Dyson V10 Motorhead

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Motorhead op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

b*****************@i********* 31-01-2024

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Veel te duur voor deze slechte kwaliteit. Vooral de accu is al na enkele minuten leeg motivatie van Dyson bij eerdere review komt in de verste niet overeen. Matige zuigkracht, zowel met als zonder gemotoriseerd hulpstuk.

Pluspunten

• geen snoer

Minpunten

• batterij
  • zuigkracht
  • te duur voor deze kwaliteit

M********@g******** 03-03-2022

Veel te dure kruimeldief

Geschreven voor: Dyson Cyclone V10 Motorhead

Veredelde kruimeldief. We hebben dit apparaat nu 1.5 jaar en hebben er inmiddels een Miele stofzuiger met snoer bij gekocht. De accu is ( al sinds het begin) na een half huis zuigen leeg. De zuigkracht is alleen goed met de roterende borstels, alleen met stang is bedroevend. Na elke zuigbeurt, zitten de cyclonen vol stof en moet ik buiten uitkloppen vanwege het dwarrelende stof. Inmiddels klikt de buis ook niet meer lekker vast aan het apparaat. Veel geld voor een stuk plastic.
Voor de bank en stoelen af te nemen en prima apparaat, echter had ik voor veel minder geld een echte kruimeldief kunnen kopen. Voor mij geen dyson meer.

Pluspunten

• Goed als kruimeldief

Minpunten

• Accu te snel leeg
  • Matige zuigkracht
  • Veel te duur voor de prestaties
  • Loopt vol stof, cyclonon dagelijks uitkloppen
  • Mechanisch niet robuust

t*******@l****** 18-01-2022

Die-son

Geschreven voor: Dyson Cyclone V10 Motorhead

Heel slechte ervaring mee, zeg maar zakloze stofzuiger je moet wel filters kopen dan heb ik het niet eens over de accu die heel snel leeg is. En zwaar dat die is. Nooit meer een stofzuiger van dyson

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Zwaar

Koop niet rechtstreeks van de maker 07-10-2021

Waardeloze kwaliteit, premium prijs

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Waardeloze kwaliteit voor een hoge prijs. Na iets meer dan een jaar valt het apparaat uit elkaar. De goedkope plastic onderdelen breken af.
Contact opgenomen met Dyson, helaas valt buiten de garantie periode. Eens maar nooit meer.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Waardeloze kwaliteit
  • Hoge prijs

andre 13-01-2020

aanrader

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Al n tijdje getwijfeld om deze uitgave te doen maar zeker geen spijt van en zeker niet nadat ik gezien heb nadat ik mijn hele huis met de oude stofzuiger met snoer ( 1600 watt ) intensief en grondig had gezogen en de volgende dag de dyson v10 had gekocht en voor de gein even snel door het huis ging , ik wist werkelijk niet wat ik zag wat hij de dag erna nog opzoog aan zand, stof en haren, echt ongelooflijk en ook prettig dat je hem als kruimeldief kunt pakken voor het kleine kruimelwerk. ook hele wendbaar en makkelijk te gebruiken en te legen, Voor uitgebreide schoonmaak/stofvrij malen van de dyson v10 moet je even op youtube kijken want je kunt hem werkelijk helemaal uit elkaar halen voor grondige reiniging eens in de tijd.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wenbaarheid
  • geen snoer en gesleep meer

Minpunten

• aanschafprijs
Dyson Benelux 14-01-2020

Beste Andre,

Prettig om te lezen dat u onze V10 een kans heeft gegeven en dat u er tevreden over bent. Het is inderdaad een investering, maar u krijgt er gebruiksgemak, design en een grondig gereinigde woning voor terug.

Wij wensen u nog veel plezier met uw Dyson V10.

Dyson Benelux

Robbiati 16-03-2019

Teleurstellende aankoop

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Begin maart 2019 heb ik de Dyson V10 Motorhead aangeschaft als vervanging voor een Philips steelstofzuiger FC6813. Juist door de vergelijking met de Philips is de ervaring met de Dyson V10 teleurstellend te noemen. Waarom vind ik dit? Te korte accuduur, komt lastig in hoekjes, geen lampjes voorop motorhead, onhandige manier legen afvalbak, plastic voelt goedkoop aan en last but not least; het apparaat maakt heel wat herrie.

