Rowenta Waves Addict CF4710 haarstyler - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Waves Addict CF4710 haarstyler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Mirjam De graaff 04-12-2020

Golvend haar

Komt snel op temperatuur, goed in te stellen ook. Is gebruiksvriendelijk, je hebt snel de ‘draai’ te pakken. Alleen als je het bij jezelf doet is de achterkant wat lastig om de pluk haar er goed tussen te krijgen zonder de vingers te verbranden..
Een Krul krijg je niet maar wel een volle bos golvend haar (van een lichte slag tot een beachwave)

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• In spiegelbeeld lastiger

karin214 01-12-2020

Super fijn apparaat

Ik ben super blij met dit apparaat ik heb verschillende apparaten in huis maar vind alle apparaten lastig om mee te werken en deze gelukkig niet, snoer is voor mij lang genoeg en hij heeft een fijne handgreep. Ook het designe is mooi

Pluspunten

• Fijn om mee te werken

Minpunten

• Niets

attetjapnurd1 11-11-2020

Wave Addict

Ik ben erg tevreden met deze wafeltang.
Hij is erg makkelijk in gebruik, vooral als je hem voor het eerst gebruikt.
Het fijne aan deze tang is dat ie snel warm wordt zodat ik niet eeuwenlang hoef te wachten.
Je kunt diverse aantallen graden instellen, tot max 210 graden.
Wat ik fijn vind is dat mijn haar niet verbrand ruikt nadat ik hem op de heetste stand heb gezet.
De wafeltang maakt hele mooie waves, je kunt zelf bepalen hoe groot je de waves maakt.
Deze wafeltang ga ik zeker vaak gebruiken.

Mieke24 11-11-2020

Tevreden

Ik mocht dit product testen voor insiders.
Het was even wennen in het begin, maar als je door hebt hoe hij werkt is het een fijn apparaat.
Hij is licht in je handen, en makkelijk te gebruiken.
Hij is ook snel warm, waardoor je hem snel kan gebruiken.
Binnen een korten tijd heb je een mooie slag in je haar.

Pluspunten

• Snel warm
  • Ligt makkelijk in je hand
  • Makkelijk te gebruiken

Sharon Bouwens 10-11-2020

Krullen, krullen en nog eens krullen

De waves addict hairstyler is makkelijk in gebruik, hij heeft 4 verschillende standen en je kan makkelijk daar tussen switchen. Ik heb niet veel ervaring met krultangen, maar ik kon mooie krullen zetten, ze bleven redelijk lang zitten. Ik zag niet een heel duidelijk verschil tussen de verschillende standen, maar ik ben ook geen expert met krultangen. Het lange snoer is handig,maar hij rolt wel snel om als je hem neerlegt, dat is best vervelend. De verschillende temperaturen zijn heel fijn, vooral als je heel droog en fijn haar hebt, hij heeft n goede range van temperaturen. Kortom zeker een aanrader met n paar minpuntjes

Pluspunten

• Verschillende krullen
  • Verschillende temperaturen
  • Lang snoer

Minpunten

• Rolt om

Tamara 10-11-2020

Mooie krullen, meer volume.

Ik heb de Rowenta wave addict al een paar weken in huis. Binnen een kwartier maak ik de mooiste krullen in mijn haar. Door het gebruik van de Wave addict krijgt mijn haar meer volume.
Het apparaat is makkelijk in gebruik. Mooi lang snoer

Pluspunten

• Lang snoer
  • Snel op de gewenste temperatuur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• De onderkant in niet vlak.

Nicolemiris 10-11-2020

Rowenta wave

Helaas viel hij me erg tegen. De golven blijven niet lang zitten. En de puntjes kun je niet goed mee krullen. En daardoor ziet het er bij mij niet mooi uit. Mijn dochter vind het ook heel even leuk. Maar helaas na een half uur niets meer van te zien. Geprobeerd met haarlak en zonder maar geen verschil

Minpunten

• Effect niet kang zichtbaar

Daisyvw 07-11-2020

Makkelijk bruikbaar

Heel leuk apparaat om golfjes mee te maken in je haar. Makkelijk in gebruik en zo warm. Mijn dochter vind het geweldig en noemt het zeemeerminnen haar. Het blijft bij haar goed zitten en is in enkele minuten klaar. Enigste nadeel is dat het apparaat een bolle rug heeft waardoor je het niet makkelijk even neerlegd.
En de aan en uit knop zit binnenin, dus oppassen met het verbranden van je vingers.

