BaByliss Pro 180 Sublim’Touch 32 mm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Pro 180 Sublim’Touch 32 mm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

anoniem 01-12-2018

Niet goed

Ik heb dit product een jaar geleden gekocht en ik wilde hem meteen toen ik hem had gekocht gebruiken, maar toen ik mijn haar probeerde te krullen lukte dit niet, ik weet niet of het aan de krultang licht of aan mijn haar... (ik heb vrij dik haar) Omdat ik dus best dik haar heb, had ik de krultang op een hogere stand gezet, zoals aangegeven staat, maar dit werkte niet. Hierna heb ik het nog een paar keer geprobeerd maar het lukte gewoon niet. Ik vind dit dus helemaal geen fijne krultang omdat hij het in mijn geval gewoon niet doet.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit en je verbrand niet snel

Minpunten

• Krult mijn haar niet

BaByliss Nederland 03-12-2018

Goedemorgen beste review-schrijfster,

Wat onzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je BaByliss krultang. En dat terwijl wij dé uitvinder zijn van de elektronische krultang :)
Heb je het volgende al geprobeerd?
- Hele dunne lokken / plukken krullen
- Spray over iedere lok haarlak voordat je gaat krullen
- Je lok goed verdelen over de hele krultang
- Je lok langer over de krultang houden, zo'n 12 seconden

Als tip heb ik een tutorial van ons voor je:

Mocht dit niet helpen, dan ben ik bang dat het aan jouw haarstructuur ligt.
Als je nog vragen / opmerkingen hebt, dan horen we het graag.

Groet,
Emma - senior brand manager BaByliss Nederland

Helena 30-06-2017

Mooie krullen

Het is en fijn product, gauw warm en geeft mooie krullen. Als je niet weet hoe je het moet doen kan je altijd bij You tube kijken. Daar zijn zoveel verschillende manieren om je haar te krullen met de Babyliss Pro.
Ik vind het een fijn product je kan er krullen mee maken of je haar stijl maken. Net wat je wil.

Pluspunten

• Gauw op temperatuur
  • Mooie krullen

Review Babyliss Pro 180 L (32 mm) krultang 22-06-2017

Krultang met veel mogelijkheden!

Deze krultang is de eerste die ik in bezit heb en regelmatig gebruik. Ik koos deze krultang omdat ik de dikte van de tang (dus de grootte van de krul) precies goed vond voor mijn haar.

De krultang is prima voor mensen die nog weinig tot geen ervaring hebben met het stylen van het haar. Er is een duidelijke handleiding bij en er zijn veel hitte standen (er staat ook bij wat de beste stand is voor dun/normaal/dik haar).
Er zit een handige klem op, die je kan gebruiken om je haar op zijn plek te houden of je laat je haar tussen de tang en de klem gaan voor een stijlere look.
De tang warmt binnen 5 minuten op.
Omdat de tang aan beide kanten een stukje hebben waar je de tang kan vasthouden, verbrand je je minder snel.

Het is wel jammer dat het stekker snoer vrij kort is, dan is het moeilijker te manoeuvreren met de tang.
Als je dik haar hebt is het belangrijk kleinere plukjes te krullen/stijlen, omdat je haar dan sneller vast gaat zitten tussen de klem en de tang.

Pluspunten

• Veel standen van hitte van de tang.
  • Meerdere opties voor maken van krullen.
  • Je kunt je haar er ook stijl mee maken.
  • Warmt snel op.
  • Je verbrand je niet snel.

Minpunten

• Stekker snoer is best kort.
  • Komt soms haar tussen de tang en klem vast.

Roos 21-06-2017

Mooie grove natuurlijke slag

Krultang warmt in ca 1 minuut goed op. Warmte is instelbaar, wordt goed heet! Het duurt wel vrij lang voor je je (schouderlange) haar helemaal hebt gedaan, maar het resultaat is een mooie grove krul/ slag. Goed fixeren met haarlak en je hebt de hele dag een kapsel met volume!

Pluspunten

• prijs
  • natuurlijke krul

Minpunten

• duurt lang
  • je verbrand je makkelijk ana de tang

AlexiT 21-06-2017

Natuurlijk resultaat

Deze krultang zorgt voor een mooie krul in het haar die niet te fijn is. Het zorgt daardoor voor een heel natuurlijk resultaat. Ikzelf heb fijn haar en bij mij blijft de krul ontzettend goed zitten. Uiteraard even goed fixeren met een haarlak, maar dan blijft de krul er de hele dag/avond in. Zelfs na het door borstelen, blijft een mooie slag aanwezig.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Fijne krultang

Marieke104 20-06-2017

Krul zakt uit

Krul zakt snel uit en de tang wordt niet heel warm. Best belangrijke dingen vind ik persoonlijk. Het duurt ook iets langer dan gemiddeld voordat hij warm is, maar dat vind ik geen probleem.

Minpunten

• Krul zakt uit
  • Wordt niet heel warm

Lianne1985 07-12-2015

Ik ben matig tevreden over deze krultang.
De opwarmtijd is erg lang, vervolgens duurt het lang voordat je een stevige krul krijgt.
De krul is mooi, maar zakt snel uit, nog voordat ik mijn hele haar had gekruld was de eerst al aan het zakken! Ook na een lading haarspray hebben de krullen niet de hele dag gezeten, erg jammer dus

Mootjuh 19-08-2014

Ik heb de krultang nu een aantal keer gebruikt, hij geeft een subtiele slag in je haar. Hij is erg licht en makkelijk te gebruiken. Het enige minpuntje is dat de draaiknop om de warmte te bepalen tijdens gebruik kan verstellen. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding.