Dyson V8 Absolute Pro - Reviews

Capaciteit (droog vuil)
0,54 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Johanna 08-11-2017

Erg goede zuigkracht, fijne stofzuiger.

Met de stofzuiger op zich is helemaal niets mis. Door mijn pijn in de rug is het ideaal om hem naar boven te nemen. Je kunt makkelijk onder de bedden en tussen de spleetjes van de verwarming.
Zuigen doet hij heel goed en lang.
Alleen de service van de mensen van Dyson daar ben ik niet over tevreden.
We zouden korting krijgen, maar dit ging niet door. Door priveredenen waren we een week of twee te laat met reageren en toen reageerde ze best wel bot. Daarom zal het bij 1 Dyson blijven en zoeken we volgende keer naar een ander goed merk!

Pluspunten

• Goede stofzuiger
  • Fijn om te dragen bij rugpijn e.d.

Minpunten

• Service van personeel.
Fred 08-12-2017

Als je te laat bij de boot komt is hij ook weg!! wat zegt dit nu over het product u was zelf te laat.

Kees 26-02-2018

De mensen van Dyson waren een maand te laat met het opsturen van de rekening, dus zo waren wij vanzelf te laat. Dit hadden we niet door, maar ze hebben ook niets gedaan om het te verhelpen. SLECHTE ZAAK!!!

Anneke 22-01-2018

Miserie!!!

We zijn heel tevreden geweest over het toestel, maar dat was maar tijdelijk.
De batterij begaf het net buiten garantietijd.
Nieuwe batterij gekocht (via winkelier). Bleek de verkeerde te zijn.
Nieuwe batterij besteld : bleek te passen ... maar toch, af en toe laadt ze niet op, is ze maar half opgeladen, ... pfff. Af en toe werkt de stofzuiger in 'snakjes' : alsof de batterij in snakskes energie afgeeft. Dat was nochtans net zoals de stofzuiger zelf ook duur in aankoop.
We hebben de stofzuiger nu 4 jaar : veel deugd hebben we er niet aan beleefd.
Nee, geen goede ervaring hoor!

KD 21-02-2018

Dyson V8 Absolute Pro - kwaliteit?

Mooi product. Werkte goed zolang die het deedt. (Welgeteld 3 dagen) Levensduur technisch zou ik dit apparaat zeker niet aanbevelen. Daarnaast is de service afdeling van Dyson totaal niet klantgericht/oplossingsgericht.

Marketing is 1 ding maar service zorgt ervoor dat klanten terugkomen bij een Merk. Ben nu bijna 3 weken bezig om een unit te fixen (gaat dus puur om bezorgen van spare Parts onder garantie) maar op voorraad of een nieuwe unit zit er niet in. En dan gaat het over een product wat welgeteld 3 dagen oud is. Nu dus 4 weken met de snelheid van Dyson. Kan ook geen aanspraak meer maken op de zichttermijn door de “snelle” afhandeling van Dyson. Anders had ik mijn koopovereenkomst zeker ontbonden.

Heb dus een paperweight was €499,- in de voorraadkast staan. Top en dank u Dyson

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Veel accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Levensduur (3 dagen accu stuk)
  • Fragiel systeem.
  • Voorraad van reserve onderdelen dramatisch!
  • Ruin 2 maanden wachten op een accupack
  • Relatief duur voor de kwaliteit
Kees 26-02-2018

Service is inderdaad erg slecht! Alleen daardoor zou je al ergens anders iets gaan kopen!!!!!!
SLECHT!!!

Ravi Mangnoesing 18-01-2018

Korte gebruikstijd

Over de dyson V8, ik vind het persoonlijk een ( waardeloos ding ) mijn mening !!!
Ben zeer teleur gesteld door deze aankoop.
De reclame op tv is misleidend klopt van geen kanten,
ook de 40min klopt niks van.
Wees er goed van bewust waarvoor u hem koopt, als het voor een huis is waar er dagelijks in geleefd wordt zou ik het direct af raden.
Ik vind het erg jammer van mijn 600 euro en dat voor twee jaar garantie, voor 600 euro kun je wel 3a4 stofzuigers kopen in twee jaar.
Zou er graag meer over willen vertellen maar is niet veel positiefs bij, het enige voordeel dat je hem makkelijk pakt doordat hij draadloos is.
Denk wel hierom als u hem aanschaft niks weggooien anders wordt hij niet retour genomen, en leest voor gebruik het boekje dan ziet u vanzelf hoelang je met (elek) borstels kan doen.
Daarom zit ik er mee opgescheept anders was hij direct retour gegaan.

