Philips Airstyler met 5 opzetstukken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Airstyler met 5 opzetstukken op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Dee 18-07-2019

Onveilig

De krulfohn ligt goed in de hand en geeft een mooi resultaat. De föhn is echter niet veilig. Bij ging het bovenste deel van de krulborstel eraf. Al meteen na de aankoop. Daarna teruggestuurd en gelijmd. Later schoot het er echter bij gebruik weer af, waardoor ik een brandplek in mijn nek heb gekregen. Helaas geeft Philips niet thuis. Jammer, ik had meer service verwacht van dit bedrijf.

Pluspunten

• Mooi resultaat

Minpunten

• Niet veilig

zuunig 21-03-2016

Duurzaamheid beperkt.

Na 3 jaar naar tevredenheid gebruikt, gaat het apparaat haperen. De stroom wordt onderbroken. Oorzaak, het roterende contact tussen snoer en föhn wordt onderbroken, in tijd in toenemende mate. Dat is geen goede constructie.

Annabel3 08-01-2015

Ik heb hem net, ziet er goed uit !
Wel heel veel hulpstukken die je toch niet gebruikt.
Verder nog geen ervaring natuurlijk.
Kleur is mooi vorm is goed !

San90 03-01-2015

Aantal dagen in bezit en ben erg blij met deze aankoop, mede door de prijs- kwaliteitsverhouding. Deze multistyler zorgt ervoor dat je in korte tijd je haar kan verzorgen zoals jij dat graag wilt, echt een aanrader!

Marcellus34 03-01-2015

Degelijk praktisch apparaat. Ziet er goed uit.
Makkelijk te gebruiken. Ligt lekker licht in de hand.

Loretta 14-12-2014

Net een paar dagen in bezit maar al zo super tevreden met dit apparaat! Maakt binnen een paar minuten mijn haar super glansend stijl in tegenstelling tot een normale föhn die er een rommeltje van maakt. Heel goed je haar te stylen met 5 verschillende kopjes en dus veel keus om op verschillende manieren je haar te doen. Verder is het een mooie design en zie je ook zeker dat het een krachtig apparaat is. Het apparaat is wel een beetje groot maar dat zijn alle airstylers (ook van andere merken). Ik ben zeer tevreden!

fohnen 09-12-2014

Het is mooi vormgegeven en voor mij ideaal; ik heb heel lang haar en dan is het stukken sneller droog dan met een gewone föhn. Ook de borstel waar de haren ingetrokken kunnen worden is super handig.

Kladderkat 08-12-2014

Het apparaat is leuk gekleurd, maar maakt wel erg veel herrie. De verschillende opzetstukken zijn handig en zeker een toevoeging.

Liliana08 27-11-2014

Ben er super blij mee! Perfecte apparaat, pluist niet en zeer gebruiksvriendelijk. Niet twijfelen, gewoon kopen, plezier gegarandeerd.

Marilyn de Jong 27-11-2014

Makkelijk te hanteren, veel mogelijkheden, heel fijn dat hij een vaste borstel heeft, hierdoor

Kan t haar makkelijk in model gebracht worden

Np32 19-11-2014

Top jammer van de ronde borstel dat hij niet stevig genoeg is voor dik haar. Maar verder prima product om
Je haar te drogen en stylen. En prima prijs

mintteatogo 18-11-2014

A lovely product that helps me DIY my hair on a daily base ;) a good variety of choices to make my hair!

CynthiaVos 07-11-2014

Hij is groter dan verwacht en iets zwaarder. Verder had er een beschrijving bijgemogen waarbij duidelijk aangegeven werd wat er met welk opzetstuk gedaan kon worden. pluspunten is dat het makkelijk mee te nemen is, makkelijk in gebruik en precies is wat het zegt.

Ildiko 17-06-2014

Het is een fijn apparaat, hebt veel mogelijkheden die je allemaal NIET gaat gebruiken (dus je hebt het voor een hele leven lang, want het komt nooit uit de kast).
Namelijk als je het aandoet, ren je meteen weg van al de herrie het maakt!
Begrijpelijk dat het een krachtige apparaat is, maar dit is een beetje overdreven. Het maakt gewoon veel te veel lawaai, en het is naast je oren meest van de tijd. Kon helemaal niet concentreren, en na een tijdje wist ik niet waarom ik zo nerveus was. Van al de tering herrie dus!
Zelfs mijn stofzuiger is zachter dan dit! :-( Het gaat echt retour. Jammer, want anders zou ik erg blij mee zijn.
De handvat is ook te groot (heb kleine vrouwelijke handen), en het wordt zwaar voordat je met je kapsel klaar bent (ben handig ermee anders, duurt niet lang voor me).
Als je oren er geen last van hebben, dan het is een perfecte styler.

Jee-Em74 21-11-2013

Ik wou eigenlijk een andere maar toen zag ik deze in de winkel. Ik nam hem mee vanwege de verschillende opzetstukken, ik was benieuwd.

Wat een perfect ding. Ik heb lang, dik en veel haar met een natuurlijke slag en neiging tot pluizen. Binnen 10 minuten heb ik met het platte borstelopzetstuk mooi zacht, glad en glanzend haar dat niet pluist.
Ik gebruik hierbij wel altijd een spray met hittefilter.

Een zeer groot pluspunt is dat je de knop van de koude stand niet zelf ingedrukt hoeft te houden; dit is gewoon een aparte stand.

Een van de krulborstels heeft makkelijk intrekbare pennen. Hiermee zet je zonder problemen mooie krullen zonder dat je haar in de borstel vast blijven klitten.

Verder ziet hij er mooi sjiek uit en heeft een lekkere zachte coating zodat hij heel goed in de hand ligt. De body is niet te dik en hij werkt zo snel dat je er nauwelijks last van je handen door krijgt. Hij wordt ook niet heet; alleen de opzetstukken zelf worden natuurlijk wel heet dus kijk uit met tussentijds wisselen.

Niet twijfelen, gewoon kopen, plezier gegarandeerd.

EMEDekker 10-11-2012

De vele hulpstukken, die bij de airstyler zijn geleverd, zorgen er voor dat er veel verschillende haarstijlen mogelijk zijn. Stijl, slag, krullen of volume, het kan allemaal. Doordat er met lucht gewerkt wordt, wordt het apparaat nooit heet en het haar is na de styling zijdezacht.
Er zit een handig zakje bij zodat jij de airstyler en hulpstukken veilig kunt opbergen.

Het enige kleine nadeel is, is dat de airstyler na een tijdje wel zwaar wordt in jouw hand.

Bolhaar 05-11-2012

De Philips Airstyler heb ik nu een week in gebruik en hij is fantastisch!
Door de veelzijdigheid aan opzetstukken is de Philips Airstyler uitermate geschikt om je haar in elk gewenst model te brengen. De 3 blaas- en temperatuurcombinaties geven je de mogelijkheid om je haar naar eigen wens te stylen en het is erg prettig dat de Airstyler op de warmste stand niet te heet wordt. Verbazingwekkend is ook de snelheid en het gemak waarmee je je haar in model krijgt. Ook pluist je haar niet meer en lijkt het gezonder, gladder en glanzender sinds het gebruik van de Philips Airstyler. Enige opmerking is dat de platte paddle borstel erg hard aanvoelt op je hoofdhuid, echter doet deze borstel wel precies wat hij beloofd.
Eigenlijk kan ik nu al niet meer zonder de Philips Airstyler, ik zou hem dan ook aan iedereen aanraden!