geschreven voor: Philips Pro Straightener HPS930/00 HPS930

Wordt heel snel heet, je hoeft maar enkele seconden te wachten. Temperatuur is instelbaar tot 230 graden. Ik ben normaal erg lang bezig met het stijlen van mijn haar en nu in 10 minuutjes klaar! Blij met het cadeautje van mijn vriend :)))
Oorspronkelijk gepost op philips.com

liana 17-07-2016

werkt perfect, snel, zonder het haar te schaden!

Geschreven voor: Philips Pro Straightener HPS930/00 HPS930

Het is enorm gebruiksvriendelijk en je stijlt uw haar tot 3 keer sneller met dit toestel. Dit is een echte aanrader!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

EstherRM 13-04-2015
  • Product half jaar in bezit

Ik ben zeer tevreden over de Philips Pro Straightener HPS930. Hij warmt supersnel op en met slechts één behandeling blijft je haar lang in model. Je haar voelt zacht en verzorgd, ook als je er geen stylingproducten of hittebeschermers bij gebruikt. Je kunt de temperatuur regelen en ik heb hem zelfs wel eens op een te hoge stand voor mijn haar gebruikt (volgens de gebruiksaanwijzing) maar zelfs dan geeft het een goed resultaat. Het kan dus niet mis gaan. Deze stijltang is best groot, maar dat maakt ook dat je grote lokken in één keer kunt behandelen. Kortom: een tevreden klant.