Ik krijg het vermoeden dat ik voor Dyson meer voor de marketing betaal dan voor een echt goed product. Zeker gezien de vergelijk die ik heb kunnen maken met de Philips stofzuiger, die ook nog eens goedkoper is (289 vs 529), moet ik helaas deze niet-positieve review plaatsen (wist niet hoe of waar ik dit moest doen op de Dyson.nl shop...)

Pluspunten

• Coole looks

Minpunten

• Te korte accuduur
  • Geen lampen in motorhead
  • Onhandig legen afvalbak
  • Plastic voelt goedkoop aan
  • Geluid
Dyson Benelux 17-03-2019

Beste Robbiati,

Bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. De batterijduur van onze snoerloze machines is afhankelijk van de stand waarin u deze gebruikt. Stand 1 biedt ruim voldoende zuigkracht voor de dagdagelijkse schoonmaak, enkel voor hardnekkiger vuil is het aangewezen de machine even in de max-stand te zetten. U heeft ook de mogelijkheid om de middenstand 2 te gebruiken. Ook het gebruik van bepaalde gemotoriseerde opzetstukken kan meer energie vragen van de batterij, waardoor deze iets minder lang meegaat dan wanneer deze neutraal staat.

Hieronder vindt u de gebruiksduur van uw V10:

Zonder gemotoriseerde hulpstukken in stand 1: 60 minuten
Zonder gemotoriseerde hulpstukken in stand 2: 20 minuten
Zonder gemotoriseerde hulpstukken in max: 5 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken in stand 1: 30 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken in stand 2: 20 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken in max: 6 minuten

Betreft de vloerzuigmond het kan mogelijk betekenen dat u een verkeerde opzetstuk gebruikt. Als u last heeft van een ongebruikelijke geluid raden we het aan om het wasbare filter te wassen zoals staat beschrijven in de handleiding. Graag wil ik u vragen om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. We begeleiden u graag bij zodat u optimaal van uw V10 kunt genieten.

We zijn bereikbaar:
maandag tot vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur,
zaterdag van 09.00 tot 14.00 uur.

Gratis Telefoon: 0800 0206203

Vriendelijke groeten,
Malwina

Dyson Benelux

M.A.Grims 13-09-2018

Goede accuduur en sterke zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Geweldig fijne stofzuiger, handzaam , grote zuigkracht, makkelijk in gebruik, goede accuduur. Onmisbaar in huis en praktijk.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goede accuduur
  • Handzaam
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen Stofzakken nodig

Minpunten

• Geen borstel voor vloerbedekking ingesloten

Astrid 06-07-2018

Dream machine

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wat een geweldig apparaat! De zuigkracht is beter dan mijn gewone stofzuiger. De kokosmat wordt grondig schoon met deze Dyson. Vergeleken met de V6 (die ik zelf heb) is dit een paar klasse beter. Gemak van het opladen, de langere steel en de gemotoriseerde zuigmond maken het tot een heel fijn apparaat. Batterij duur is prima, genoeg voor een snelle gang door het huis. Ik zou m echt graag houden.