Pluspunten

• hij is mobiel

Minpunten

• tekort stang, krijg last van rug
  • hepa filter valt eraf bij enige contact
  • zuigkracht val vies tegen
  • op max stand maar 7 min te gebruiken
  • bortels 4 maand nu al stuk

Isabelle 15-01-2018

Merchandising DYSON sterker dan hun stofzuigers

Dinsdag 09 januari een steelstofzuiger VB ABSOLLUTE PRO gekocht bij Krëfel.
Dit is een snoerloze stofzuiger die volgens de website van Dyson met prachtige reclame aan de man gebracht wordt als een super goede stofzuiger met een autonomie van 40 min.
Dit is al een eerste misleiding: als je stofzuigt op de laagste stand (kan je het misschien 40 min uithouden), maar dan is niet alles opgezogen en is niet alles proper. Als je werkt op de hoogste stand (is niet aan te raden volgens de klantendienst van Dyson, want dan kan de motor oververhitten) is de batterij leeg na 8 min. Dit is juist gepast om mijn badkamer 3 op 4 meter te stofzuigen.
Toen ik vroeg aan iemand van de klantendienst van Dyson hoe ik dan heel mijn huis moet stofzuigen zei hij lukgraag tegen mij, dat dit niet de bedoeling is met deze stofzuiger. Hij moet dienen als iets extra (dus ik ben sowieso genoodzaakt een gewone stofzuiger erbij te hebben).
Dit alles staat wel niet in de mooie reclame! Hij wordt aangeprezen als steelstofzuiger niet als accessoire, ik voel me echt misleid!
Dyson Benelux 16-01-2018

Beste Isabelle,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V8 Absolute Pro.
De gebruiksduur is al volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 25 minuten
Met de mini gemotoriseerde borstel: 30 minuten
In de max-modus: 7 minuten.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en wil ik u graag helpen.
De V8 Absolute Pro is een draadloos toestel en beschikt over minder zuigkracht dan een sledetoestel, aangezien de motor best veel kleiner is. De V8 Absolute Pro is een toestel dat handig is voor dagelijks gebruik, en de accu duur is voldoende voor een klein appartement. Afhankelijk van de grote van de woning kan het zijn dat het toestel vaker opgeladen dient te worden.
Het toestel beschikt wel over een Max-stand, welke geschikt is voor het opzuigen van hardnekkig vuil.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:
Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Henk Willemsen 10-01-2018

Batterij snel leeg

Dit is mijn 2e Dyson. 1 voor de zaak en nu 1 voor privé. Het is privé de V8 geworden en best een dure aanschaf, Maar wat me enorm tegenvalt is de korte tijdsduur om stof te zuigen op het hoogste niveau. Hooguit 15 minuten en dat is te kort om een klein appartement schoon te houden. Jammer.

Pluspunten

• Vind Dyson een tof merk

Minpunten

• Het batterij vermogen

Lenie 31-12-2017

Prachtige vormgeving

Gekocht .ivm altijd stand nu. 30 dec gekocht .kan mij niet registreren geeft elke keer foutcode aan . Zie op de site dat er een tas bij zit .die hebben wij niet bij de aankoop gehad .jammer .maar wat ik tot nu toe heb gezogen prima boven verwachting

Ps zon tas nog te koop ? Vind ik heel fijn voor de onderdelen

Pluspunten

• Schoon
  • Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed in alle kieren en gaten
  • Tot slot fantaschtisch

