Bosch BCS1TOPNC zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1TOPNC zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Aafje 02-05-2020

Geen aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Deze stofzuiger heb ik inmiddels bijna twee jaar in mijn bezit. Hij is vrij snel retour gegaan omdat de ronde draaiende borstel niet meer werkte. Deze is kosteloos vervangen.
Accu's worden ondertussen slecht. Eentje doet het nauwelijks nog dus omwisselen kan niet meer en met eentje krijg ik mijn huiskamer niet meer schoon voordat hij uitvalt.
Stofvakje legen is erg lastig. Ik krijg hem bijna niet los. Ook terugzetten is niet gemakkelijk. Wij hebben katten en het grind valt er continu uit. Tijdens het stofzuigen maar vooral als je hem uitzet.
Ik vind stofzuigen zonder draad heerlijk maar ik raad deze niet aan. Erg duur voor het gemak dat je ervoor terugkrijgt. Een kruimeldief op steel is een goedkoper vergelijkbaar alternatief. Wij hebben die inmiddels op de bovenste verdieping stam en we hebben een gewone stofzuiger zodat we eens per week het huis écht schoon kunnen krijgen. Jammer.

Pluspunten

• Zonder draad
  • Weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Stofvak legen is lastig
  • Verliest vuil
  • Accu's niet goed

Gerda 25-07-2019

Weinig zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Ik dacht een goede aankoop te doen maar valt reuze tegen: weinig zuigkracht, en met de dubbele kracht knop is de batterij heel snel leeg/stofreservoir snel vol en moeilijk te legen / prijs / kwalitijd niet in verhouding, hoge prijs voor matige prestatie

Pluspunten

• Snel gepakt om even wat kruimels enz. op te zuigen
  • Vrij stil

Minpunten

• Zuigt niet langs de kanten
  • Batterij snel leeg

Gerda 06-03-2019

Weinig vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Was in eerste instantie best positief maar na langer gebruik valt het reuze tegen ik heb gladde vloeren en een klein kleed maar om alles op te zuigen moet hij op de hoogste stand en is dan héél snel leeg en ook dan blijven er nog kruimels achter ook langs de randen zuigt hij niet, er zit een rubber stropje aan aan de onderkant dat was al na een paar weken stuk, is we vernieuwd, maar al met al een grote tegenvaller voor zoveel geld voor ons is het de miskoop van het jaar.
Gerda

Pluspunten

• Je pakt hem snel als er iets gemorst is

Minpunten

• Lage zuigkracht
  • Snel leeg

Sjanny 11-02-2019

goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

De zuigkracht van de stofzuiger is heel goed. Hij is ook heel wendbaar en goed om onder kast of bank te zuigen. Makkelijk te pakken om even snel wat kruimels op te zuigen. Alleen een minpuntje: Het openen van het opvang reservaar om de stof te verwijderen is zeer moeilijk te openen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makk

Minpunten

• stofreservaar is moeilijk te openen

Fenneke 05-02-2019

handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Stof zuigen op harde vloer en tapijt is goed. De gebruiksduur van de accu ben ik minder tevreden over. Het lawaai is redelijk ook op de hoogste stand. Het stofbakje is klein. Het legen van het stofbakje is niet handig, Na een paar keer gebruik klikte het mechanisme niet meer en nu moet ik met behulp van een mes ertussen en de knop ingedrukt houden en dan gaat het bakje los van de motor. Je moet dan twee onhandige stukken tegelijkertijd vasthouden, Het stof komt bij het losmaken van het bakje gemakkelijk vrij. Daarna is het nog een hele klus om het stofreservoir weer vast te maken aan het apparaat omdat de sluiting niet altijd even snel klikt. Het is jammer dat bij het ophangsysteem van de stofzuiger niet is gedacht aan een ophangsysteem voor de 2e accu.

Pluspunten

• snoerloos

Minpunten

• duur accu
  • stofbakje legen
  • geen ophangsysteem 2e accu

Marius Don 21-01-2019

goeie accu, stil en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Lang gekeken en vergeleken, vanwege de dubbele makkelijk verwisselbare accu, hij zou stil zijn en goed zuigen. En dat klopt in de praktijk helemaal. Let wel op deze set moet je niet verwarren met de witte versie waar meer accessoires bij zitten, o.a. een parket borstel, die mis ik nu ;(

Pluspunten

• goeie zuigkracht en turbo functie
  • stil

Minpunten

• geen

Ida 17-01-2019

. Makkelijk opteruimen maar wel voldoende zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Als je weinig opberg ruimte hebt voor een stofzuiger vond ik een steelstofzuiger een goed alternatief. Nu ik hem gebruik zeg ik : al had ik nog zo veel opberg ruimte ik zou de steelstofzuiger niet meer willen missen

