Dyson V7 Fluffy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Fluffy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

p***************@o********** 11-11-2023
Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Bij ons hetzelfde als bij veel anderen.
Heel snel minder zuigkracht. Uitvallen max-stand.
Al snel zuigmond en filters moeten vervangen tegen vergoeding van € 80. Nu accu geheel stuk. Als je via de app het probleem melde zag je: de accu is binnen 5 jaar kapot, dus wordt vervangen. Al je gegevens inkloppen en vervolgens niets meer. Dus maar geapped. Daar wordt je minder vriendelijk verteld dat ze 1 of 2 jaar garantie geven. Vervanging accu € 75. En dat allemaal op zo'n dure stofzuiger en zo snel.
Snoerloos zuigen is handig maar voor € 150 per jaar wel een erg dure hobby.
Dag Dyson.

v***@h********** 28-12-2022
  • Product gekregen

dyson slechte koop

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

slechte accu die al na 1 jaar binnen 10 minuten leeg is op de minimum stand, op max. binnen 2 minuten.
dyson zegt dat het niet onder de garantie valt, is normaal zeggen ze. een apparaat van €280.00 mag je toch meer van verwachten. dus nooit meer dyson, geven garantie tot aan deur.

Pluspunten

• makkelijk

Minpunten

• slechte accu
  • slechte service

Mevr L 20-02-2021

Na 1 jaar veel gebreken

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Had ik de stofzuiger de eerste maand na aanschaf moeten beoordelen, was het goed.
Na rui
Drie kwart jaar begaf de turbo stand het en na een jaar begon de gewone stand zijn zuigkracht te verliezen. Wij maken hem geregeld schoon zoals wordt aanbevolen in handleiding, maar dit draagt niets bij. Voor de prijs had ik echt meer van een dyson verwacht.
Zuigt veel kruimels niet op. Moet je meerdere keren over heen gaan.
De enige die nog redelijk werkt is als je hem zo klein maakt als een kruimeldief en je de kop pakt voor de deurmat.
Toen wij belden was er geen garantie meer. Weg geld!

Pluspunten

• Filter
  • Handzaam

Minpunten

• Turbo snel kapot
  • Gewone stand verloor erna snel de zuigkracht
  • Zuigt veel kruimels niet op
  • Te duur voor de kwaliteit.

Dave 27-04-2020

goed hanteerbaar, korte accu levensduur ca 2jaar en x mnd

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Handige stofzuiger voor kort gebruik. Tijdens het gebruik wordt er veel lucht verplaatst daarmee verplaats je ook het stof, met name bij het zuigen van de trap ervaar ik dit als hinderlijk. Levensduur accu is ca 2jaar en x mnd, je merkt opeens dat de accu erg snel leeg is. Vervanging van de accu kan maar is relatief prijzig en valt buiten de gestelde garantie termijn van 2 jaar.

Pluspunten

• Gemak
  • Wendbaarheid
  • Geen stofzak

Minpunten

• accu levensduur
  • verplaats veel lucht

Cwp 05-04-2019

Fancy kleur; zeer beperkte accuduur

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Fancy apparaat en kleur. Ideaal dat we nu snoerloos kunnen zuigen. Accuduur op de max stand gaat zeer beperkt mee, nog geen 20 min!!! Verder vind ik het persoonlijk erg onhygienisch dat je al het stof en vuil in de transparante opbergkamer ziet zitten.

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Korte accuduur
  • Transparante opvangreservoir

Dennis 23-08-2018

Fantastisch! Geen snoeren meer en weinig bergruimte nodig.

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Omdat de normale stofzuiger toch vaak een sta in de weg was op de overloop of in de gang, besloten een Dyson V7 te kopen. Deze hangt mooi aan de muur en kost dus geen ruimte. Even snel pakken is ideaal. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Weinig opbergruimte
  • veel zuigkracht

vd Ven 08-08-2018

Handig zonder snoer.

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

ik kocht de Dyson omdat hij snoerloos is. makkelijk in gebruik en niet te zwaar.De accutijd mag wel wat langer. Zeker als je de turbostaand gebruikt. Verder zuigt hij goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede zuigkracht

Minpunten

• accutijd te kort.

Raspoetin 03-08-2018

Handzaam en krachtig

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Fijne handzame stofzuiger voor het schoonhouden van een klein appartement.
Ruim voldoende zuigkracht en met volledig opgeladen accu kan ik het hele appartement doen.
Handige opzegstukken voor moeilijk bereikbare plaatsen.