Minpunten

• Nr niet te registreren
Dyson Benelux 03-01-2018

Beste Lenie,

Dank voor uw review. Het is inderdaad mogelijk dat een aantal serienummers niet herkent worden op onze website. Wij zouden graag de registratie voor u doen. Mocht u dit willen zou ik u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan uw Dyson kunnen registreren voor de 2 Jarige Garantie dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,
Dyson Benelux

ddirmicr 08-11-2017

Prominente plek in de huiskamer

We hadden al een dyson stofzuiger maar die was met kabel en hobbelde achter ons aan door de kamer.
De Dyson V8 is snoerloos en maakt veel minder kabaal en de zuigkracht is verbluffend, de hulpstukken erg handig en het grote voordeel is dat je de machine overal mee naar toe neemt zonder snoer en verlengsnoer. Over de levensduur kan ik niets zeggen want we hebben hem net maar het is genieten om te mogen stofzuigen, mijn partner en ik maken er bijna ruzie om.

Kortom, een geweldig apparaat ondanks dat we schrokken van de aanschafprijs.......

Pluspunten

• snoerloos
  • geluidsarm
  • makkelijk mee te nemen naar buiten
  • handig op te bergen, altijd wel een plekje
  • zelfs decoratief

Minpunten

• Flexibel hulpstuk had flexibeler kunnen zijn

Marijke 09-06-2018

Geweldig

Voor mij doet die perfect zijn werk, ook op minimum van kracht. De accessoires zijn een echte meerwaarde. Ik gebruik hem zelfs om af te stoffen. Ook in diepere kieren lukt het best goed. Het is handig dat ophanging en opladen ineen zit, maar vind het wat groot. De opbergzak had een afgesloten zak mogen zijn.

Pluspunten

• handig en snel
  • wendbaar
  • kwalitatief materiaal

Minpunten

• prijs

Rita 08-06-2018

Dyson V8

Op zich een prima stofzuiger. Helaas kan ik niet in 1 keer een verdieping van mijn huis stofzuigen (ongeveer 35 m2 per etage), accu is veel te snel leeg (in beide standen) en opladen duurt lang. Dit valt mij erg tegen. Wel handig dat hij geen snoer heeft. Zuigkracht is ook goed.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk opbergen en pakken

Minpunten

• Snel accu leeg
  • Lang opladen

hm rijsdam 03-06-2018

gebruikersgemak

heerlijk zonder snoer of in de weg zittende slang te stofzuigen (heb ik toch al een hekel aan) en een heerlijke lichte machine die doet wat ie moet doen, nu nog een verloopstuk zodat er een vacuüm kledingzak vacuüm mee gezogen kan worden en het is een dikke 10

Pluspunten

• geen snoer
  • geen slang
  • laag gewicht
  • gebruiksgemak

Minpunten

• verloop voor vacuüm zuigen

Ontevreden klant 30-05-2018

Waardeloos

Het lijkt een mooie uitvinding maar het werkt in de praktijk niet. Hij zuigt slecht dingen op verplaatst ze door ee vele lucht die eruit komt. Na 3 weken stofzuigermond al kapot, daarover contakt gehad met dyson we zouden een nieuwe krijgen. Daar wachten we nu dus al 3 weken op zonder resultaat. Dus daardoor nog een nieuwe stofzuiger moeten aanschaffen. Want tja stofzuigen moet hier dagelijks met kinderen.
De opzetstukken zijn ook niet fijn, als ik de trap er mee wil doen blaast hij alleen alles weg, en zuigt het dus niet op.
Al met al heb ik heel veel spijt van deze aankoop, had van dat geld 2 nieuwe stofzuigers kunnen hebben!

Pluspunten

• Snoerloos

Minpunten

• Blaast alles weg ipv zuigen
  • Breekbaar, gaat snel kapo
  • Slechte service
  • Opzetstuk voor trap is niet fijn
  • Erg duur voor zon slechte kwaliteit

G Pool Wijnalda 26-05-2018

Dyson Absolute Pro V8

Dit is een onwaarschijnlijk goeie snoerloze stofzuiger en ik ben er zeer tevreden mee. Hij heeft een ongekende grote zuigkrachten en goed en gemakkelijk op te ruimen. ik kan hem iedereen aanbevelen. Grote klasse

Pluspunten

• gemakkelijk
  • super sterke zuigkracht

Dick Roseboom 21-05-2018

Verrassend resultaat

Ik wilde een draadloze stofzuiger hebben, door nieuwe inrichting geen zin meer met een snoer te werken. Tamelijk onverwacht gekocht, had ook net de kamer met oude Miele stofzuiger gedaan. Na aanschaf en opladen natuurlijk eerst proberen, en zeer verbaast over de hoeveelheid vuil dat er nog uit de vloerbedekking kwam. Ik had niet verwacht dat dit met een accu zuiger mogelijk was. Je kunt er tenminste ook nog goed mee onder meubels en bedden komen zonder alles te hoeven verplaatsen. Dit is voor mij nogal van belang, door recente operaties aan de buik kan ik niet zo veel meer. Maar dit gaat prima.

Pluspunten

• Veel vuil komt er in de opvang bus.
  • Makkelijk zien of ie vol zit
  • Waarschuwing, gaat horten en stoten indien vol

Minpunten

• Laad nogal statisch op.
  • jammer dat schakelaar niet vastgezet kan worden

HT Brandenburg 20-05-2018

Goede zuigkracht en prima accuduur

Ik was vooral het snoer beu. Steeds het achter me aanslepen van de stofzuiger, die dan ook bleef haken achter het meubilair, overtuigde me.

Pluspunten

• accuduur
  • zuigkracht

Heksje 19-05-2018

Eindelijk geen gedoe!

Werkt zoals verwacht, vervangt volledig m'n grote stofzuiger. Goede kwaliteit, voldoende accu capaciteit.
Wel prijzig, maar het is wel elke cent waard. Plotseling heb ik geen hekel meer aan het stofzuigen!

Pluspunten

• krachtig genoeg voor 3 harige huisgenoten
  • altijd bij de hand, altijd volgeladen
  • geen extra kruimeldief nodig (bijv. auto)

Minpunten

• zuigt niet goed in de hoeken

G.D. den Ouden 19-05-2018

Handig apparaat.

Handig apparaat, vooral wanneer je er een standaard ophang/laad-plaats voor maakt. Je haakt hem los en je kunt zuigen. Niet swifferen maar zuigen! Wat het ook is, het is meteen opgezogen en dus weg. Fantastisch apparaat! De prijs/kwaliteit verhouding moet zich in de tijd bewijzen.

Pluspunten

• handig
  • snoerloos

Minpunten

• kan misschien nog lichter
  • zou het niet weten

Will Scheepbouwer van der Klis. 19-05-2018

Mevrouw

Wij hebben voor deze stofzuiger gekozen omdat hij snoerloos is, de hanteerbaarheid en het opbergsysteem. Zuigkracht is prima. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn goed en gemakkelijk toe te passen.
Klantenservice goed.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Reiniging

Alkmaar 19-05-2018

Absolute pro

Hoe cliché ook, voor kerst deze stofzuiger gekregen na zeer zorgvuldige instructie ;-).
De stofzuiger zuigt goed, easy to use, makkelijk schoon te maken, veel voordelen tov ouderwetse snoer stofzuiger. Toen ik de stofzuiger de eerste keer gebruikte had ik de dag ervoor alles stofgezogen. Ivm kat doen we dit dagelijks, ik schrok me wild hoeveel vuiligheid er uit het kleed kwam aan haren troep viezigheid toen ik met de V8 absolute pro er over heen gegaan was. Alsof jk nog nooit iets stofgezogen had. Al met al erg blij met het apparaat.
Minpuntje: de stang van de 10 is langer en dat was prettiger geweest voor ons ivm onze lengte. Alleen wisten we toen niet dat de 10 er met een paar weken op de markt kwam... als het kon zou ik m omruilen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Lengte stang
  • Breedte (vloerborstel) is tebreed.

Ronaldo 19-05-2018

Topper in klein formaat

Super makkelijk in gebruik met lange gebruiksduur van de batterij. Super krachtig stofzuigen tot in elk hoekje van mijn woning.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Geen snoeren
  • Krachtige motor
  • Heeft veel handige hulpmiddelen

Minpunten

• Hoge aanschaf prijs