Inventum STS725RC zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum STS725RC zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

t*********@g******** 30-03-2023

Rommel

Slechte kwaliteit. Eerste is na korte tijd stuk gegaan, nieuwe gekregen, deze doet helemaal niets meer en is niet vaak gebruikt. Contact gehad met Inventum en de accu schijnt niet meer leverbaar te zijn. Dus jammer, lekker duurzaam na 3 jaar weggooien....

Minpunten

• Snel stuk, geen intentie tot coulance.

Y***************@g******** 31-01-2023

Prima prijs kwaliteit verhouding

Zeer blij mee. Ik heb 3 honden in huis dus genoeg om schoon te houden . Je pakt hem makkelijk en de zuigkracht is helemaal prima.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Beetje zwaar

n***********@g******** 18-11-2022

Geen duurzaam product

Het leek een mooi, handig en goedwerkend apparaat. Het plezier is echter minder dan drie jaar geweest; de accu laadt na krap drie jaar niet meer op. Slechte zaak, niet bepaald duurzaam en Inventum geeft niet meer thuis. Een apparaat dat verder nog in nieuwstaat is, kan ik (advies Inventum) naar de afvalverwerking van de gemeente brengen. Zeer teleurstellend, dus voor ons geen Inventum meer.

Pluspunten

• Ziet er degelijk uit
  • werkt prima (maar van korte duur)

Minpunten

• Na krap 3 jaar waardeloos
  • Slechte service Inventum

Sas 12-04-2022

Stevig en solide

Mooie, prettig in de hand liggende, stevige en solide steelstofzuiger, Aangenaam geluid. Ik had hiervoor een Dyson, die was ietsje stiller, maar ging steeds stuk. De Inventum lijkt wat steviger te zijn.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooie vormgeving
  • Krachtig

Minpunten

• Beetje lawaaiig

b********@g******** 06-04-2022

stevig

Stevige, solide steelstofzuiger. Ligt lekker in de hand. Wel aan de zware kant - moet je van houden.

Pluspunten

• Stevig
  • robuust

Minpunten

• Beetje lawaaiig

r********@g******** 03-08-2021

Een aanrader! Betrouwbaar en krachtig

Krachtig, gebruikersvriendelijk, en heel handig voor zowel grote en kleine oppervlakken. Betrouwbaar!

Pluspunten

• Krachtig
  • Accu houdt lang
  • Licht

Minpunten

• Beetje lawaai

Marga 05-02-2021

Zuigt slecht

Ik heb deze nu een jaar. In het begin zoog hij prima, maar de laatste tijd niet meer.
Als ik hem uit doe en weg zet, vallen alle kruimels er via de borstel weer uit.
Miskoop, ik heb nu een andere besteld.

Pluspunten

• Lampjes aan de voorkant
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigt neemt snel af

E.Goedemans 24-12-2020

Inventief inventum.

Hoe inventief deze inventum is merk je als je hem aanzet. De gigantische zuigkracht de verlichting aan de voet en zowel fysiek met twee woorden helemaal perfect. Ster *****

Dirk 04-11-2020

Krachtige stofzuiger met handige verlichting

Wij hadden aanvankelijk een STS625R waarvan de zuigkracht ons erg tegenviel. Na twee maanden wilde die ook niet meer opladen. Terug naar Expert Culemborg die het apparaat heeft doorgemeten en contact heeft geretourneerd naar Inventum. Dezelfde week kregen wij zonder bijbetalen de STS725RC. Wat een prima stofzuiger is dit. De verlichting toont onverbiddelijk waar stof licht en laat daarna zien hoe schoon het is geworden, fantastisch! Handige hulpstukken.

Pluspunten

• zuigkracht
  • verlichting
  • design en kleur
  • compleet (goede hulpstukken)

Remko 01-11-2020

Inventum steelstofzuiger

Waardeloos apparaat. Ziet er top uit en is draadloos. Maar de zuigkracht en prestaties zijn ver onder de maat. Zuigt gewoon niet goed en opgezogen stof komt er weer uit als je hem afzet. Daarnaast zijn de diverse onderdelen nagenoeg onmogelijk om los te koppelen. Na 3 weken kan ik de kruimeldief al niet meer gebruiken. Waardeloos dus!

