Braun Satin Hair 1 AS 110 Krulborstel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Satin Hair 1 AS 110 Krulborstel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Sandra38 17-05-2009

Ook ik gebruik de braun AS200 al 14 jaar. Hij is prettig in gebruik ook bij kort haar,zoals ik zelf heb. Door de ring die je naar beneden kunt drukken en daardoor de borstel losdraait,hou je bij kort haar toch een bolling in je haar. Bij andere fohns zit je haar dan vast en als je hem dan uit je haar trekt is je haar weer recht. Ik hoop dat hij nog jaren te koop is.

Piek 22-04-2009

Na heel veel jaren heeft mijn trouwe krulborstel
het begeven. Gelukkig is hij nog steeds op de markt. Deze krulborstel is voor mij perfect. Eenvoudig
en makkelijk in gebruik
wanneer je je haar naar binnen en naar buiten wilt krullen.
Mijn haar valt op mijn schouders.

Carla8 03-05-2007

Ik heb hem al jaren! Je kunt middels een ring die je naar beneden duwt de borstel ontgrendelen. Mede hierdoor en door de pinnetjes in de borstel kan je haar niet in de knoop of vast komen te zitten dus ook ideaal voor lang haar. Daarnaast kunnen je haren niet verbranden om dat ze niet direct in contact komen met een heet element, maar met warme (2 standen) lucht.