Pluspunten

• handzaam
  • geen snoer
  • aantal hulpstukken

Minpunten

• zou graag een verwisselbare accu hebben

Frank 02-08-2018

Dit is pas een stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Heerlijk apparaat, lekker handig zonder snoer.
Ook zonder stang perfect voor de auto.
Is wel snel leeg op de turbo stand maar laad snel weer op
Wij hebben een hond en dat is te zien in de afval houder :)
Zowel op vloer bedekking als laminaat te gebruiken

Pluspunten

• geen snoer
  • veel beter dan mijn oude gewonde stofzuiger

Minpunten

• accu duur

Marleen 02-08-2018

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Fijn handzaam apparaat. Op maximale zuigkracht prima honden en kattenharen verwijderen van vloerkleed en stoffen bekleding. Batterij is dan snel leeg maar als je daar rekening mee houdt is er niets aan de hand. Doordat de zuigmond hoog is is het wat lastig om onder meubilair te stofzuigen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Hoge zuigmond
  • Ba tterij snel leeg bij maximale zuigkracht
Dyson Benelux 06-08-2018

Beste

Bedankt voor uw review,

Wij zijn blij om te horen da u het een goed apparaat vind. Het batterij leven op de max stand gaat ongeveer 6 minuten mee maar als u het apparaat op zijn normale stand gebruikt kan het machine 30 minuten mee. Voor de snoerloze apparaten hebben we verschillende accessoires die u kunt gebruiken om onder de meubels.

Farugia

Laura 12-07-2018

Handig en sterk

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Ondanks dat deze stofzuiger als ‘klein’ gezien wordt, is jet voor mijn huis juist een grote aanwinst. Accu gaat lang mee; zuigkracht is fantastisch en ook het schoonmaken is een fluitje van een cent. Dyson heeft hiermee bewezen dat klein, een grote aanwinst kan zijn.

Pluspunten

• Klein
  • Kravhtig
  • Accuduur

Minpunten

• Niet ontdekt

Yvonne 25-06-2018

Verademing!

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Na lang twijfelen toch een draadloze Dyson gekocht, wat een verademing! Overstag gegaan toen onze tweeling aan tafel begon mee te eten en we meerdere malen per dag onder de tafel moesten stofzuigen wat nog al een gedoe was met onze oude stofzuiger. Nu is het een klein kunstje, na het eten haal je de Dyson uit de oplader en is het zo schoon. Daarbij is stofzuigen geen grote klus meer maar doe je het er snel even tussendoor. Ook heel fijn om met de kruimelzuiger de trap te doen, je hoeft geen stofzuiger meer mee te sjouwen. Even moeten wennen aan de stang en snelle wendbaarheid maar heel erg tevreden. Kortom: voldoet aan alle verwachtingen!

Pluspunten

• draadloos
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• accuduur

Jan-Jaap 23-06-2018

Zeer tevreden

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Nadat onze kruimelzuiger van Dyson (zonder steel) stuk was gegaan, op zoek gegaan naar een exemplaar met steel. Uitgekomen op dit product.

Inmiddels twee maanden in bezit en zeer tevreden. Hangt binnen handbereik en wordt dagelijks gebruikt, omdat er altijd wel ergens kruimels liggen met kinderen in huis. Zuigkracht is prima, turbostand wordt zelden gebruikt. Accuduur is ook ruim voldoende.

Ik merk dat ik de 'grote stofzuiger' vaak in de kast laat staan en de Dyson gebruik om de benedenverdieping (parketvloer) te zuigen. Ook de laagpolige maten worden prima gezogen met de roterende borstel. Ook de meubelborstel wordt hier veelvuldig gebruikt, om bank, bed en trap te zuigen.

Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen. Onze vorige Dyson ging na twee jaar stuk, maar vermoedelijk omdat we de filters weinig hebben schoongemaakt.

Al met al zeer tevreden met het gebruiksgemak van dit product en ik zou dit product aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Goede zuigkracht
  • Goede accuduur
  • Handig ophangsysteem

Minpunten

• Filters elke maand even schoonmaken
  • Plastic fantastic (maar wel zeer stevig)

CdJ 15-06-2018

Prettige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Het is een prettige stofzuiger om mee te werken. Rolt aangenaam over de vloer, en is zeer behendig. Ook makkelijk te gebruiken zonder eerst de hele gebruiksaanwijzing door te spitten (legen van stofbak, etc). Zeer veel mogelijkheden, wij gebruiken hem zowel op laminaatvloer met gleuven als tegels en een hoogpolig vloerkleed (schrokken de eerste keer hoeveel vuil er uit het vloerkleed kwam en dus hoe slecht onze vorige stofzuiger het deed).

NB: Je hand zit in de buurt van het oplaadgedeelte dus bij het zuigen van het vloerkleed krijg ik soms wel eens kleine elektrische schokjes.

Alle voor- en nadelen volgen onderstaand.

