Dyson Corrale

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Corrale op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rianne 06-06-2023

Naar mijn mening echt een misser….

Geschreven voor: Dyson Corrale

Grote tegenvaller! Ik ben een enorme Dyson fan en betaal graag meer voor goede kwaliteit maar naast 3 stofzuigers (zowel met snoer als zonder), ventilatoren en de airwrap was dit echt ja…. Niet wat ik ervan verwachtte!
Design is super mooi, oplaadstation laat het product echt nog chiquer lijken.. fijn dat er een switch op zit waardoor hij als handbagage mee in het vliegtuig kan.. draadloos is echt fantastisch… maar de prestaties zijn ruk.
Ik stijl al zolang ik me kan herinneren m’n haar na het wassen (2 kruinen, fijn haar met een niet zo’n mooie slag, dus noodzakelijk). Ik kon niet wachten om deze uit te proberen; hij is snel warm, voor mij zijn de 3 temperaturen prima. Maar zodra ik zoals altijd begin met stijlen klinkt het alsof dat ding al m’n haar uit m’n hoofd trekt. Een soort schurend geluid ofzo… ik heb m’n eigen (maxpro) stijltang erbij gepakt want kon me niet herinneren dat ik dat met die ook had… maar deze glijdt geruisloos over m’n haar (zonder flexibele platen)… dus ik was er eigenlijk al meteen klaar mee. Bij m’n eigen tang zit m’n haar zeker 2 tot 3 dagen netjes, stijl, geen opbollende kruin… na het wakker worden toen ik de Dyson had gebruikt zag het eruit alsof ik m’n haar aan de lucht had laten drogen en er niks mee had gedaan…. Dus helaas is dit naar mijn mening echt een misser van Dyson. De 6 is echt voor het design, de kleur (had Pruisisch blauw met koper met zoals m’n airwrap) en het feit dat draadloos echt fantastisch is!

• Vliegtuigstand

Minpunten

• Resultaat
  • Batterijduur
  • Prijs

Vera 01-10-2022
  • Product gekregen

Super! Maar met dik haar duurt het langer

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik vind het een zeer prettige stijltang, het maakt je haar glanzend en beschermd stijl. Het draadloze is erg fijn voor een snelle stijlbeurt. Wel 1 minpunt; ik heb zeer dik en lang haar.. zelfs met de stekker in de stijltang gaat het sneller leeg dan dat mijn volledige haar heb gestijld. Ik moet tussendoor 2x opnieuw opladen, zodat ik weer verder mijn haar kan stijlen.
Opzich niet een mega ramp, omdat de stijltang snel oplaad. Maar ik moet dus wel 2x 10minuten extra rekenen voor het stijlen van mijn haar (wat al ruim een uur duurt). Wellicht goed om te weten voor andere welke ook veel, dik en lang haar hebben.

Pluspunten

• Mooi designe
  • Fijne reis-hoes

Minpunten

• Gaat te snel leeg

Fox76 10-10-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

Eerste indruk was wow wat een prachtig apparaat. Het straalt luxe uit, mooi design, luxe etui. Opwarmen gaat supersnel. Enige minpunt is dat je maar uit 3 graden kan kiezen. Uit 165, 185 en 210 graden. Het is super handig dat het snoerloos is, voordeel is dat je overal in huis (of waar je ook wilt:) je haar kan stijlen zonder dat je een stopcontact in de buurt moet hebben. Met een opgeladen Dyson Coralle kan ik maximaal 2 keer snoerloos mijn haar stijlen, heb lang golvend haar over mijn schouders. Het is ook de handigheid wat je er in moet krijgen. Als het aan de stekker hangt tijdens het stijlen is het ook geen probleem, dus met of zonder snoer je kan altijd je haar stijlen. Had het idee dat het apparaat zwaar in de hand zou liggen tijdens het gebruik, maar dat valt reuze mee bij mij. Dyson Coralle doet echt wat het moet doen, super stijl haar. Het droogt mijn haar niet uit, het ziet er mooi glanzend uit na het stijlen.

Pluspunten

• Snoerloos

Tiem 08-10-2021

Top product

Geschreven voor: Dyson Corrale

Top product, heel erg makkelijk door dat hij draadloos is, laad super snel en erg fijn voor het haar.
De prijs is wel wat duur maar dat heb je wel een top product in handen en dat is aan alles te merken. De kwaliteit is gewoon super.