Pluspunten

• Makkelijk en snel
  • Blijft goed zitten
  • Snel warm

Minpunten

• Niet makkelijk even weg te leggen
  • Aan en uitknop aan de binnenkant

Acceber 68 06-11-2020

Makkelijk krullen maken

Handig in gebruik en leuk om van lang stijl haar een mooie bos krullen te maken, in slechts 20 minuten.
Hij is snel op gebruikers temperatuur.
De grootte van de Krul is aan te passen door de middelste golf hoger of lager te zetten.
Voor mij een blijvertje!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Grootte Krul in te stellen
  • Handig, makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij kort haar iets minder te doen

Biol 06-11-2020

Wauw!

Wanneer je haar net niet steil of net geen slag heeft is het een drama om een leuke coupe te hebben. Dit apparaat maakt het net wat anders. Je brengt een slag aan die er voor zorgt dat je haar net die golf krijgt waardoor je een volume en swing aanbrengt.
Het is handig in gebruik. De stapsgewijs in te stellen golfdiepte zorgt ervoor dat je tijdens het stylen van het haar nuance aan kan brengen. De temperatuur instelling doormidden van druktoetsen is handig in gebruik. Het apparaat warmt snel op en ligt prettig in de hand.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Verschillende golfdieptes aan te brengen
  • Verschillende temperaturen in te stellen

Minpunten

• Wat groot
  • Moeilijk wegleggen als hij warm is

Rouwe26 06-11-2020

Helaas niet waves addict

Waves addict nou niet echt. Je moet lang de tang vasthouden wil je waves hebben. Je krijgt er een pijnlijke hand van als je heel het haar doet. Te kort op de huid geeft heel veel warmte en is wel akelig.
Waves houden niet heel lang zakken heel snel uit. Gedaan in dik haar en in dun haar. Er komt af en toe atoom af van de tang dus akelig om het lang erop te houden ivm bewken van het haar.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Verschillende standen
  • Verschillende warmtes

Minpunten

• Hard duwen
  • Warmte hoofdhuid
  • Zakken er snel uit

ShaZòya 06-11-2020

Mooi resultaat!

De Rowenta waves addict geeft een zeer mooi resultaat! Toen ik hem voor het eerst ging gebruiken verbaasd het mij hoe snel hij warm is. Je kunt kiezen uit verschillende hitte standen, ik koos voor 180 graden. Hij knippert tijdens het opwarmen, en wanneer hij op temperatuur is blijft het lampje branden. Dit is zeer duidelijk aangegeven, je kunt ook heel makkelijk switchen naar een andere temperatuur. De kabel is lang genoeg voor mij persoonlijk, ook handig dat je het snoer met een klittenbandje weer bij elkaar kan binden. Ik moest wel even wennen aan het vasthouden van de tang omdat hij groter is dan ik gewend ben. Na een tijdje begon ik er wat meer handigheid in te krijgen. Je kunt kiezen uit 4 wave standen, ik zelf vind stand 4 het mooist. Daar zijn de foto’s dan ook van. Het apparaat is dus zeer gemakkelijk in gebruik, ik had amper een handleiding nodig. De tang zelf voelt solide aan, maar niet te zwaar. Wel is het een nare tang op neer te leggen door de bolling aan de onderkant. Dat staat de werking van de tang natuurlijk niet in de weg. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Verschillende hitte standen
  • Opwarmtijd

Minpunten

• Tang is niet handig neer te leggen

IngridB 06-11-2020

Verschillende krulvariaties

Ik heb deze tang nu 2 weken in huis en ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Ik heb niet heel lang haar en ik heb lagen maar hoopte hiermee meer volume en slag te krijgen. Ik vind mijn haar te kort voor dit apparaat. Het is een zware tang en ik vind hem niet goed hanteerbaar, zeker niet aan de achterzijde van je hoofd waar het al lastig is omdat je niets ziet. Ik heb daardoor al diverse keren mijn hand verbrand. Je kunt m maar op één manier op je haar plaatsen nl.
Met een beetje haarlak (vtv) in je haar blijft de krul wel zitten. Het is op zich een leuk ding om verschillende krullen te maken. Je kunt varieren met temperatuur en krul. Het snoer is lang genoeg. De tang weg leggen om af te koelen of om even neer te leggen tijdens het krullen is een crime. Hij is bol van onderen dus valt steeds om! Goed kijken of er niets kan beschadigen dus.
Je ziet.. je hebt wel resultaat maar handig nee. En let op, het is geen krul maar wave. Soort golfjes maak je in je haar, net als de ouderwetse vlechtjes die je er later uit haalt!!

