BaByliss 25mm Curling Tong - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 25mm Curling Tong op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j*******@h********** 04-12-2023

Aanrader

Geschreven voor: BaByliss 25mm Curling Tong

Gewoon goed. De tang wordt snel warm en maakt mooie krullen. Door het lange snoer is het makkelijk te gebruiken.

Trish 16-11-2019

Fijne krultang, houdt makkelijk vast, lang houdbare krullen

Geschreven voor: BaByliss 25mm Curling Tong

Mooi vormgegeven krultang. De krultang houdt gemakkelijk vast en is fijn in gebruiksgemak. Het snoer draait goed mee, zodat het niet steeds in de knoop zit en helemaal oprolt. De krultang warmt aardig snel op tot de temperatuur die je zelf met knopjes kunt instellen. Ik vind het gloeigedeelte van de tang wat stroef, mijn haar glijdt er niet zo makkelijk doorheen wat wel mijn voorkeur heeft. maar juist voor mensen met glad en fijn haar is dit een groot pluspunt denk ik. De krullen die hij maakt zijn erg mooi, precies tussen grof en klein in. Houdbaarheid van de krullen is prima. In de ochtend gekruld, is bij mij 's avonds iets uitgezakt maar zeker nog netjes!

Pluspunten

• Snoer draait gemakkelijk mee
  • Zeer geschikt voor erg stijl en fijn haar
  • krullen blijven lang zitten

Minpunten

• Wat stroef gloeigedeelte

liesje2494 13-11-2019

Perfecte messy waves bij een halflange coupe

Geschreven voor: BaByliss 25mm Curling Tong

Onwijs blij met dit product! Ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte "dikte" qua krultang, sinds kort heb ik namelijk mijn haar laten knippen tot boven mijn schouders en wil ik van die messy - niet te perfecte krullen. Ik heb vaak dat een krultang te dik is, waardoor ik geen krullen kan maken, alleen slag. Deze krultang is precies goed: hij krult mijn haar zoals ik wil. Ook te gebruiken met kortere haarstijlen dus :) Verder heeft de tang 4 standen en is hij snel opgewarmd tot de gewenste temperatuur. Het snoer is lang genoeg om overal bij te kunnen waardoor de tang makkelijk is in gebruik. Wel heb ik best dun haar, waardoor de krul snel in mijn haar gezet kan worden. Met een stand van 160 graden blijven de krullen er de hele dag in zitten, wat ik super netjes vind. Ik weet dus niet hoe dit zit met dikker haar. Al met al onwijs tevreden: ik kan inmiddels niet meer zonder.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Maakt ook krullen bij kortere haarstijlen
  • Verschillende standen (temperatuur)
  • Lang snoer
  • Krullen blijven goed zitten

Pat60 12-11-2019

Veilig krullen

Geschreven voor: BaByliss 25mm Curling Tong

Sinds twee weken ben ik in het bezit van de BaByliss krultang C451E.
De krultang is uitgevoerd in zwart en roze en heeft een diameter van 25 mm.
Ik heb bewust gekozen voor deze diameter omdat je hiermee wat grotere krullen of zelfs alleen slagen in je haar kan maken.
Je kunt kiezen uit verschillende warmte-instellingen tussen de 160 en 210 graden, zodat je de juiste temperatuur kan kiezen bij jouw type haar.
De krultang is snel opgewarmd door het geavanceerde verwarmingselement.
De snoerlengte is meedraaiend wat erg prettig werkt. Ook de lengte van het snoer, zo'n 2,5 meter, is prima.
Op de krultang zit een keramische coating welke super glad is, na het omwikkelen van je haar glijdt deze er weer soepel af.
Wat ik veilig vind is dat er een automatische uitschakel functie op zit en dat er een hittebestendig matje wordt meegeleverd waar je de krultang veilig op kan leggen.
Goed om te weten is dat de krultang alleen is te gebruiken op droog haar.
Al met al een prima product welke ik kan aanbevelen.

Pluspunten

• Keramische coating
  • Meedraaiend snoer