Pluspunten

• Draadloos
  • Super snel op temperatuur
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Prijs

cbga 01-10-2021

Snel, compact en luxe

Geschreven voor: Dyson Corrale

Heerlijke apparaat. Ik heb dun en veel haar en vaak blijven krullen of slag niet zitten, maar tot nu toe werkt de Dyson Corrale het beste. Het fijnste vind ik dat hij met zo'n 20 seconden is opgewarmd tot 180 C. Het is dus heel makkelijk om nog even snel mijn haar te stijlen. Ligt fijn in de hand, ondanks accu absoluut niet te zwaar. Voelt luxe aan, mooi verpakt met een luxe etui; echt een goede aankoop naar mijn idee.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • accu
  • Luxe vormgegeven

denisedominique 01-10-2021

De Dyson Coralle komt zijn belofte na!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb de Dyson Corrale inmiddels al een aantal keer getest. Laat ik eerst beginnen met de pluspunten van dit mooie apparaat: Het begint goed, doordat hij geleverd wordt met een mooie (reis)etui (incl vliegtuigstand)! De allermooiste functie is voor mij het feit dat hij draadloos is.. Zo hoef ik me niet meer over de wasbak heen te wringen en kan ik bij iedere spiegel m'n haren stylen.. (Dus YES draadloos is een absolute GO!) Ik doe er zelf gemiddeld een kwartier over om m'n haren te doen en daarna is hij wel leeg.. Maar goed; daarmee kom ik bij het volgende mooie pluspunt: hij is binnen no time warm! En dat kost natuurlijk ook energie.. En (voor mij persoonlijk een groot pluspunt, want ik ben nògal vergeetachtig) hij gaat piepen wanneer je hem even niet gebruikt.. en vervolgens vanzelf uit.. dat is wel zo veilig! Dan het gebruik zelf: hij stijlt erg fijn, maar is voor mij toch wel een beetje groot in de hand.. (ik ben smallere stijltangen gewend en persoonlijk vind ik dat fijner). Maar goed; dit went ook zeker. Hij is, in tegenstelling tot hoe hij eruit ziet, wel licht in de had.. dus dat is fijn. Ik kan mn haren er mooi stijl of krullend mee krijgen, dus daar heb ik niets over te klagen. Al met al zou ik hem zeker aanraden als je ruim in je portemonnee zit. Maar zo niet, vind ik de prijs toch wel erg hoog..

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder beschadiging
  • Looks en Feels
  • Snelheid opwarmen

Minpunten

• Prijs
  • Grootte
  • Batterijduur

a******************@g******** 29-09-2021

Draadloos gemak

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het gemak van draadloos, dat is de meest belangrijkste constatering van mijn test met de Dyson Corrale. Naast het prachtige design, de mooie afwerking en het gebruikersgemak heb ik niet veel last van het gewicht, wat voor andere wel hinderlijk is. Het draadloos kunnen gebruiken is voor mij echt de toegevoegde waarde. Samen met de snelheid waarbij ik mijn licht krullend haar stijl krijg. De platen waren eerst wat stroef maar inmiddels is dat verdwenen. Stijl maken doe ik in een handomdraai en bijwerken de dagen erna ook. De Corrale wordt geleverd met een standaard welke echt heel fijn is om even tussendoor op te zetten of nadien in te laten afkoelen. Voor mij is het echt een handige aanvulling op mijn Dyson airwrap waar ik ook zeer over te spreken ben.

Pluspunten

• Draadloos
  • Bediening

Minpunten

• Prijs

m************@g******** 29-09-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Dyson Corrale

Een geweldig apparaat dit perfecte werkt. Mooie krullen creëert en erg makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Snel warm
  • Styled perfect.

Minpunten

• geen

Meau 28-09-2021

ontzettend blij mee

Geschreven voor: Dyson Corrale

wij hebben de Corrale inmiddels al een aantal weken in gebruik en kan niets anders zeggen dat we er nog steeds enorm blij mee en enthousiast van zijn. Het design is zeer mooi zoals we van Dyson gewend zijn. de Corrale heeft een goed gewicht en ligt erg goed in de hand daarmee een erg handig product. maar bovenal is zijn we erg tevreden met het resultaat dat de Corrale biedt. van golvend haar naar stijl haar gaat vrij moeiteloos en dat zonder dat het ijzer te heet wordt en daarmee het haar van beschadiging beschermd.

