De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ST492E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

lina 28-12-2020

in 1 keer stijl haar

Geschreven voor: BaByliss ST492E

Na vele stijlapparaten te hebben gebruikt, vind ik dit tot nu voor mij de beste. Ik heb van nature pluizig haar. De kammetjes houden je haar op zn plek tijdens het stijlen en je hoeft er maar 1 keer over heen te gaan en het voelt natuurlijk stijl. Het apparaat ligt lekker in de hand en is niet klein noch groot. Voor mij geen andere meer.

Kathy 17-12-2019

Fijne stijl/krul tang

Geschreven voor: BaByliss ST492E

In eerste instantie vond ik het product mooi maar toch wel vrij groot in de hand. De gebruiksaanwijzing mocht wat explicieter. Ik had bijvoorbeeld moeite om uit te vogelen hoe de stoomfunctie werkte. Wat ik heel fijn vind is dat de stijltang snel warm wordt en goed door mijn haren glijdt. Ik wilde het product voornamelijk door de bijgeleverde kammetjes en de stoomfunctie. Bij mij werken de kammetjes niet zo heel goed omdat ik dan toch meer haar er uit trek. Dus je moet dan ook echt goed je haren van te voren glad hebben. Maar ik heb ze eraf geschoven, dit gaat overigens wel heel makkelijk dus dat is een plus, en mijn haar glijdt er makkelijk doorheen nu. De werking van de stoomfunctie begrijp ik nu nog steeds niet echt. Ik druk op de knop en dan gaat het stomen maar ik weet niet wanneer er wel of geen stoom uit komt, het lijkt sporadisch te stomen. Maar als het stoomt dan is dat zo fijn voor mijn haar! Het glanst mooi, vooral als ik er krullen mee maak. Dus over het algemeen is het wel een fijne stijltang.

Pluspunten

• Krullen en stijlen
  • Stoomfunctie

Minpunten

• Vrij groot
  • Gebruiksaanwijzing

Merel 26-11-2019

Prima stijltang, niks bijzonders

Geschreven voor: BaByliss ST492E

Allereerst: de gebruiksaanwijzing is super onduidelijk! Ik ben hoogopgeleid maar ik heb lang moeten zoeken voordat ik de waterreservoirs etc vond die je moet bijvullen voor de stoomfunctie. Nou is die stoomfunctie ook vrij onduidelijk, want het stoom komt er dus geleidelijk uit, maar of het nou echt werkt, weet ik niet.
Wel is het gewoon een hele krachtige stijltang. Dik haar met krullen is binnen 20 min gestijld, helemaal glad, zonder pluizig te worden, in plaats van de 40 minuten die ik gewend ben. Daarnaast zitten er ook ‘opzetkammetjes’ bij, die goed helpen om het haar te spreiden. Overigens kan je deze er ook afhalen, mocht je het niet bevallen. Verder heb je ook 4 verschillende standen, dus ook goed voor dunner haar wanneer de stijltang dus niet zo warm hoeft! Ik ben er alleen nog niet achter hoe het krullen werkt - hier staat immers ook geen uitleg van in in de gebruiksaanwijzing :-)

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Onduidelijke gebruiksaanwijzing
  • Stoom?

Lynn 26-11-2019

Stijltang

Geschreven voor: BaByliss ST492E

Het is een erg fijne stijltang! Wel wat groter en zwaarder dan ik gewend was. Maar door de stoom functie wordt het haar wel een stuk gladder en zachter en wat minder pluizig. Jammer alleen dat de gebruiksaanwijzing wat onduidelijk is.