Pluspunten

• Lange steel
  • Goede zuigkracht
  • Stoer uiterlijk😉

Minpunten

• Niets

sbsandra 02-07-2018

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wij hebben zelf de Dyson V7 waar ik al heel tevreden over was maar de V10 is nog beter! Hele handige stofzuiger die je sneller pakt dan een gewone stofzuiger met snoer. Voordeel van de V10 tov de V7 is dat de accu langer mee gaat zodat ik echt mijn hele huis kan doen! Hij is makkelijk mee te nemen ook om de auto van binnen te stofzuigen. De verschillende standen zijn handig maar ik heb eigenlijk de 3e stand niet hoeven gebruiken, vraag me ook af waar die voor kan zijn want de eerste 2 standen zijn voor mij al goed genoeg. Het legen van de stofzuiger is ook erg makkelijk, fijn dat er geen stofzuigerzakken meer nodig zijn! Nadelen zie ik niet echt, als ik er dan 1 moet noemen is dat ik er niet de hele vloer onder het bed mee kan zuigen, ik kom net een stukje tekort maar dat is een kwestie van het bed even wat opschuiven. Ook zou het misschien handig zijn als je de drukknop vast zou kunnen zetten maar zo gaat het ook goed! Ik ben iig zeer tevreden, je kan echt merken dat ze steeds verder gaan met het verbeteren van de stofzuiger.

Pluspunten

• Het makkelijk overal mee naar toe nemen
  • Makkelijk schoon houden
  • Accu gaat lang mee
  • Snoerloze stofzuiger
  • Geen stofzuigerzak nodig

Minpunten

• Iets langere stang voor onder bed
  • Aan knop moet je ingedrukt houden
  • Haren blijven vast zitten in borstel

Vincent Hendriks 28-06-2018

In één woord top!

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

De stofzuiger is eigenlijk boven verwachting goed. Je hebt verschillende standen op het apparaat waardoor je zelf kan bepalen hoe krachtig je wilt stofzuigen. Ook het snoerloos stofzuigen vindt ik ideaal. Tijdens het opladen is het mogelijk om de voortgang te zien. Al met al een hele handige en krachtige stofzuiger met veel verschillende opzetstukjes voor handige plekken.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Krachtige motor
  • Mooi disign
  • Handige opzetstukjes

Roos 27-06-2018

Krachtiger en betere accuduur

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wij hebben al een paar jaar een Dyson V6, waar we erg tevreden mee waren. Op advies van een kennis toen de snoerloze Dyson meteen aangeschaft, geen moment spijt van gehad. Ik heb het altijd bij de hand, voor snel en grondig schoonmaken.
Het nieuwe model, V10 heeft naast dezelfde voordelen zoals snoerloos, handzaam en sterke zuigkracht, duidelijk merkbare verbeteringen. Meerdere standen nu (3) voor zuigkracht. De Dyson V10 heeft sterkere zuigkracht, niet alleen op gladde vloeren maar zelfs op hoogpolig tapijt werkt het zeer goed. Mijn oude apparaat loopt dan vast. Het legen van de stofreservoir gaat nu zonder enige moeite door het nieuwe mechanisme waardoor alle stof er uitgeschoven wordt. Ik hoef niet meer met mijn handen de stof eruit te halen die ophoopt. De accu gaat langer mee, ook bij de max stand.
Enige minpunt is het gewicht, V10 is iets zwaarder.
Concluderend een goed werkend apparaat, meer zuigkracht en werkt op verschillende vloeren, langere batterijduur en handig mechanisme om stofreservoir te legen. Zeker aan te raden met kinderen!

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • langere accuduur
  • snoerloos
  • reservoir makkelijk te legen

Minpunten

• gewicht
  • minder accessoires
  • prijs

Bianca gilbert 27-06-2018

Goede accuduur en fijne standen zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Ik heb zelf in dyson steel absolute. Die heeft twee standen normaal en max.

Pluspunt: de ophangssystemen van beide zitten de schroeven op zelfde plek dus hoef niet opnieuw gat te boren in muur. Kan gewone die nieuwe op dezelfde plek. Waar ik blij van word is dat ik opzet stukken bij V10 in ophangstysteem kan hangen

Wat ik serieus fijn vind is dat meerdere standen heb dan bij de absolute ook de accuduur is daarbij veel langer er fijner. Hij zuigt met gemak mij vloerkleed, matten en krabpaal schoon. En mijne en kant heeft soort zacht wol achtig haar de ander heeft ruw haar maar zuigt bij goed op soms wel standje hoger ervoor. Katten korrels verdwijnen zo zand dat per ongeluk mee gekomen is vanuit de bouw is zo weg.