Pluspunten

• goed resultaat
  • handzaam
  • bescherming van het haar
  • design

MiaJomi 28-09-2021

Geweldige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

De eerste indruk is zeer positief. Allereerst is het handig dat je een opbergetui erbij krijgt voor in het vliegtuig. Op deze manier kun je de pin uit de accu halen en deze vastzetten dmv de etui. Ten tweede is de standaard zeer handig die de stijltang tegelijkertijd oplaadt. Dit zouden ze bij alle producten moeten doen als je het mij vraagt. De stijltang is zeer makkelijk in gebruik en is in no-time op temperatuur. Dit is vervolgens duidelijk op het mooie oled schermpje te zien. De stijltang is makkelijk te gebruiken omdat het snoer ook verder niet in de weg zit. Ik heb niet heel erg dik haar maar wel pluizig en krullend. De stijltang glijdt makkelijk over mijn haar en door de speciale platen blijft de haarpluk netjes tussen de platen zitten. Normaal gesproken ga ik een aantal keer over dezelfde plek heen omdat deze nog niet stijl is, maar dat is bij de Corale helemaal niet nodig. Daarnaast is de stijltang ook makkelijk te draaien en vast te pakken om de krullen erin te creëren, waarbij de uiteindes helemaal niet warm worden en je rustiger je haar kunt stijlen. Al met al ben ik zeer tevreden. Mijn haar is niet pluizig nadat het is gestijld en ik krijg leuke complimentjes.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Snel opgewarmd

s***********@h********** 27-09-2021

Geweldige stijtang!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Toen ik de verpakking openmaakte, werd ik verrast door de luxe uitstraling van de Corrale. Hij wordt dan ook geleverd met een standaard (waar je snel je stijltang op kunt laden), een paarse tas ( zodat hij makkelijk mee te nemen is op reis) en een oplader.
De stijltang is een beetje zwaarder dan een normale stijltang met draad die ik gewend ben, maar dit is natuurlijk logisch gezien er een batterij in zit. Persoonlijk neem ik het extra gewicht graag voor lief, omdat je tijdens het stylen je dan ook geen zorgen hoeft te maken over de wirwar van draden om je heen waar ik echt gek op ben!!! Met mijn lange haar kan ik ongeveer 3-4 keer mijn haar stylen voordat ik hem moet opladen. In mijn ervaring laadt hij erg snel op. Ook heeft hij een vliegtuigmodus, waarmee hij dus gemakkelijk mee op reis te nemen is. Als je hem aanzet, duurt het ongeveer 20 seconden om op te warmen en dan is hij klaar voor gebruik. Nadat ik mijn haar heb gestyled, zal het ongeveer 2 dagen zo blijven zitten. Ik merk echt het verschil in mijn style en ik vind het ook geweldig dat het niet alleen kan worden gebruikt om je haar te stijlen, maar ook om je haar te krullen, dus het is multifunctioneel en kan aangepast aan hoe jij eruit wilt zien.
Er staat in de beschrijving van de Corrale dat hij 50% minder schade aan het haar geeft. Ik weet nog niet of dit waar is, maar na veelvuldig gebruik is mijn haar nog steeds glanzend en gezond. Corrale is aan de dure kant voor een stijltang, maar ik denk dat het het waard is als je iemand bent zo als mij die hier graag veelvuldig gebruik van maakt.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk te gebruiten

Minpunten

• een beetje zwaar

e************@g******** 24-09-2021

Geweldige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik ben heel erg blij dat ik de dyson corrale heb mogen testen. Hij komt al supermooi en erg goed ingepakt aan. Hij is heel makkelijk in gebruik en je kunt hem leggen op het speciale matje laten staan in de houder geweldig.
Hij is erg snel warm en geeft ook aan als hij is afgekoeld . Ik heb heel erg dik kroezig haar maar met deze stijltang zijn ze mooi en glanzend en ik heb echt al heel veel geprobeerd maar zonder succes.
Verder kun je ook nog krullen ermee maken wat ook heel makkelijk gaat.
Kortom het ideale perfect apparaat wat ik iedereen van harte gun!
Ook iedereen in mijn omgeving waarbij ik het gebruikt heb is helemaal verkocht aan deze dyson stijltang!