Pluspunten

• Compact
  • Veel zuigkracht
  • 2 accu’s

L. Witteman 15-01-2019

Snoerloos met 2 accu's

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Sinds een paar dagen deze super stofzuiger in huis. Heerlijk om geen apparaat meer mee te sleuren, niet meer struikelen over het snoer, of dat een snoer dat ergens onder en/of achter vastzit. Deze is ook 2 kg lichter dan mijn vorige. Vooral de trap is nu een makkie. Zuigt fantastisch in ons huis met overal vloerbedekking, 1 poes en 1 hond. Je pakt hem ook sneller dan de 'gewone' stofzuiger. Heel fijn zijn de 2 accu's, altijd direct klaar voor gebruik. Een beetje jammer is het hulpstuk om stoel/bank te zuigen. Dat is onhandig klein. Maar dit was voor mij geen reden om deze stofzuiger niet te kopen. Inmiddels opgelost met het hulpstuk van mijn vorige stofzuiger. Kortom, echt een aanrader! Hiermee wordt stofzuigen nog eens leuk.

Pluspunten

• geen snoer
  • licht in de hand
  • 2 accu's
  • zuigt ook heel goed op vloerbedekking
  • snel gepakt

Minpunten

• hulpstuk voor bank/stoel

Devries 13-01-2019

Makkelijk je trap stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Makkelijk te hanteren en te verkorten zodat je de trap makkelijk kan stofzuigen.
Niet checken met je handen of hij hard genoeg zuigt en geen aanrader voor hoogholig tapijt.

Pluspunten

• Makkelijk te hanter.
  • Niet zwaar

Minpunten

• Zonder mondstuk stofzuigt hij minder krachtig

Rocio Calizaya 13-01-2019

Goede accuut

Weg met snoer.
Zo blij dat elke dag gebruik en mij huis elke dag schoon, zonder restjes van eten of haartjes. Zo makkelijk en niet zo veel tijd investeren van uitrollen of inrollen van snoer.
Twee accu dat binnen een uur opgelaad is. Super!

Familie de Bruijn 12-01-2019

Compact met grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Geen getob meer met een net te kort snoer en het wisselen van de stofzuigerzak. Veel minder opbergruimte nodig zonder slang. Bank en trap stofzuigen gaat een stuk makkelijker en beter.

Pluspunten

• snoer- en slangloos
  • weinig opbergruimte nodig
  • twee accu's
  • accu's uitwisselbaar met andere Bosch produkten

Minpunten

• redelijk aan de prijs

Henk 05-01-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Mooie goed werkende stofzuiger met weinig geluid en makkelijk in onderhoud. En erg handig dat er 2 accus meegeleverd word zo kan je altijd stofzuigen .

Bert 30-12-2018

Zuigkracht opvallend sterk, lange tijd voldoende power..

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Deze steelstofzuiger voldoet geheel aan mijn verwachting.
Na enige vergelijking tussen merken en modellen uiteindelijk dit product van Bosch gekozen en heb er totaal geen spijt van.
Sterke zuigkracht, lange gebruikstijd, laag geluidsniveau en batterij snel opgeladen. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruikstijd
  • Geluidsniveau
  • Batterij snel geladen

Arjan 29-12-2018

Lange gebruiksduur, stofbakje legen is een ramp

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Stof zuigen op harde vloer en tapijt is goed. De gebruiksduur is eveneens goed dankzij de tweede accu. Het lawaai is redelijk ook op de hoogste stand. De capaciteit van het stofbakje is aan de lage kant. Het legen van het stofbakje is een complete ramp, enerzijds omdat het apparaat eigenlijk uit elkaar valt en je twee onhandige stukken tegelijkertijd moet vasthouden, anderzijds omdat het reservoir door zijn geringe inhoud vrij snel boven de maximum streep gevuld is en het stof bij het losmaken van het bakje gemakkelijk vrijkomt. Daarna is het nog een hele klus om het stofreservoir weer vast te maken aan het apparaat omdat de sluiting niet altijd even snel "pakt". Dit zou ik vóór aanschaf in de winkel zelf even proberen om teleurstelling te voorkomen. Ik heb het idee dat gelet op de alleen maar positieve reviews er veel Bosch mederwerkers gratis een steelstofzuiger gekregen hebben.

Pluspunten

• accuduur
  • hanteerbaarheid bij stofzuigen

Minpunten

• stofbakje legen
  • stofbakje terug monteren

Renate 29-12-2018

Zuigt heel fijn en stil

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Deze stofzuiger was zeker aan de prijs maar is het meer dan waard. Hij zuigt heel stil, makkelijk in gebruik, super lang zuigen op 1 accu en dan nog 1 accu hebben. Het rolborsteltje in de zuig mond is ook erg handig schoon te maken

Pluspunten

• Lang zuigen op 1 accu
  • Geen zakken meer

Minpunten

• Iets te zwaar in de hand

Mariëtte vanDam 24-12-2018

Handig en groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Fijne stofzuiger. Zuigt goed, motor maakt niet veel lawaai, je pakt m ook veel makkelijker en sneller dan een stofzuiger met snoer. Enig nadeeltje is dat de trap zuigen wat zwaarder gaat dan wanneer je alleen n stuk stofzuigerslang in je hand hebt. Ik kan iedereen deze stofzuiger aanraden.