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• slechte resultaten
  • ongeschikt als stofzuiger

Alfred 17-08-2020

Super handige steelstofzuiger

Stofzuigen is bijna leuk zo

Net uitgepakt en getest, makkeijk hanteerbaar, zuigt goed, ziet er goed uit en weet zeker dat ik m er snel even bij pak om te stofzuigen. Ook de de kruimelzuiger met borstel gaat als de brandweer. Makkelijk opzet stukken te verwisselen en stofbad te verwisselen. Super aankoop.

Pluspunten

• snoerloos
  • makkelijk en eenvoudig in gebruik

Minpunten

• duurt best lang om accu op te laden

Martijn 29-07-2020

Mooi design en gebruiksvriendelijk.

Inventum maakt ‘t moment. En dit geld ook voor De mannen onder ons. Mooi design, gebruiksvriendelijk en echt makkelijk voor op de camping. Deze gaat ook zekers mee naar huis. 👍

Pluspunten

• Goede accu
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Ontkoppelen van de steel

J.g.h pinkster 05-05-2020

Super goed, een half jaar in bezit TOP

We hebben deze stofzuiger nu een half jaar in bezit.
We zijn er nog steeds tevreden over, vooral honden haren neemt deze stofzuiger gemakkelijk op. Ook makkelijk in gebruik en met led verlichting op de zuigmond kun je goed zien dat alle vuile delen weg zijn een TOP zuiger.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Speciaal bestemd voor honden haren
  • Makkelijk schoon te maken
  • Met led verlichting op zuigmond is TOP

Loek van der Meer 29-03-2020

veelzijdig apparaat

Snoerloos, flexibel inzetbaar, roterende borstel, voldoende zuigkracht, relatief stil en handzaam; wat wil een mens nog meer!

Pluspunten

• snoerloos
  • flexibel inzetbaar

Lindaz7 25-03-2020

Steelstofzuiger

De prijs was aantrekkelijk. En de stofzuiger is snoerloos waardoor je hem vaker en makkelijker sneller gebruikt. Hij is makkelijk wendbaar. En de verlichting is een leuke gadgets. Wel is hij wat luidruchtig.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Wendbaar

Minpunten

• Geluid
  • Klik systeem gaat zwaar

Petra 21-03-2020

Krachtige stofzuiger / kruimeldief, handzaam, mooi design!

Echt krachtige stofzuiger / kruimeldief, mooie vormgeving, licht, zeer wendbare turboborstel (kop), lange steel waardoor langere mensen niet hoeven te bukken bij het stof zuigen, de borstel en bij schijnend licht maken stofzuigen tot een plezier en uitdaging in iedere hoek te komen. Ook meubels zijn onmiddellijk schoon.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ergonomisch
  • Licht gewicht

Atze 17-03-2020

Waardeloos

Waardeloos ,weinig zuigkracht. Heb m weggegeven na 3 maanden en een betere gekocht. Het einige positieve zijn de ledlichtjes

Grace 22-02-2020

OK stofzuiger, moeilijk ontkoppelen van steel

Ik heb deze stofzuiger gekocht, omdat ik een stofzuiger wil die gebruiksvriendelijk is en weinig opslagruimte nodig heeft. Ook las ik dat hij 99,95% van de stofdeeltjes en allergenen uit de lucht filter (omdat ik veel allergieën heb, stuifmeel, huisstofmijt, ook heb ik Luchtweg- en ademhalingsproblemen), de prijs was erg betaalbaar en hij kan ook als een kruimeldief gebruikt worden!

Super:
- Krijg geen allergische reacties tijdens het stofzuigen, terwijl vroeger bij een andere stofzuiger dit het geval was.
- Ook als kruimeldief te gebruiken.
- Draadloos!