Pluspunten

• Nog nooit zo'n mooi glad haar gehad
  • Ook nog krullen ermee maken
  • Mooi glanzend
  • Makkelijk in gebruik

michelleb19 24-09-2021

Super fijne stijltang voor ieder haartype

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb de Dyson Corrale mogen testen en ben zeer te spreken over deze geweldige stijltang. Ik heb zelf dun haar met slag en merk dat ik binnen 5 minute mijn haar gestijld heb. Ook is het mogelijk om met deze stijltang slag in je haar te maken. Je moet de tactiek even in de vingers krijgen en kleine plukjes gebruiken, maar als je het eenmaal doorhebt is het mogelijk om binnen 10 min mooie golvend haar te maken. De corrale zorgt er ook voor dat je haar er mooi glanzend uit ziet en niet pluist. Op de foto zie je het verschil (links even snel gestijld, rechts nog niet). Ik probeer al een lange tijd mijn haar te laten groeien en was in eerste instantie bang dat warmtetangen mijn haar flink zouden beschadigen, maar de Dyson haarlijn doet dat zeker niet. Ik heb de airwrap nu een jaar in bezit en gebruik deze twee/drie keer in de week zonder ook maar enige beschadiging te hebben opgelopen. Tot nu toe heb ik ook nog niets gemerkt van de corrale.

Om te kijken of de corrale ook echt werkt bij andere haartypes heb ik de stijltang getest bij vrienden en familie. Mijn moeder heeft kort krullend haar en is eveneens razend enthousiast over de corrale. Je kan prima twee/drie dagen steil haar behouden met de corrale.

De corrale ligt makkelijk in de hand, is mega snel warm en gaat ook automatisch uit wanneer je hem niet gebruikt. Er zijn drie warmtestanden beschikbaar en de platen bewegen mee met je haar waardoor je je haar veel minder beschadigd. Ik kan de corrale zelf ongeveer 3 /4 keer gebruiken voordat ik hem weer moet opladen. De corrale wordt geleverd met een fluwelen zakje waardoor het heel makkelijk is om de corrale mee te nemen. Daarnaast ontvang je een standaard zodat je de corrale stylisch kunt opbergen in je badkamer/ slaapkamer / kleedkamer. Ik zou de corrale zeker aan anderen aanraden! De prijs is aan de hoge kant, maar mocht je het ervoor over hebben dan krijg je een geweldige stijltang die zeer makkelijk in gebruik is en waar je verschillende haarstijlen mee kunt maken.

Pluspunten

• Snel warm
  • draadloos
  • niet beschadigend voor je haar

Minpunten

• prijzig

Kathy 08-10-2020

Leuk design

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik was blij dat ik dit product mocht testen ben zelf kapster dus zit dagelijks in de haren.
Gelijk op de lader gelegd zodat ik daarna snel kon testen.
Mijn eerste indruk was dat hij vrij zwaar was maar ligt wel lekker in de hand.
Moest helaas vaak over dezelfde plu gaan om gewenste resultaat te bereiken.
Voordat ik klaar was begon hij al meerdere keren te piepen dat de accu leeg was.
Heb de andere keren hem tijdens het gebruik door op de lader gelegd alleen hier verdwijnt wel weer een beetje het gemak van draadloos omdat je dan toch weer een stopcontact in de buurt nodig hebt.
Na 1,5 dag begon mijn eigen krul slag weer terug te komen wat ik bij mijn huidige stijltang niet hebt.
Dus voor mij was het geen goede match helaas.

Pluspunten

• leuk design
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• snel leeg
  • prijzig
  • zwaar
  • effect blijft niet lang stijl

Silvana Vinciguerra 28-09-2020

Super stijl, maar wel in tijdsnood!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het heeft even geduurd voordat ik wat kon delen (helaas een geval covid 19 :'( ) Maar hier is dan eindelijk mijn oordeel!
Ten eerste wat een top verpakking, mooi luxueus en stylish. De houder en de stijltang zijn beide mooi om neer te zetten en is dus absoluut geen doorn in het oog. Hij staat nog steeds mooi te pronken op mijn badkamer!

