Philips ProCare Airstyler met 5 opzetstukken HP8656 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ProCare Airstyler met 5 opzetstukken HP8656 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mypa18 11-03-2021

Het is een fijn product.

Fijn product, maakt helaas erg veel lawaai.
Ook is het product niet echt heel sterk. Met n 2 jaar ( net na garantie periode gaat deze vaak stuk)

Sandra... 18-02-2021

Erg handig in gebruik

Ben er erg blij mee zeker omdat ik fijn haar heb. En dat je bij een opzet borstels de kammetjes naar terug kan draaien zodat je haar niet in de knoop blijft zitten. Echt een goede oplossing.

LindaH56 23-01-2021

Heel handig hairstyling apparaat

In vergelijking tot mijn vroegere haardroger ondervind ik dat mijn haar nu veel beter in model blijft en dat ik veel sneller klaar ben. Door de vele handige hulpstukken, kan je zowel stijl haar als golvend haar maken.

Mjv8 05-05-2020

Veel mogelijkheden met opzetstukken

Veel opzetstukken, waardoor veel mogelijkheden. Maakt wel veel lawaai en droogt minder snel dan oude föhn.

Dee 18-07-2019

De krulfohn ligt goed in de hand en geeft een mooi resultaat. De föhn is echter niet veilig. Bij ging het bovenste deel van de krulborstel eraf. Al meteen na de aankoop. Daarna teruggestuurd en gelijmd. Later schoot het er echter bij gebruik weer af, waardoor ik een brandplek in mijn nek heb gekregen. Helaas geeft Philips niet thuis. Jammer, ik had meer service verwacht van dit bedrijf.

Pluspunten

• Mooi resultaat

Minpunten

• Niet veilig

zuunig 21-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Duurzaamheid beperkt.

Na 3 jaar naar tevredenheid gebruikt, gaat het apparaat haperen. De stroom wordt onderbroken. Oorzaak, het roterende contact tussen snoer en föhn wordt onderbroken, in tijd in toenemende mate. Dat is geen goede constructie.

Annabel3 08-01-2015

7,3
Ik heb hem net, ziet er goed uit !
Wel heel veel hulpstukken die je toch niet gebruikt.
Verder nog geen ervaring natuurlijk.
Kleur is mooi vorm is goed !

San90 03-01-2015

Aantal dagen in bezit en ben erg blij met deze aankoop, mede door de prijs- kwaliteitsverhouding. Deze multistyler zorgt ervoor dat je in korte tijd je haar kan verzorgen zoals jij dat graag wilt, echt een aanrader!

Marcellus34 03-01-2015

Degelijk praktisch apparaat. Ziet er goed uit.
Makkelijk te gebruiken. Ligt lekker licht in de hand.

Loretta 14-12-2014

Net een paar dagen in bezit maar al zo super tevreden met dit apparaat! Maakt binnen een paar minuten mijn haar super glansend stijl in tegenstelling tot een normale föhn die er een rommeltje van maakt. Heel goed je haar te stylen met 5 verschillende kopjes en dus veel keus om op verschillende manieren je haar te doen. Verder is het een mooie design en zie je ook zeker dat het een krachtig apparaat is. Het apparaat is wel een beetje groot maar dat zijn alle airstylers (ook van andere merken). Ik ben zeer tevreden!

fohnen 09-12-2014

Het is mooi vormgegeven en voor mij ideaal; ik heb heel lang haar en dan is het stukken sneller droog dan met een gewone föhn. Ook de borstel waar de haren ingetrokken kunnen worden is super handig.

Kladderkat 08-12-2014

Het apparaat is leuk gekleurd, maar maakt wel erg veel herrie. De verschillende opzetstukken zijn handig en zeker een toevoeging.

Liliana08 27-11-2014

Ben er super blij mee! Perfecte apparaat, pluist niet en zeer gebruiksvriendelijk. Niet twijfelen, gewoon kopen, plezier gegarandeerd.

Marilyn de Jong 27-11-2014

Makkelijk te hanteren, veel mogelijkheden, heel fijn dat hij een vaste borstel heeft, hierdoor

Kan t haar makkelijk in model gebracht worden

Np32 19-11-2014

5,8
Top jammer van de ronde borstel dat hij niet stevig genoeg is voor dik haar. Maar verder prima product om
Je haar te drogen en stylen. En prima prijs

mintteatogo 18-11-2014

A lovely product that helps me DIY my hair on a daily base ;) a good variety of choices to make my hair!

CynthiaVos 07-11-2014

Hij is groter dan verwacht en iets zwaarder. Verder had er een beschrijving bijgemogen waarbij duidelijk aangegeven werd wat er met welk opzetstuk gedaan kon worden. pluspunten is dat het makkelijk mee te nemen is, makkelijk in gebruik en precies is wat het zegt.

Mauw415 08-10-2014

Génial mais brosse fragile

Produit génial, la brosse lisse très bien les racines, fait bien briller mes cheveux.
Bémol: la brosse est assez fragile, le bout des picots se casse assez facilement

Glenda 04-07-2014

Ik heb hem nu net uitgepakt en in 10 minuten mijn enorme dikke bos natte haar stijlgeföhnd, wat een uitvinding! Normaal ben ik hier zeker een uur mee zoet.

Ik ben niet snel van de reviews geven, maar hier word ik toch wel zo blij van dat ik dit product graag aanbeveel.

sansan1 04-07-2014