Philips HP8618/00

BaByliss ST395E
8,8 (1)

8,1

Mickey7 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

De krultang ziet er qua vormgeving erg mooi uit. In het begin even wennen aan het gebruik, maar uiteindelijk goed onder de knie.

Gaby15 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze krultang. Qua vormgeving is hij strak, maar simpel. Je kan zelf bepalen wat voor formaat krullen je maakt, dus wat dat betreft redelijk wat mogelijkheden. Daarbij is hij makkelijk in gebruik, je steekt hem in het stopcontact, stelt de temperatuur in en kunt snel beginnen met krullen. Doordat je de temperatuur zelf kunt instellen is hij ook redelijk duurzaam.

Lientje91 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt erg handig. Iedereen kan op deze manier krullen maken.
Fijn dat je de temperatuur duidelijk kunt regelen en heel handig: het geluidsignaal als je krul klaar is.

elz26 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is even lastig om met de kegelachtige vorm krullen te maken. Bovendien is de stang erg glad, waardoor enige ervaring wel gewenst is. Handig dat de temperatuur en krultijd ingesteld kunnen worden!

Moi123 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne krultang voor een fijne prijs. Hij is snel warm en instelmogelijkheden (temperatuur en timer) zijn erg handig.

mimo1 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben super blij met mijn aankoop!!! Met deze krultang kan ik prachtige looks creëren. Normaal heb ik fijn haar waar je weinig mee kan. Maar met deze krultang kan ik binnen 10 minuten mijn haar transformeren tot een salonlook kapsel. Het is echt een aanrader!

Judje1983 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Maakt mooie krullen (zowel wat grovere als fijnere krullen) die lang blijven zitten. Even wennen met gebruik ervan maar wel fijn met de verschillende warmtestanden. Wordt ook snel warm.

Silvia Mena 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Een fijne krultang om te gebruiken. De timer is erg handig, dan gebruik je voor elke lok dezelfde tijd.

Eefje87 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een zeer fijne krultang. Vooral de tijd van de krul die je in kunt stellen is erg fijn, hierdoor krijg je de perfecte krul.

Sophie. 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

De krultang maakt snel krullen en ze blijven ook lang zitten. Je moet wel oppassen dat je je vingers niet verbrand. Hij werkt gemakkelijk, het is een voordeel dat hij niet veel knopjes heeft, zo moet je niet altijd zoeken welke functie het meest gepast is.

Jorieke1995 29-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden. Doordat er geen klep aan zit is hij super makkelijk in gebruik. Met mijn stijle, lange haar bleven de krullen er twee dagen in! Dit is mij nog nooit gelukt.

Marie Cecile Merlijn 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

De krultang is snel warm en maakt mooie krullen. De tang is makkelijk te bedienen en snel in gebruik. Ook niet te groot, dus makkelijk op te bergen.

ks13 24-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb zelf deze krultang al twee jaar, naar volle tevredenheid. Prachtige pijpekrullen die lang blijven zitten. Wel apart een warmtebestendige handschoen gekocht ivm brandplekken... Bij andere merken wordt een handschoen er soms bijgeleverd.

JokeCees 21-12-2014 Product paar dagen in bezit

op zichzelf een mooi apparaat. ik mis alleen een beschermingshandschoen. bij andere merken zit deze er standaard bij. deze handschoen voorkomt brandwonden.

Simone Bennink 20-12-2014 Product paar weken in bezit

Superfijne krultang, alleen jammer dat er geen hittebestendige handschoen bij zit, de blaren staan op mijn hand! au!

mevr. Balster 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

Met deze Philips krultang kun je een leuke slag in je haar maken. De slag in je haar blijft lang zitten. Er zit geen handschoentje bij, dus opletten met het vasthouden van je haar.

Lille 16-12-2014 Product paar weken in bezit

2x m'n haar mee gekruld. Ondanks dat ik even moest wennen aan hoe te krullen, ben ik er zeer tevreden over. Wat een gemak; instellen van de warmte en de minuten hoelang je een lok wil krullen is heel simpel, gewoon + en -. De tang is vervolgens heel snel op temperatuur. Je legt er een lok omheen (let op je vingers) en druk op de aftelknop. De tang piept wanneer je de lok los moet laten. Makkelijker kan niet. Je hoeft de tang niet rond te draaien, je hebt geen knik in je haar door de knijper die sommige tangen hebben en je kan kiezen of je grote of kleine krullen wil door het begin of het einde van de tang te gebruiken.
De staaf wordt wel heel heet (is natuurlijk de bedoeling). Ik heb de eerste keer ook gelijk m'n voorhoofd verbrand toen ik de staaf er per ongeluk een seconde tegenaan hield. Het zou daarom ook wel fijn geweest zijn als er een hittebestendig matje bijgezeten zou hebben, om de tang tussendoor steeds op te kunnen leggen. Al zit er wel een verhoginkje aan het 'koude' gedeelte, zodat de hete staaf niet direct op je tafelblad ligt.

lala123 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Prima krultang, temperatuur controle is erg prettig. Zou voor mijn haar nog lager mogen eigenlijk, maar lager dan 130 graden kan niet.

Geppy 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

stijlvol apparaat, handig dat het piepjes geeft als de tijd om is. Handig in gebruik en geeft snel en goede krullen.

Leila Toumi 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze krultang al een paar keer gebruikt met geweldige resultaten. De krultang is ook erg makkelijk te gebruiken en is erg snel te gebruiken.
Ik ben erg blij met de krultang!!