Ten tweede, wat wordt die snel warm! Echt genieten! Ik kan meteen stylen! En wat een genot dat er geen kabel om je heen hangt of dat je per ongeluk wat om stoot met de kabel. Ik kan bijna heel mijn dikke krullenbos in 1x stylen, helaas red de batterij het net niet om alles goed stijl te kunnen krijgen. Maar verder mag het resultaat er zeker zijn!
Wat mij opviel was dat, ook al draag ik een elastiekje in mijn haren, er geen knik in komt! Ik weet nou niet of dat door deze stijltang komt maar het blijft echt goed stijl! Terwijl als ik een andere stijltang gebruik, ik al snel last heb van pluis, een slag, of dus een knik in mijn haren van het elastiekje.

Ten derde, en dit is dan ook een klein miniscuul nadeel wat ik er aan ondervindt... dat is de oplader. Wat een lange onhandige kabel/accu. Ik kan hem niet makkelijk ergens opbergen want hij is vrij lang (wat ik niet helemaal begrijp want he, we stijlen toch draadloos?) en de kabel is vrij dik.

Kortom deze ervaring is voor mij super, alleen de tijd en de oplaadkabel zijn kleine minpuntjes ;) maar ik mag zeker niet klagen !

Pluspunten

• Geen kabel tijdens het stijlen
  • Prachtig stijl haar
  • Snel warm

Minpunten

• Net te korte accuduur voor veel krullen
  • Lange dikke kabel/accu, onhandig opbergen

Anoniem 28-09-2020

prima stijltang, jammer van batterijduur

Geschreven voor: Dyson Corrale

Ik heb verlangt naar het moment dat ik Dyson Corrale kon uitproberen.
Het is een fijn stijltang, mijn haren worden ook snel stijler vergeleken met andere merken stijltang. Heel erg jammer dat batterij duur zo kort is, want heb best veel haar die gekruld is en haal het gewoon niet draadloos omdat batterij snel op is. Vergeleken met prijs vindt ik het best wel duur.

Pluspunten

• snel warm
  • sneller stijlen

Minpunten

• batterijduur
  • zwaar
  • prijzig

Marjolein 26-09-2020

Corrale

Geschreven voor: Dyson Corrale

Prettig aan de corrale vind ik dat ik snel resultaat heb. Ik heb vrij dun haar en ben dan ook na een paar keer al klaar. Ik vind hem zeker niet te zwaar en erg prettig in gebruik. Heel fijn dat de stijltang draadloos is. Mijn haar is mooi glad en glanzend na gebruik. Normaal zonder de stijltang is het best pluizig. Ik heb al meerdere complimenten gekregen. Nadeel is dat de batterij wel snel leeg gaat. Als je met meerdere personen in huis de rang wil delen zal je deze eerst weer even moeten opladen. Het laden gaat wel erg snel

Pluspunten

• Snel effect
  • Draadloos

Minpunten

• Prijs

Fabienne Z 24-09-2020
  • Product gekregen

Perfect in Purple!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Een aantal weken heb ik deze Dyson gekregen en ik ben zeer tevreden! Deze stijltang komt in een fantastische verpakking met een reistasje. Hij laadt super snel op en je kunt de Dyson Corrale ook draadloos gebruiken. Ook is hij snel opgewarmd en kan ingesteld worden op verschillende warmtes. Deze stijltang is perfect voor mee op reis: je kunt de stijltang ook op vliegtuigmodus zetten. Enige nadeel is dat hij wat zwaar is. Maar verder zeer praktisch in gebruik! Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Vliegtuigmodus
  • Snel warm
  • Draadloos gebruik

Minpunten

• Zwaar in de hand

Kim 87 22-09-2020

Kracht patser!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Na al vele soorten styltangen te hebben gehad, vind ik deze echt het fijnst. Mijn haar is super glad en glanzend en pluist niet. Mooi design echt een plaatje voor in je badkamer. Je kan draadloos stylen ongeveer 30 min, soms loopt hij wat sneller leeg. Verder laat hij snel op. Voelt wel wat zwaar in de hand.

Pluspunten

• draadloos
  • digitaal display
  • mooi design

Minpunten

• zwaar
  • korte accuduur

MB 22-09-2020

Ik ben fan!

