Bosch BKS4033 draagbare stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BKS4033 draagbare stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

B VAN DIJK 02-12-2013

DE BOSCH BKS4033 VOOR 2 MAANDEN GEKOCHT BIJ BCC DOET TOTAAL NIET WAT JE VAN EEN KRUIMELDIEF MAG VERWACHTEN.
IK VRAAG ME AF WIE ONTWERPT ZO EEN WAARDELOOS DING.
VAN BOSCH BEN IK BETERE KWALITEIT GEWEND.
SCHANDE BOSCH!!!
NIET KOPEN DUS.

B VAN DIJK 22-03-2014

B van Dijk
update Bosch kruimeldief.
begin 2013 naar BCC gegaan,kruimeldief is toen opgestuurd naar Bosch.Na 4 weken bericht ontvangen van Bosch "niet meer te repareren U mag een andere uitzoeken. heb toen inderdaad een ander(merk) uitgezocht. namelijk een AEG Rapido,echt geweldig.
P.S. de kruimeldief was niet defect,maar totaal helemaal niet.

pottootje1982 24-07-2013

Onderschrijf bovenstaande review. Nauwelijks zuigkracht voor droge kruimels, laat staan dat ie iets vochtigs zou moeten kunnen zuigen... Heb geprobeerd een muisje op te zuigen (je weet wel, wat je op je beschuit doet), maar hier heeft het simpelweg de kracht niet voor... Niet kopen!

Sander_Rs 17-08-2012

Ik heb redelijk wat Bosch apparatuur in huis en over eigenlijk alles best tevreden... behalve deze kruimezuiger. Zuigen doet 'ie namelijk niet. de meest envoudige kruimeltjes blijven gewoon liggen. Erg jammer aangezien ik deze kado heb gekregen... toch maar op zoek naar een betere.

S.R.

Officiele reactie Bosch 23-08-2012

Beste Sander_Rs.

Op uw Bosch kruimelzuiger de BKS4033 rust een fabrieksgarantie van twee jaar. Wij adviseren u het apparaat op te sturen voor onderzoek. U kunt het sturen naar Repaircenter Tiel, antwoordnummer 106, 4000 VB Tiel. Wilt u een briefje bijvoegen met een retouradres, uw klacht en een telefoonnummer of mailadres zodat wij indien nodig contact met u op kunnen nemen.

Sanne Mos
Product adviseur Bosch

Sebastian77 29-01-2012

Wat een waardeloos apparaat. Hij zuigt voor geen meter. In het begin deed hij het op zich nog wel maar na een aantal keer gebruiken zuigt het apparaat zelfs geen stof van de openhaard op. Oplaadstation is ook zo goedkoop mogelijk gemaakt en dus ook niet echt stevig. Zou dit apparaat niet aanbevelen.

Boot65 19-12-2011

Dit apparaat ook gekocht via de airmiles shop.
Wat een miskoop! Je moet de knop ingedrukt houden en dit valt niet mee als je artrose aan je handen hebt.
Bovendien zuigt hij voor geen meter. We hebben al diverse kruimelzuigers gehad, maar deze is echt waardeloos. Hij zuigt nog geen hondenhaar op en is snel verstopt. Een mailtje naar Bosch heeft (nog) geen enkele reactie opgeleverd.
Nu moet ik dus een nieuwe, betere, gaan kopen.
Airmiles en Bosch, bedankt :-((((

C. Peeters 17-12-2011

Wat een tegenvaller. Kruimeldief van Bosch gekocht via Airmiles shop. Dacht dat het wel goed zou zitten met een apparaat van zo'n gerenomeerd merk. Maar zuigen doet hij niet. Hij heeft nauwelijks zuigkracht en zuigt alles stof en haren van een vlakke ondergrond. Zodra het ook maar iets zwaarder is zoals zandkorreltjes hagelslag enz. lukt het hem niet op dit op te zuigen zelfs niet van een parketvloer. Waardeloos dus hij gaat er weer uit. Het apparaat ziet er verder mooi uit.Fraai design, met fel blauwe indicatielamp tijdens opladen.

mammamia1976 22-08-2011

Met veel enthousiastme de kruimelzuiger gekocht. Mijn kinderen houden van een boterham met hagelslag maar om nou iedere keer de stofzuiger te moeten pakken daar had ik geen zin meer in.
Mooi apparaat om te zien maar zuigen ho maar. Hagelslag gaat nog net als het bij ons op de vloerbedekking ligt op tafel gaat het bijna niet.
Kortom mooi uitziend apparaat maar zuigen doet ie niet.
Helaas

Martijn 69 10-06-2011

Oude B&D Dustbuster van 4,8 Volt, deed het nog wel maar niet meer optimaal. Wat mag je ook verwachten, heb hem volgens mij reeds meer dan 10 jaar.

Dacht een goede koop te doen met deze Bosch met 9,6 Volt (meer vermogen en dus meer zuigkracht). Tegendeel blijkt de werkelijkheid te zijn. Heeft moeite met de meest eenvoudige kruimels op te zuigen. Moet het eerte met een bezem bijeenvegen en dan de zuigmond meerdere keren over het hoopje kruimels bewegen. En dan nog neemt ie niet alles op. Een ouderwetse veger en blik werkt beter !!.

Een goede kruimeldief krijgt zijn waarde door een goede zuigkracht en een lange werkduur. Doordat de zuigkracht zeer laag is vind ik dit product waardeloos. Nooit meer een Bosch en ga nu op zoek naar een betere.

hangijswijtgijswijt 09-11-2010

Prima apparaat, voelt zeer degelijk aan, in ieder geval qua gewicht. Zuigkracht voldoende in vergelijking met onze vorige kruimeldief van B&D.
Jammer is dat je de aan/uit knop ingedrukt moet houden tijdens het zuigen wat bij het wat zware apparaat enige inspanning vraagt.