Met V10 hebben ze de motor en stofopvang in de steel verwerkt in plaats van erop vind ik fijner. Heb zelf idee dat ik op meerdere plekken bij kan omdat minder hoor is. Alles ik ze om zo kunnen ruilen zou ik dat snel doen voor de actie voor bij was. Ga hem missen nu periode voor bij is helaas hij mag terug vaste eigenaar zoeken denk ik. Moest goed realistisch nadenken me huidige leeft nog en zolang hij nog leeft mag ik niet overstappen. Deze zuigt ook dyson absolute goed maar V10 is toch wel stuk beter in kracht mogelijkheden in zuigkracht en de zuigduur. Wel opletten met touwtjes die los leggen draaien om de borstel heen en zich vast. Gebeurd beide stofzuigers. Soms zot het strak om heen dus raad aan meteen weg te halen

Pluspunten

• Verschillende standen zuigkracht
  • De duur van het zuigen red het hele huis er mee
  • Ophangsysteem waar je opzet stukken kwijt kan
  • Top met kattenharen
  • Top met kattengrind en zand

Minpunten

• Mag een langere steel van mij ben best lang
  • Losse draadjes draaien zich vast om borstel

Jo Hinzen 26-06-2018

Handig, licht en vrij lange accuduur

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Zelf had ik al een DC62 in bezit, waar ik zeer tevreden over ben. Alleen al vanwege het gebruiksgemak. Je hebt de zuiger snel even gepakt om wat dingen op te zuigen. De V10 doet hier nog een schepje bovenop. Meer kracht, langere accuduur en grotere zuigmond. Super om mee te stofzuigen! Wel jammer dat de hulpstukken van de DC62 er niet op passen, hier heb ik de nodige van. Het leegmaken van het stofreservoir gaat heel gemakkelijk. Alleen het speciale afdichtrubber dat er zit, laat toch nog haren en stof door waardoor deze ertussen en- achter gaan zitten en je soms toch nog met je handen in het reservoir moet gaan om goed leeg te maken.

Pluspunten

• Lange accuduur bij normaal gebruik
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Eenvoudig leeg te maken

Minpunten

• Hulpstukken van DC62 passen niet op V10
  • Stof en haren gaan achter filter zitten

Leonie 26-06-2018

Uitzonderlijk sterke stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Dyson, voor ons gezin geen onbekende. Dus we hebben vergelijkingsmateriaal en gingen testen. Jeetje, wat is deze Dyson V10 een super krachtige stofzuiger, met drie verschillende zuigkrachten in te stellen, zonder snoer en toch kun je met deze V10, ook op de hoogste stand, behoorlijk lang zuigen. Opladen van de accu duurt ongeveer 3 uur. Schoonmaken is heel gemakkelijk, zeker met het schuifsysteem.

Pluspunten

• Ontzettende sterke motor
  • Drie verschillende standen voor de zuigkracht
  • Makkelijk te ledigen reservoir
  • Duidelijke aanduiding voor resterende accu
  • Makkelijk om div. hulpstukken te wisselen

Minpunten

• Zuiger+stang +zuigmond is best aan zware kant
  • Geluidssterkte is best hoog, ook in laagste stand

EleAria 26-06-2018

Super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Via Testpanel.nl mochten we de Dyson V10 testen en ik was zeer benieuwd nu ik al de snoerloze Dyson DC52 en de Dyson Ball DC37 met snoer heb die ik qua zuigkracht een beetje vind tegenvallen. Maar wat een verschil: de V10 maakt de hoge verwachtingen die had waar en beschikt over een enorme zuigkracht, zelfs haren uit het tapijt zuigt hij moeiteloos op. Ook het nieuwe leegsysteem is veel handiger en waar ik met de DC52 nog regelmatig met mijn hand restjes moet weghalen valt hier de opvangbak echt helemaal leeg. Een minpunt hiervan is dan weer dat de V10 geleegd moet worden aan de kant van het hulpstuk en deze dan ook voor het legen verwijdert moet worden. Bij de DC52 kan het hulpstuk tijdens het legen blijven zitten omdat het legen via de onderkant gaat. Opvallend is wel dat als je de aan-knop loslaat je een pling geluid hoort alsof er een veer losschiet. Niet storend, maar weet niet zeker of het zo hoort. Heeft in ieder geval geen effect op de werking. Jammer genoeg moet deze Dyson na de testperiode weer terug, maar hij is zo goed bevallen dat ik nog even doorspaar en over een poosje deze Dyson V10 ga aanschaffen. Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Lange accuduur
  • Zeer makkelijk te legen
  • 3 verschillende standen/zuigkrachten
  • Zuigt ook pluisjes en haren uit het tapijt