Pluspunten

• verschillende golven
  • verschillende temperaturen
  • blijft goed zitten

Minpunten

• zwaar en log
  • kans op verbranden
  • moeilijk weg te leggen

Koffieleut74 06-11-2020

Prachtig apparaat

Ik mocht de wave addict een tijdje testen. Het is een zeer goede "krultang'.
Binnen 10 minuten heb je een mooie krul in je haar,en dit blijft de hele dag zitten.
De wave addict is makkelijk in gebruik.
Ik ga hem zeker kopen.!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs
  • 4 krulstanden

Minpunten

• Blijft niet goed liggen

MissBiebs 05-11-2020
  • Product gekregen

Waanzinnig!

Eindelijk een product waar ik mijn haren mee kan krullen/waven wat dagen blijft zitten.
Zowel dochter als ikzelf, wij hebben erg zwaar haar en het lukt ons nooit krullen of slag te houden. Met dit product is het WEL gelukt. Het blijft zelfs 3 dagen zitten.
Dus voor iedereen met zwaar en stijl haar....dit is HET product. Geweldig!

Pluspunten

• Doet wat het moet
  • Wordt snel warm
  • Goede prijs

Ilona 05-11-2020

Variatie in krullen!

De Wave addict werkt echt een beetje verslavend!
Het is leuk om de 4 verschillende krulsterktes uit te proberen en daarin ook te variëren in 1 kapsel.
Ik was vooral op zoek naar een fijn apparaat om leuke beachwaves mee te maken maar deze kan veel meer.
Je moet er een handigheidje in vinden om ermee te werken, vanwege de dubbele buizen is het best een flink apparaat maar niet zwaar als je boven je hoofd werkt
Ik wissel steeds ook de dikte van de strengen haar af en in mijn ( halflange ) haar plaats ik de tang soms 1, 2 of 3 keer onder elkaar, dat zorgt voor een leuk effect en maakt je krul wat natuurlijker.
De dag erna zaten er bij mij wel iets minder strakke krullen in maar nog wel een leuke slag.
Het apparaat is snel op temperatuur en het snoer is lang genoeg en draait met je mee dus je hoeft niet steeds het snoer terug te wikkelen
Het enige minpuntje is dat je goed moet opletten hoe je hem neer legt als je bijv een nieuwe pluk pakt, je kunt hem op zijn zij leggen want de achterkant wordt niet warm maar daar moet je wel even mee oefenenen vanwege de ronde rug, na 15 minuten kan je hem al opbergen, koelt dus heel snel af.

Pluspunten

• Snel warm
  • Snel koud
  • Veel variatie

Minpunten

• Ronde rug
  • Aan en uit knop druk ik soms per ongeluk in

Mrobijns 04-11-2020

Fijn lang snoer en een super resultaat

Ik teste de Rowenta Waves Addict CF4710 haarstyler. hij ligt lekker in de hand en heeft een fijn lang snoer. Het enige waar ik me echt heel erg aan stoor, is dat je het apparaat niet fatsoenlijk neer kan leggen door de bolling aan de onderkant. Hij klapt de hele tijd om. in de gebruikaanwijzing staat op een antihitte matje te leggen voor afkoelen maar deze zit er niet bij? Aangezien het apparaat zelf niet stabiel ligt is het erg gevaarlijk en opletten met afkoelen dat hij niets raakt. Het apparaat werkt wel heel erg fijn! mooi resultaat met mijn haar en goed volume. Bleef ook heel de dag zitten wat voor mijn haar uniek is. ik heb mijn vingers 3x gebrand aan de ijzers. Maar was verder erg tevreden.

Pluspunten

• mooi resultaat
  • goed handelbaar

Minpunten

• blijf slecht liggen