Dirk van Eijk 21-12-2018

Steelstofzuiger op batterij

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Zeer prettige lichtgewicht en krachtige stofzuiger met zelfroterende borstel in de voet. Hetgeen werkt!
Goed hanteerbare machine ook voor minder gespierden en ouderen

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel beschikbaar door accu

Minpunten

• Accuduur kan wat langer
  • Goed opletten bij bevestigen van accessoires

Carry 17-12-2018

goede stofzuiger met goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Een goede stofzuiger die alles in 1 keer meeneemt, die het lang weet vol te houden en die nog stil is ook. Ik ben echt zeer tevreden! Door de 2 accu`s kan je je hele huis zeker gezogen krijgen in 1 keer, maar zelfs 1 accu gaat super lang mee, ik heb nog niet tussendoor moeten wisselen, en heb toch een grote oppervlakte op te zuigen.

Pluspunten

• zuigt goed
  • goede accu (2 stuks)
  • stil
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• prijs

Sonja 03-12-2018

Ideaal met kleine kinderen!

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Erg tevreden! Met 2 kleine kinderen pakken wij hier zo'n 3x per dag de stofzuiger. Met dit apparaat is dat zo gepiept. In mum van tijd alle hagelslag opgezogen :). Goede zuigkracht en wendbaar.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • snoerloos
  • extra accu

Minpunten

• zwaar

Super stofzuiger 28-11-2018

Hoe blij kun je zijn...?!

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Na een drukke werkdag pak ik gauw even de stofzuiger om wat rommel op te zuigen. En ja hoor na wat gepruttel stopt hij ermee. Kapot! Nu is stofzuigen al geen hobby van me en om daaraan geld uit te geven al helemaal niet. Afijn, op naar de MediaMarkt in Zwolle. Mijn oog was, voordat ik naar de winkel ging, gevallen op een Dyson omdat deze snoerloos is. Als ik dan toch iets nieuws moest uitzoeken dan meteen goed. Een vriendelijke man helpt mij door de mogelijkheden van snoerloze stofzuigers. Toen hij de Bosch tevoorschijn haalde was ik meteen gecharmeerd van de 2 accu's en de snelle laadtijd daarvan. Met verschillende vloeren in huis was ook de turbostand toch wel erg handig. De bijbehorende accessoires zijn ook top. Ik moest even slikken toen ik de prijs zag, maar de geld terug actie verzachte het iets. Kortom, stofzuigen is nu een plezier!

Pluspunten

• 2 accu's
  • korte laadtijd van de accu's
  • Handzaam
  • Snoerloos
  • Turbostand

Minpunten

• Misschien iets aan de zware kant

Gerard Buijs 26-11-2018

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Apparaat ligt goed in de hand. Het grote pluspunt is, dat de bedieningsknop niet steeds bediend hoeft te zijn om ermee te werken: de knop kan simpel vastgezet en ontgrendeld worden. Accu is zeer snel opgeladen

Pluspunten

• het in/uitschakelen

Minpunten

• geen
  • geen

Marianne Vermeij 22-11-2018

Bosch Unlimited steelstofzuiger

Vandaag een steelstofzuiger gekocht
Helemaal happy
ik wilde eerst een robotstofzuiger kopen maar hoe doe ik dan de bank of de trap?
de steelstofzuiger is een geweldig alternatief, eigenlijk beter
De geintegreerde kruimeldief is fantastisch!!!!!
Hij zuigt goed, ligt lekker in de hand, is wendbaar en de kruimeldief is direkt bij de hand
In een woord super aankoop

Pluspunten

• geintegreerde kruimeldief
  • 2 accu's ( dus je kunt altijd verder)
  • accu"s uitwisselbaar met andere bosch produkten
  • zuigt goed
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Chantal 19-11-2018

Gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Deze stofzuiger is bijzonder gebruiksvriendelijk. Hij heeft genoeg zuigkracht (vooral met de turbo stand) en is makkelijk mee naar boven en beneden te tillen. Ook zijn de opzetstukken heel makkelijk te verwisselen. In een handomdraai heb je een kruimeldief. Ook heel fijn om de auto mee schoon te maken!

Pluspunten

• extra accu meegeleverd
  • makkelijk te tillen
  • genoeg zuigkracht
  • makkelijk te verwisselen opzetstukjes

Minpunten

• lange haren gaan vastzitten in het voetstuk

Pernot 17-11-2018

Steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Praktisch, in handbereik, alleen een ander stofzuiger mond ge bruinen voor echt hoog polig tapijt. Trek anders de draadjes er uit.

L 11-11-2018

Top! 2de accu is heel fijn

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC zilver

Top! 2de accu is heel fijn makkelijk in gebruik licht hanteerbaar. vele malen aanbevolen aan vrienden en vriendinnen