BaByliss Smooth Glide 230 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Smooth Glide 230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Adriana 13-10-2021

Waardeloos profuct

Geschreven voor: BaByliss Smooth Glide 230

Ik heb hem gekocht en gelijk uitgeprobeerd.
Ik draaide hem in mijn haar en ik kreeg inderdaad een mooie krul.
Daarna rook ik een hele tijd een soort schroeilucht, maar ik kon het niet thuisbrengen.
De volgende dag na het douchen zag ik dat mijn blonde haar verbrande stukken zaten
Gelijk weg ermee nooit meer waardeloos

Maartje1987 29-11-2019

Prima stijltang

Geschreven voor: BaByliss Smooth Glide 230

Ik vind het een prima stijltang. Je moet er even wat handigheid ik krijgen, maar na wat oefening lukt het goed om het haar stijl te maken. De stijltang warmt snel op en is eenvoudig in 2 standen in te stellen. De bladen zijn breed genoeg om goede plukken haar vast te pakken. Er zit een handig matje bij, waar je de stijltang op kan leggen als deze heet is. Erg fijn dat je deze dicht kan maken, zodat je hem veilig weg kan leggen om af te koelen.

Pluspunten

• Handig matje
  • Warmt snel op

Hill_S 25-11-2019

Prima stijltang

Geschreven voor: BaByliss Smooth Glide 230

Ik vind het een goede stijltang. Hij wordt lekker snel warm en is makkelijk in gebruik. De prijs is goed voor wat je ervoor terug krijgt. Hij heeft twee minpuntjes: de kunstof buitenkant wordt erg warm en ik vind de eerste stand vind ik niet warm genoeg. Wat wel een mooi punt is, is dat de stijltang mooie ronde kanten heeft wat fijn werkt als je je haar wilt krullen met de stijltang.

Pluspunten

• Snel warm

Minpunten

• Body wordt erg warm
  • Stand 1 heeft weinig nut

Petra294 25-11-2019

Geweldige styltang

Geschreven voor: BaByliss Smooth Glide 230

Ik mocht Babyliss smooth glide 230 hair straightener testen via Review. Ik was er eerst nogal huiverig voor omdat ik mijn haar nog nooit had gestyld, alleen bij de kapper. Het heeft een mooie vormgeving en een handige snoer wat mooi meedraait en een goede lengte heeft. De styltang heeft 2 standen, één voor fijn haar en één voor dik haar. Aangezien ik een enorme dik bos haar heb komt dat goed uit. De styltang wordt snel warm en er zit een handige mat bij waar je het op kan leggen tijdens het stijlen. De keramische platen maken je haar mooi glad en ook nog pluisvrij. Hij is ook veilig in gebruik. Je kan de styltang na het stylen oprollen in het matje, met handige klitteband sluiting, zodat de styltang af kan koelen. Ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• Snel warm
  • Veilig in gebruik
  • Lengte snoer
  • Meedraaiend snoer
  • Matje voor afkoelen

Sharon vp 25-11-2019

Goede stijltang

Geschreven voor: BaByliss Smooth Glide 230

Ik ben heel blij met deze stijltang! Is snel op temperatuur en werkt goed! Zit een lange stekker aan zodat je niet naast een stopcontact hoeft te staan. Hittevlak is wel wat klein, maar je hoeft maar enkele keren over dezelfde pluk te gaan. Er zit ook een fijne hoes bij.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Draaibare stekker

Minpunten

• Klein hittevlak