Minpunten

• Hulpstukken oude versies passen niet
  • Prijs

Frans R 25-06-2018

Zeer goede stofzuiger.

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Sinds enkele dagen een V10 . Ik sta versteld van het resultaat. Zoveel als er nog van het kleed afkomt als je met deze dyson v10 motorhead zuigt. Nog veel kattenpluis. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Perfect. Ik hoop wel dat er snel accessoires komen, zoals een kleine motoraangedreven zuigmond.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handelbaarheid

Minpunten

• Beschikbaarheid extra accessoires

Juan H. 25-06-2018

Krachtig, licht stofzuig machine!

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wij mochten de Dyson V10 Motorhead testen voor 2 weken. Op dit moment gebruiken we al een draadloze Black & Decker ORA stofzuiger en had in principe niet gedacht dat er veel verschil zou zitten tussen beiden stofzuigers. Gezien wij 3 verschillende vloertypen hebben (vloertegel, tapijt en laminaat) zochten wij naar een all-in-one stofzuiger. Na het eerste gebruik wisten we het direct, de Dyson V10 is een uniek exemplaar in de draadloze stofzuiger markt! Wat een krachtig, soepel, handig en lichte stofzuiger. Mijn voornamelijke eerste ervaringen en pluspunten zijn:

- De dyson stofzuiger kan een volledig gebied van 180 graden onder de bank en boxspring bed bereiken.
- Lange haren worden in de afvalbak gezogen en blijven niet hangen in de stofzuig mond hangen.
- Door de combinatie set met de lange steel, kun je plafond hoeken en moeilijk bereikbare plekken in huis gemakkelijk bereiken.

Naast de handigheid en soepele werking van de Dyson, blijkt ook dat de Dyson veel meer stof binnen zuigt dan een andere normale stofzuiger. We hebben na de eerste gebruik flink veel stof uit de woning (150m2) kunnnen halen met 1 volle accu (30 minuten).

Gezien de Dyson V10 al bij de normale stand al flink veel zuigkracht heeft gebruik ik de Max turbo (7 min) optie voornamelijk alleen om de auto te stofzuigen. Dit werkt perfect, echter zou het wel handig zijn als Dyson een flexible stofzuig slang als accessoire mee levert om gemakkelijk kleine ruimtes zoals in de auto te kunnen bereiken.

Pluspunten

• Krachtige accu
  • Lange haren worden in de afvalbak gezogen
  • 180 graden stofzuig gebied onder bank / bed

Minpunten

• Flexible stofzuigmond zou handig
  • Geen aan/uit optie

Renate van Kekeren 25-06-2018

Veel zuigkracht zonder snoer

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Nadat we 3 maanden zeer tevreden waren over de Dyson V8 mochten we de V10 testen. Op alle fronten net een beetje beter. Meer zuigkracht, groter reservoir en grotere accu. Alle ondergronden kunnen goed gezogen worden door de makkelijk afneembare hulpstukken. Geen gedoe meer met snoeren en slangen op de trap. Doordat je hem aan de muur ophangt en dus voor het grijpen hebt pak je hem makkelijker en sneller. De gemotoriseerde (harde) borstel die erbij geleverd wordt is wat lawaaiig