Geschreven voor: Dyson Corrale

Wat een prachtige tang! Hij is erg snel opgewarmd en het is ontzettend fijn dat deze draadloos is. Geen onhandig gedoe meer met een nét te korte kabel, die achter het kastje blijft hangen en ik de halve badkamer meetrek bij het stijlen van mijn haar! Erg fijn!

Het gewicht is wel even wennen, hij is wat zwaarder dan dat ik gewend ben. De oplader vind ik heel erg praktisch (en hij maakt een leuk geluidje bij het opladen, maar dat terzijde): het is direct een houder voor wanneer je hem wil laten afkoelen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat de halve kast wegsmelt.

De batterijduur valt wat tegen: na 1 keer gebruik is hij zo goed als leeg. Neem je hem (zonder snoer) mee, dan moet je zorgen dat hij goed is opgeladen.. Anders is hij altijd nog bekabeld te gebruiken! Het is even wennen in vergelijking met de stijltangen die ik gewend ben, deze 'trekt' wat meer aan je haar. Het krullen gaat door de ronde vorm van de tang zoveel makkelijker dan met een andere tang: geen rare hoeken of knakken meer! Met andere stijltangen, een krultang of zelfs met de Airwrap, blijft mijn haar veel minder lang in de krul zitten dan met de Corrale!

Ik vind het (nog) lastig om te merken of het wel of geen schade aan mijn haar aanbrengt, maar ik ga er vanuit dat dit niet of minder gebeurt. De tang straalt erg veel luxe uit, wat het nog fantastischer maakt!

Pluspunten

• Op accu
  • Snel warm
  • Gevoel van luxe!
  • Krullen blijven lang(er) zitten

Minpunten

• Batterijduur
  • Gewicht

cindy 22-09-2020

Mooie stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Het is een prachtige stijltang qua design, hij is snel warm en erg goed en snel op mijn haar. Mijn dochters hebben meer kroes haar waarvoor ik hem minder geschikt acht.

Pluspunten

• snel warm
  • prachtig design
  • makkelijk in de hand

Minpunten

• prijzig
  • niet voor kroeshaar

Karin Nadels 22-09-2020

Beste stijltang tot nu toe

Geschreven voor: Dyson Corrale

Deze stijltang werkt voor mij het beste tot nu toe. Grootste voordeel zijn de flexibele platen waardoor de plukken goed blijven zitten en ik daadwerkelijk resultaat behaald. Hij warmt en laadt snel op, de verschillende temperaturen zijn ook fijn en hij mag mee in de handbagage. Nadeel: hij is nogal prijzig. Neutraal: sommige mensen vinden m zwaar maar daar heb ik geen last van.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Haarbescherming
  • Resultaat
  • Snelheid met opwarmen
  • Snelheid met laden

Minpunten

• Prijs

Bibra 20-09-2020

Stijlvol

Geschreven voor: Dyson Corrale

Mooie stijltang qua uiterlijk. Heel handig dat het apparaat een piepje geeft als 'ie warm is. En dat is echt wel heel snel. Ook fijn: de standaard, geen gedoe meer met een hete stijltang die je dan ergens neerlegt en omvalt. De tang is wel zwaar. Echt wel een stuk meer dan mijn vorige stijltang, logisch ook wel, want er zit een batterij in. Het grote voordeel daarvan is dan wel dat je draadloos kunt stijlen. Geen snoer dat in de weg zit. Ik heb 'm zonder oplader meegenomen op vakantie (want ook de oplader is zwaar). Ik kon een week doen met de volgeladen stijltang. Elke dag ongeveer 5 minuutjes gebruikt.

Pluspunten

• snoerloos
  • snel warm

Minpunten

• zwaar

sk 19-09-2020

Mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Dyson Corrale

Stijltang is snel opgewarmd en draadloos. Maakt mooi glad haar. Stijltang is wel beetje zwaar in de hand

Pluspunten

• draadloos
  • design
  • snel opgeladen

Minpunten

• zwaar

Chaima 18-09-2020

Ideale stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale

Stijlen gaat snel, haar voelt zacht aan. Snel opgewarmd. Ideaal draadloos gebruik. Ook geschikt om krullen mee te
Maken.

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder schadelijk
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• 30 minuten mag langer