BaByliss Big Hair Dual - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Big Hair Dual op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

s************@o********** 07-01-2023

babyliss big hair 1000

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Ik ben zeer teverden voor dit product. zeer gemakkelijk in gebruik nen een top resultaat.

Pluspunten

• look
  • gebruik vriendelijk

Minpunten

• geen

Edith 29-06-2021

aanrader

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Werkt zoals verwacht, mooi resultaat.
Perfecte maat van beide borstels. Heel blij mee.

d******@c******** 22-05-2021

Mooi haar

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Het is een uitkomst. Zo fijn als je je haar snel golvend en luchtig wil hebben. Mooi product krult goed en makkelijk in gebruik. Heerlijk lang snoer roterende borstel gewoonweg top product.

Pluspunten

• Fijn lang snoer
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooie krullen

Jade 07-12-2019

Helaas niet geschikt voor mij

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Het apparaat ziet er mooi uit. Wel erg groot om op te bergen.
Snoer is erg lang, groot voordeel dat je er ruim mee kan bewegen.
Het product kan gebruikt worden als het haar voor 80% droog is. Dus kan niet gebruikt worden vlak na het douchen.
Ik heb erg dik haar en helaas valt het product tegen.
Het droogt wel, als je kleine plukjes haar pakt, maar dan ben je alsnog lang bezig. En het blijft helaas nog wat pluizig.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Niet effectief genoeg
  • Groot en log

Rabbit63 24-11-2019

Goed advies

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Toen ik de laatste keer bij de kapper was adviseerde hij mij om een roterende föhn borstel aan te schaffen. Ik heb veel last van mijn nek en schouder dus zelf met een föhn borstel werken is best pijnlijk. Aangezien ik toch mijn haar niet zo wil laten opdrogen kreeg ik dit advies. Zo kwam ik bij de BaBysliss Big Hair Dual Hot Styler. Deze ziet er erg mooi uit. Ook is deze niet te zwaar, maar toch van stevig materiaal wat in mijn geval natuurlijk erg belangrijk is. Dus aan de slag met de föhn borstel. Ik heb het 40mm opzetstuk gebruikt want mijn haar is niet zo lang. Het was wel even wennen, ik heb nog nooit een roterende föhn borstel gehad. Even opletten dus dat ik de goede kant op laat draaien. Na een paar keer mijn haar mijn haar in de knoop had ik de slag te pakken. Wat ideaal is dit zeg! Mijn haar gaat automatisch om de borstel heen en wordt in een mum van tijd droog geblazen. En heel prettig, mijn haar glanst, pluost niet, heeft een prachtige slag en veel volume. Nooit eerder heb ik dit resultaat bereikt op zo'n makkelijke manier! Heel prettig is het meedraaiende snoer, dat werkt heel fijn. Ik heb toch ook een klein puntje van kritiek. Ik vind het jammer dat er geen ophangmogelijkheid aan het apparaat zit. Ik heb dit graag klaar voor gebruik hangen wat nu toch lastig is.

Pluspunten

• Geeft veel vsnoer en glans
  • Haar is snel droog en in model
  • Mooi design, licht van gewicht
  • Roterende borstel
  • Meedraaiend snoer

Minpunten

• Geen ophang mogelijkheid

Shellie 16-11-2019

Super fijne fohnborstel!

Geschreven voor: BaByliss Big Hair Dual

Een bad hair day, dat kent iedereen wel. Zo’n dag waarop je haar niet wil zitten en een beetje volume/slag heel erg ver te zoeken is.. zo’n dag had ik dus altijd :( Ik heb haar waar je niet zoveel mee kan want het is dun, fijn en stijl en zo wil mijn haar ook het liefste zitten. Ik wil dat niet want ik wil volume! Krullen met de krultang is hartstikke veel werk en heel leuk maar bij mij is het binnen een half uur uitgezakt en wat er overblijft is een zielig vet (door de mousse) bosje haar. Dus ik ging aan de slag met deze fohnborstel van BaByliss. Hij is goed qua formaat en ligt fijn in de hand, niet te zwaar of onhandig. Wat ook heel fijn is, is het meedraaiende snoer. Hij heeft verschillende standen: je haar föhnen zonder roterende borstel, langzaam roteren of snel roteren (naar binnen en buiten). De borstels zijn makkelijk te wisselen door het schuifje aan de bovenkant. Dit is mijn eerste roterende fohnborstel dus het was even zoeken wat het beste werkt maar hij is echt heel fijn! Zelf gebruik ik een sea salt spray om mijn haar wat stugger te maken en dan droog föhnen met de borstel zorgt voor mega veel volume. De hele dag door! I like it a lot!

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Verschillende standen
  • Meedraaiende snoer
  • Grote en kleinere borstel

Minpunten

• Het snoer had iets langer mogen zijn