Pluspunten

• Draadloos
  • Grote zuigkracht

Minpunten

• Harde borstel is wat lawaaiig

Linda 25-06-2018

Fijne stofzuiger. Verschil met V8 absolute+ niet groot

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Ik kreeg de kans om de nieuwe V10 te testen voor twee weken. We hebben zelf de V8 absolute+ en als ik eerlijk ben is het verschil niet mega groot. Ja hij ziet er anders uit maar in gebruik merken wij niet veel verschil. Dit neemt niet weg dat de Dyson stofzuigers geweldig zijn. Het is echt geen straf om het huis te stofzuigen en dat moet met een peuter en baby in huis genoeg gebeuren. Vooral voor de trap is het geweldig met een kleine Motörhead. Als je twijfelt tussen de V8 en V10 zou ik degene kiezen die je t mooist vindt.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Instabiel met kort mondstuk.Valt als je m neerlegt
  • V8 heeft twee vloermondstukken. Fijnste mist

Joop 25-06-2018

Compacte snoerloze stofzuiger die stofzuigen weer leuk maakt

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wij mochten deze Dyson V10 snoerloze stofzuiger een tijdje testen en waren eigenlijk best benieuwd of de naam Dyson zijn naam eer aan doet. Gelukkig werden we niet teleurgesteld. De stofzuiger werd geleverd met een lange stang met daaraan een roterende borstel. Op deze manier is hij te gebruiken als normale stofzuiger (maar dan zonder snoer of apparaat dat je mee moet zeulen). Het stofzuigen gaat erg prettig en redelijk licht. Je dient de aan/uit knop zelf ingedrukt te houden en dat is even wennen. Het geluid is minder dan bij een reguliere sledestofzuiger en dat is fijn natuurlijk. De batterij gaat in de laagste stand een hele tijd mee zodat je in een mum van tijd een hele verdieping hebt gestofzuigt. Gebruik je de borstel of een hogere stand dan moet er flink ingeleverd worden op de gebruikstijd. Om op smallere stukken te kunnen stofzuigen worden er een tweetal accesoires meegeleverd: een met een uitschuifbare borstel en de andere heeft een lange, smalle tuit voor de moeilijk te bereiken plekjes. De trap kun je bijvoorbeeld met een van deze accesoires prima stofzuigen en dat gaat veel beter dan met een zware sledestofzuiger met slang. Ook de kruimels in de keuken en op de eettafel zijn in een mum van tijd in de Dyson V10 verdwenen. Hierbij kun je, door het doorzichtige opvangreservoir, alles wat opgezogen is zien (wat ons betreft hoeft dat niet). Maar je ziet wel de werking van de Dyson en daar gaat het bij Dyson denk ik om. Dat reservoir is overigens makkelijk te legen waarbij je wel de accessoire, die op dat moment gemonteerd zit, er af moet halen. Op de achterkant zit een afneembaar filter welke af en toe schoongemaakt dient te worden onder de kraan. Erg gemakkelijk dus. Ook gemakkelijk is de ophangbeugel welke tevens dient als laadstation. Door de specifieke manier van montage steekt de Dyson V10 wel ver naar voren. Daar moet je wel rekening mee houden bij de montage. Al met al is deze Dyson V10 een prettige stofzuiger om mee te stofzuigen maar of dat de hoge prijs daarmee rechtvaardigt?

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Reservoir makkelijk te legen
  • Batterij gaat lang mee (mits in laagste zuigstand)
  • Handige accesoires met klik-systeem

Minpunten

• Hoge prijs

Arlette Vonk 25-06-2018

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Als je deze stofzuiger geprobeerd hebt, wil je niet meer anders. Hij is licht en super krachtig. Je kan makkelijk je hele huis stofzuigen op stand 1. Voor de wat zwaardere klussen kan je stand 2 of 3 gebruiken maar dan moet je hem sneller opladen. De bijgeleverde hulpstukken zorgen ervoor dat je ook makkelijk de trap op ergens achter kan stofzuigen. Je kan hem heel makkelijk legen en opladen gaat lekker snel.
Kortom...zoek je een nieuwe stofzuiger dan is dit echt een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • Laadt snel op
  • Je kan je hele huis stofzuigen zonder opladen

Manon D 25-06-2018

Een handzaam apparaat.

