De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8016K2/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rosalie 22-08-2020

Samsung steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN

Hij is mooi om te zien maar daar is alles mee gezegd. Na elke zuigbeurt alles schoonmaken kost veel tijd, vies werk. Zuigkracht niet voldoende om stofdraden te verwijderen. Accu is snel leeg, kan er geen huis met 2 verdiepingen mee zuigen. Spijt van aankoop. Gewone stofzuiger met zak bijgekocht.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Schoonmaken van reservoir en hulpstukken veel werk
  • Zuigkracht slecht
  • Moeilijk uit elkaar te halen

Frans 05-06-2019

Makkelijk en licht om mee te werken

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN

Deze stofzuiger laat zich makkelijk gebruiken. Is licht en wendbaar. Voldoende zuigkracht voor tegelvloer.

Marjan 11-02-2019

Powerstick

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN

Geweldig, ik gebruik nooit meer de gewone stofzuiger, handig, soepele draai bewegingen en heel handig met honden haren. Ook voor op de trap. Ook ideaal voor de auto geen gehannes met snoeren.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Draadloos
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Voor het plafond iets te zwaar

Mellanie 10-07-2018

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN

Ik mocht deze steelstofzuiger testen. Gelukkig want ik wilde al een tijdje eentje aanschaffen maar twijfelde. De steelstofzuiger is zeker geen vervanger van je gewone snoer stofzuiger. Hij laat sommige dingen liggen. Op de turbo stand gaat het wel wat beter. Zelf heb ik katten honden en kinderen. De haren gaan prima de kattenbakkorrels alleen op de turbo stand en kruimels van de kids ook op turbo stand. Hij is wel ideaal voor meubels denk aan de bank. Zeker met de turbo stand pakt hij goed alle dieren haren weg. Ook voor de trap is hij ideaal. Ook voor geven even snel is hij handig scheelt gesleep met je grote stofzuiger. De auto ook geprobeerd de turbo stand dan weer super voor de grovere dingen en geen gedoe meer met snoeren. De prijs vind ik wel stevig.

Pluspunten

• De turbo stand is geweldig.

Minpunten

• Blaast soms pluizen weg vooral in kleine ruimtes.

Dennis van Scherpenzeel 08-07-2018

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN

De stofzuiger werkt goed maar is wel zwaar. Het fijne stof en haartjes(hond) worden moeiteloos opgezogen maar iets groffer vuil laat hij liggen.
Dus als je kinderen hebt die nog wel eens knoeien met bijvoorbeeld broodjes of papiersnippers, dan is deze niet toereikend. Dan is hij ook prijstechnisch niet interessant.
Heb je je bovenstaande zaken geen hinder en dus puur alleen stof, dan is dit je juiste keuze, aangezien je heerlijk veel bewegingsruimte hebt en ook met de turbostand alle stof op kunt zuigen.

Pluspunten

• Draadloos dus groot bereik
  • Krachtig

Minpunten

• Zwaar
  • Grof "stof" zuigt hij niet op
  • Duur