De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington AS7051 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tessa 23-01-2020

Multifunctioneel en top

Geschreven voor: Remington AS7051

Ben super blij met deze fohn. De verschillende opzetborstels zorgen ervoor dat ik m'n haar kan doen zoals ik wil. Ik heb fijn en middellang haar en vind het ideaal om het te stylen met de grote opzetborstel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Verschillende standen

alexis 10-01-2020

Nice brush

Geschreven voor: Remington AS7051

A lot of air comes out of the hair dryer, so your hair will dry quickly and have a lot of volume. I have a lot of curls and I get them well-blown out. The brushes get very hot very soon
The various attachments are also very handy, and there is a storage bag in which you can easily store everything.

Pluspunten

• comes with 3 brushes

Minpunten

• no ioniser
  • gets very hot

Sally 29-12-2018

Heel goede heteluchtborstel

Geschreven voor: Remington AS7051

Ik heb deze heteluchtborstel gekozen omwille van de grote borstel (1 van de opzetstukken). Deze is fantastisch als je wat langer haar hebt. De borstel heeft verschillende standen en een cool shot. Hij voldoet absoluut aan mijn verwachtingen. Er zit ook een handig opbergzakje bij.
Enig minpuntje misschien is dat je niet veel plaats hebt aan de top van de borstel om je vrije hand te plaatsen. Dat vlak wordt heel erg heet.

Pluspunten

• makkelijk
  • snel droog en in model

Minpunten

• weinig plaats om je vrije hand te plaatsen

Bettina 17-12-2018

Leuke cashback actie van Remington.

Geschreven voor: Remington AS7051

Meerdere borstels om verschillende stijlen mee te maken, ik vind het meedraaiend snoer erg handig en met het hoog regelbaar wattage heb ik mijn haar zo in model. Ik heb deze fohn pas enkele dagen maar ben er nu al blij mee! Handig opbergen met het bijgeleverde etui.

Pluspunten

• 1000 watt snel drogend
  • meedraaiend snoer

Minpunten

• borstel word snel erg warm

jose 23-11-2018

Its nice

Geschreven voor: Remington AS7051

It blows me well. Very hot, Do not use in the shower. Its big enough. Many accessories with different sizes and shapes

Chaya 21-11-2018

Beste fohnborstel

Geschreven voor: Remington AS7051

Mijn vriendin heeft al enige tijd de Remington AS7051 Föhnborstel en hij is super! We hebben allebei langhaar en het is een hele goede borstel! Heb hem ook gekocht en ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Word goed warm
  • Lange kabel

Anoniem 12-11-2018

Airstyler

Geschreven voor: Remington AS7051

De airstyler werkt erg goed je krijgt meer volume in je haar en werkt erg gemakkelijk en ligt makkelijk in je hand. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Werkt makkelijk
  • Goede kwaliteit prijsverhouding

Mm 11-11-2018

Fijne fohnborstel

Geschreven voor: Remington AS7051

Doet wat het moet doen! Leuk die extra opzetstukken en alles in een handige bewaarmap. Heb er ook een cadeau gedaan!

amara Cijntje 06-11-2018

Remington AS7051 Perfecte heteluchtborstel

Geschreven voor: Remington AS7051

Ik had al een stijltang van Remington waar ik erg tevreden over ben. Maar ik ben erg blij met mijn heteluchtborstel. ik heb alle maten van de meegeleverde opzet borstels uitgeprobeerd en het gaf allemaal het gewenste resultaat.
De fohn is niet te zwaar. Dus erg blij met mijn aankoop.