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Een handzaam apparaat. Stofzuigen zonder snoer, erg handig.
Makkelijk te legen, door een hendel.
Klein en niet te zwaar. Hierdoor handig op de trap.
Een flexibele voet die meebeweegt in hoeken.
Nadeel is dat je bij gebruik de knop in moet houden. Bij langdurig gebruik krijg je dan kramp in je vinger.

Ook de 3 standen zijn erg fijn. Het zand in de groeven van mijn vloer zuigt hij zonder problemen op. Handig met kinderen.

Filter is gemakkelijk los te draaien en te reinigen. Drogen duurt alleen lang.
Wij gebruiken nu veel meer, ook tussendoor, deze stofzuiger.

Ook dochterlief van 8 jaar kan hem hanteren. En wil nu graag helpen.

Ik heb hem mogen testen, maar hij staat nu echt op mijn verlanglijstje.

Pluspunten

• Handzaam apparaat
  • Flexibele voet
  • Meerdere standen

Minpunten

• Lekt soms wat stof
  • Filter drogen duurt 24 uur.

Froukje 24-06-2018

Goede snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Geweldige stofzuiger. Ook echt wel beter dan de voorganger die ik zelf bezit. Jammer dat je nog steeds de aanknop zelf moet induwen en hem niet ‘vast’ kunt zetten.....

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk te legen
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Aanknop zelf induwen

Freek Breda 22-06-2018

Fantastische steelstofzuiger met top accu & super zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Wat een heerlijke Dyson stofzuiger is dit.

Op dit moment gebruik ik een van de oudere voorgangers met het oude vuil opvang systeem.

Deze versie is vele malen stiller, beduidend lichter, heeft een langere accuduur, zuigt beter en ziet er ook nog mooier uit.

De zuigkracht is in te stellen in drie standen waarbij de normale stand voor het overgrote deel van de tijd meer dan voldoende is. De stofzuiger heeft dan een zuigtijd van bijna een uur. Let op, het gaat hier om een uur "zuivere stofzuig tijd" aangezien het apparaat alleen aan staat als je de greep in knijpt, wat je weer alleen doet als hij ook daadwerkelijk moet stofzuigen.

Het legen van het opvangreservoir is super eenvoudig, je houdt hem boven de vuilnisbak en duwt het "rode lipje" naar beneden. Vervolgens schiet het reservoir naar beneden de vuilnisbak in en leegt zichzelf.

Ook het reinigen van het filter is eenvoudiger geworden.

Kortom; echt een TOP apparaat.

Enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat ik zie dat de prijs aan de stevige kant is......

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Lichtgewicht
  • Eenvoudig te legen
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Prijs

Chantal & Jeroen 22-06-2018

Zeer krachtige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Motorhead

Al jaren zijn wij zeer tevreden Dyson gebruikers . Onze DC62 animal pro had al de snoerstofzuiger volledig vervangen . De V10 hebben wij mogen testen en deze stofzuiger is merkbaar krachtiger dan de huidige DC62 . De accuduur is voldoende om met de normale/middelste stand het hele huis (150m2) inclusief trappen en bank te stofzuigen . Er blijft zelfs dan nog wat accuduur over.

De draaiende motor borstel werkt perfect maar is wel wat dikker waardoor we minder makkelijk onder de bank kunnen zuigen.
Verder is onze ervaring met een mini motor borstel perfect voor bijvoorbeeld de trap, auto en van de bank kruimels en kattenhaar makkelijk te verwijderen. Deze borstel ontbreekt helaas bij deze versie van Dyson wat wij wel erg jammer vinden . Doordat de bevestiging anders is , kan het oude opzetstuk niet gebruikt worden. Deze accessoire zou er wat ons betreft standaard bij moeten zitten

Verder is de opvangbak groter en veel makkelijker te legen.

Na gebruik kan de stofzuiger in de lader worden opgehangen , en dus nog ook nog eens makkelijk even snel te pakken.

De stofzuiger is zeker een aanrader en kan dus met gemak een snoerstofzuiger vervangen!

Pluspunten

• Accuduur
  • Opvangbak groter en makkelijk te legen
  • Zuigkracht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Standaard geen mini motor borstel