Goed:
- Makkelijk op te bergen.
- Geef aan wanneer hij opgeladen is, door vier blauwe volle strepen op het display.
- Accuduur is zoals het aangegeven is (25 min.).

Prima:
- Doet wat hij moet doen.

Jammer:
- Ontkoppelen van turboborstel en steel gaat moeilijk, ook wanneer ontkoppelingsknop in z'n geheel is ingedrukt moet veel kracht gebruiken. Na twee keer ontkoppelen al krasjes.
- Moeilijk te draaien in kleine hoekjes, waardoor ontkoppelen van steel nodig is om bijhorende mondstuk te koppelen, echter ontkoppelen gaat erg moeilijk!
- Moeilijk onder lage banken kasten en/of bedden, nog steeds een andere product moet gebruiken.
- Geen muntje of kleine gereedschap bij geleverd voor ontgrendelen van lipje aan de onderkant van de turboborstel.

Pluspunten

• Filteren van stofdeeltjes en allergenen
  • Draadloos
  • Stofzuiger en kruimeldief in één
  • Makkelijk op te bergen
  • Slimme display

Minpunten

• Ontkoppelen van steel gaat moeilijk
  • Krassen snel
  • Moeilijk onder lage banken, kasten en/of bedden.
  • Moeilijk draaien in hoekjes.
  • Geen gereedschap bijgeleverd voor ontgrendelen

JGH Pinkster 16-01-2020

Deze stofzuiger is TOP en is aan te bevelen aan consumenten.

Top product, Heb het speciaal genomen voor de honden haren. Ook de prijs van deze stofzuiger valt in de smaak.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Zeer geschikt voor hondenharen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goed zicht met let verlichting
  • Ook te gebruiken als kruimeldief

Anoniem 23-11-2019

Goede accu! Handig in gebruik

Hij voldoet aan alle eisen. Zuigt krachtig en accu gaat lang genoeg mee. Handig is het om 1 keer snoerloos je hele huis te kunnen zuigen. Hij gaat gemakkelijk over van de ene naar de andere vloer. Ik vind het wel even puzzelen met de hulpstukken. Ook het licht bij de zuigmond is handig

Pluspunten

• Goede accu
  • Snoerloos

Wil van Benthum 14-06-2019

Inventie stofzuiger

Super handige stofzuiger,makkelijk in gebruik zonder snoer en gelijk een kruimeldief.ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Licht in gewicht,handig voor de trap.
  • Geen snoer

Jasper 19-05-2019

Slechte zuigkracht

Slechte zuigkracht, borstel verstopt na 1x gebruik, en moet daarom met een zeer fragiele sluiting gedemonteerd worden. Kan geen normale/universele borstel op Enorme tegenvaller.
Helaas ..... had ik maar een gewone stofzuiger gekocht. Weggegooid geld.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Alles

Annette 25-01-2019

Mooi design

Fijne stofzuiger, mooie kleur, voldoet aan onze verwachtingen, weinig lawaai, opvangbak makkelijk te legen.

Fred 23-12-2018

Weinig zuigkracht.

Zuigkracht valt tegen. Iets zwaardere kruimels vallen terug. De borstelkop loopt snel vast. Moet vaak ontdaan worden van haar. Accessoires moeilijk los te koppelen. Het legen is niet echt makkelijk. Vaak met de hand nog leeghalen.
Verlichting zuigmond is goed.

Pluspunten

• Verlichting zuigmond
  • Draadloos

Minpunten

• Zuigkracht niet krachtig genoeg.
  • Ontkoppelen accessoires moeizaam

Miryem 03-11-2018

Super zuigkracht

Doet wat ie moet doen. Handig is de verlichting op de borstel, vooral bij zuigen onder het bed. Je ziet zo precies waar je nog moet zuigen. Heel slim.
Lichtgewicht stofzuiger. Makkelijk te bedienen en de zuigkracht is super.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verlichte borstel
  • Lichtgewicht
  • Met kruimeldief

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal