De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 2664PRE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Moon3 09-01-2020

Top!!

Geschreven voor: BaByliss 2664PRE

Hier iemand die vreselijk enthousiast is, wat maakt deze prachtige krullen!
Ik dacht wel een aantal keer te moeten oefenen, maar dat hoeft echt niet, dit is zo makkelijk.
Ik heb zelf half lang haar, en werkt perfect.
Ook mijn dochter haar haar gekruld, die zelf van nature krullen heeft en lang haar, en ze heeft met dit apparaat veel mooiere krullen, ik ben om!
Apparaat is makkelijk hanteerbaar, maar wel gemakkelijk. Je moet wel even de tijd nemen maar dan heb je wel wat en ze blijven zeker 2 dagen zitten!
Ik heb geen last gehad dat haar ertussen blijft zitten.

Pluspunten

• Prachtige krullen
  • Iedereen kan dit

SuzanneLT 02-01-2020

Leuke krultang maar niet voor erg lang haar

Geschreven voor: BaByliss 2664PRE

Het is een tang die er erg leuk uit ziet door zijn kleur. Ook is de tang erg makkelijk in gebruik en kan je het haast niet fout doen! Wat ook fijn is is dat je verschillende temperaturen kan instellen voor verschillende haartypes en haardiktes. En dat de tang zelf uitslaat als je Krul klaar is.
Wat ik alleen heel erg vind regenvallen is de Krul die ik in mijn haar kreeg. Het is meer een soort slag. Dit is niet wat ik had verwacht. Met mijn behoorlijke lange en dikke haar krijg je niet de krullen die ze beloven... ook heb ik een aantal keer vast gezeten met mijn haar. Gelukkig slaat de tang dan gelijk uit en kan je de pluk er uit trekken. Als dat aan de achterkant zit heb je wel even hulp nodig!
Het is zeker een leuke tang maar niet voor heel lang en dik haar!

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet voor dik en lang haar
  • Haar blijft vast zitten in apparaat

Carlyn 28-12-2019

Een mooie natuurlijke krul

Geschreven voor: BaByliss 2664PRE

Ik heb dit apparaat nu ruim een week in gebruik en wat een fijne krultang. Nog niet eerder heb ik met een krultang zulke natuurlijke krullen gemaakt, die ook nog eens goed bleven zitten. De tweede dag hoefde ik ook weinig aan mijn haar te doen, net even met mijn vingers doorkammen. Ideaal dus voor de feestdagen, om er dus wel heel feestelijk uit te zien zonder uren voor de spiegel te moeten staan. Het apparaat werkt ook fijn, al is het wel zeer belangrijk dat je hem gebruikt zoals in de beschrijving staat. Je moet hem met de opening richting je gezicht houden, zodat je in de tang kunt kijken. Wanneer je hem andersom houdt, trekt hij de verkeerde kant op en komt je pluk haar klem te zitten. Gelukkig is dit mij niet overkomen, maar heb hier wel enkele filmpjes op Youtube van gezien. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je haar niet te lang mag zijn, zoals in de beschrijving staat in ieder geval niet langer dan elleboog lengte. Mijn haar is ongeveer elleboog lengte en ik moest de plukken soms in 2 delen doen, dit koste dus uiteindelijk iets meer tijd. Het resultaat was in ieder geval heel mooi, heb meerdere complimenten gekregen!

Pluspunten

• Natuurlijke krullen
  • Haar blijft lang mooi gekruld
  • Mooi apparaat
  • Een gebruiksvriendelijk apparaat

Minpunten

• Werkt minder goed bij te lang haar
  • Bij verkeerd gebruik beschadigd het haar snel

SoezieQ 27-12-2019

Eindelijk krullen!

Geschreven voor: BaByliss 2664PRE

Ik verwachtte niet heel veel van van de krultang, omdat ik nog nooit een krultang tegen was gekomen die mijn enorme volle bos haar zo wist te krullen zodat ze ook bleven zitten. Maar wat ben ik blij, eindelijk een bos krullen en dan is de krultang ook nog eens ontzettend fijn in gebruik!
Erg fijn ook dat er een soort beveiliging op zit, mocht een pluk haar niet goed de tang in gaan, gaat er een alarm af zodat er niets verbrand.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed te reinigen

Renate 27-12-2019

Krullen in een handomdraai!

Hele fijne krultang!
Het apparaat ligt fijn in de hand, je kunt je er niet aan verbranden en het resultaat is erg mooi!
Na 10 seconden heb je een prachtige krul die 2 dagen blijft zitten
Gebruiken op schoon en droog haar dat goed door gekamd is, alle krullen even goed laten afkoelen, een heel klein beetje haarlak erin en het blijft heel erg mooi zitten!
Als je futloos haar hebt krijg je met dit apparaat snel volume erin
Leuk voor de feestdagen, avondje uit etc

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Je kunt je er niet aan verbranden
  • Apparaat is snel warm en blijft op temperatuur