BaByliss SMOOTH CONTROL 235 STIJLTANG - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss SMOOTH CONTROL 235 STIJLTANG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kriss 06-12-2019

Super fijne stijltang!

Zelf gebruikte ik al jaren de steampod maar deze doet er niet aan onder!
De stijltang glijdt super makkelijk door je haar, is binnen no-time warm en je kan er ook fantastische krullen mee maken! Daarnaast ziet de stijltang er ook mooi uit! Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snel Warm
  • Ziet er mooi uit
  • Je haar is snel stijl
  • Je kan er ook krullen mee maken

Denise 05-12-2019

Fijne stijltang

Mijn eerste indruk was een erg, mooie stijltang. Fijn in gebruik. Word snel warm en de verschillende temperaturen is erg handig. zelf zet ik hem op 180 graden zodat mijn haar niet verschroeid. Ik moet wel paar keer met de stijltang door mijn haar om het beste resultaat te krijgen, ik heb vrij veel en dik haar, maar het resultaat mag er zijn! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Word snel warm
  • 5 temperatuurstanden
  • Lekker in de hand

Minpunten

• Voor dikker haar duurt het langer
  • Geen krulfunctie

Vivirosa 14-11-2019

Heel treveden

Ik ben heel erg blij met deze traightener. Ik heb best moeilijk (Kroes) haar, dat ik normaal gesproken iedere dag glad maak.
Dat is veel werk. Maar niet met dit apparaat.
Ik kan het nu om de dag doen, omdat mijn haar gewoon langer mooi recht blijft. Dat scheelt me heel veel tijd en moeite, superfijn.
Deze straightener is ook nog makkelijk te gebruiken, hij warmt snel op , kan tot 235 graden, meestal gebruik ik deze hoogste stand. Mijn wat "tegendraadse" haar, glijdt perfect door het apparaat door de keramiek coating.
De kabel is lang, dus ik kan makkelijk bewegen als ik hem gebruik. Het houdt lekker vast. En ik vind het ook nog eens mooi uitgevoerde straightener, die niet misstaat in mijn badkamer. Kortom: ik ben super tevreden en zou niet meer zonder willen.

Jagertje93 07-11-2019

Supertang

De eerste indruk is wow! Super lange platen en een mooi design. Mooie opberg hoes die hitte bestendig is van binnen en stijlvol van buiten. Moest wel even inlezen hoe de temperatuur werkt, aangezien ik gewend ben dat dat er gewoon opstaat. Maar bij deze tang werkt het met nummers, waarbij te temperatuur stapsgewijs omhoog gaat. Zodra je de tang aanzet is hij gemiddeld 45 seconden bezig met opwarmen en blijft rood branden zodra hij daarmee klaar is. Met deze tang ben ik veel sneller klaar met haren stylen door de langere platen. Door de coating op de platen glij je gemakkelijk door je haren en blijft het er mooi glanzend uitzien! In tegenstelling tot mijn andere stijltang is dit ding echt top! Mooi gladde en lange platen wat ik iedereen aanraad!

Pluspunten

• Lange platen
  • Snel warm

Minpunten

• Aparte temperatuurs instelling

Inge82 07-11-2019

Geweldige stijltang

Wat een top stijltang. Dankzij het lange snoer en de niet te stroeve grip gemakkeijk in het gebruik. Bi het gebruik zelf " glijdt" de stijltang door mijn haar. Echt de perfecte stijltang!

Pluspunten

• Gelijkmatig warm
  • Lang snoer

Minpunten

• aan- en uit knopje