Pluspunten

• Behendig
  • Rolt aangenaam over de vloer
  • Snoerloos, blijft nergens achter haken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijn oplaadstation incl. opzetstukken

Minpunten

• In krachtigste modus geen 30 min accu
  • Kan niet onder bed: handdeel te groot
  • Niet alle opzetstukken passen op laadstation
  • Wordt na 20 min. wat zwaar, gewicht ligt in hand

RENE 28-05-2018

stofzuigen voor korte duur

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

gekocht omdat ik moeilijk kan bukken maar na een paar weken doet hij niet meer en ik kan ook niet onder een kast zuigen

Raspoetin 30-04-2018

Dyson v7 Fluffy

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Fijne handzame stofzuiger, ideaal omdat hij snoerloos is. Hier kleeft tegelijk ook een nadeel aan. Als je de zachte borstel gebruikt dan is de accu sneller leeg. Wij gebruiken deze stofzuiger in een appartement van 60m2 met laminaat. Dit is te doen maar daarna moet hij wel weer (lang) opladen. Door de hulpstukken is hij ook goed in smalle plekjes of voor het schoonmaken van de auto te gebruiken. Wat ons betreft een aanrader.

Pluspunten

• Handzaam
  • Accesoires
  • Snoerloos

Minpunten

• Accu zou verwisselbaar mogen zijn
  • Prijs
Stoffer 30-07-2011 02-04-2019

Welke prijs bedoelt u? Er zijn grote verschillen. Ik betaalde bv €249 terwijl hij ook te koop is voor €419.

A van der Wel 28-04-2018

Handzaam, meer dan voldoende accuduur.

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Zeer fijne stofzuiger, voldoet aan alle wensen en verwachtingen, handig in gebruik mede omdat deze stofzuiger snoerloos is, voldoende hulpstukken bijgeleverd voor optimaal gebruik.
Levering door 100 meningen ook zeer naar tevredenheid verzorgd.

Anna 26-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Het was even wennen, omdat de Dyson V7 wat zwaarder in de hand ligt. Doordat ik een hond heb gebruik ik elke dag de stofzuiger. Haren worden goed opgenomen op beide standen. In de keuken gebruik ik de max. stand, waardoor alles goed haar en kruimelvrij wordt. Op de normale stand kan de accu het aan om mijn gehele appartement (160m2) stof en hondenhaar vrij te maken. Ik doe er wel langer over, dan met mijn oude stofzuiger. Het reservoir is erg makkelijk te reinigen. De hulpstukken zijn ook erg handig voor plinten en het verwijderen van haren tegen de bank. Het grote voordeel vind ik ook dat je makkelijk even deze stofzuiger van de lader haalt om geknoeide kruimels op te zuigen. Al met al ben ik zeer tevreden over de Dyson V7 Fluffy.

Pluspunten

• reinigt goed
  • makkelijk in gebruik
  • vuilreservoir makkelijk te legen

Peter 16-04-2018

Heerlijk draadloos

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Een heerlijke machine. Met deze machine kan ik het hele huis stofzuigen.
Zowel op harde als zachte ondergrond voldoet deze machine uitstekend.

Pluspunten

• Super stil
  • Grote batterij capaciteit
  • Goede accessoires
  • Ook voor meubelen
  • Zeer goede service

Bart van Rooij 15-04-2018

Snoerloos stofzuigen

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Ik heb mij altijd geïrriteerd aan het snoer bij het stofzuigen. Met de Dyson V7 Fluffy is dat verleden tijd. De Dyson hangt gemakkelijk bereikbaar aan de muur, klaar voor gebruik. Hij ligt wel zwaarder in de hand dan een conventionele stofzuiger met snoer. In de turbostand is de accu binnen 10 minuten leeg, maar met de "gewone" stand zuigt hij prima en kun je zeker 120 m2 stofvrij maken. Het vuil wordt opgevangen in een reservoir, wat gemakkelijk leeggemaakt kan worden. Al met al een gebruikersvriendelijke stofzuiger die doet wat je verwacht.

Pluspunten

• snoerloos
  • opbergen/bereikbaar
  • zuigt prima
  • leegmaken stofreservoir

Minpunten

• accu snel leeg in turbostand
  • iets zwaarder in de hand

Nick jansen 06-04-2018

Slechte stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Met goede moet kocht ik een dure dyson.
Naar een paar dagen gaf hij aan dat hij te warm werd,
Na een heel hoop geklungel en gemail en gedoe heb ik vandaag men geld terug gekregen van de mediamarkt.
7 weken zonder stofzuiger gezeten.
Klantenservice van dyson hebben geen goeie comenicatie naar de klant toe
Daarbij vroeg ik aan de verkoopster of ze meer klachten hadden gehad daarop antwoorden ze ja allen allemaal andere klachten.
Het is een mooi product mits het allemaal goed werkt.
Mijn vertrouwen in het merk dyson is bij mij compleet weg gevaagd puur door de behandeling van dyson zelf!!

Minpunten

• Duur
  • Slechte klantenservice

Van 04-04-2018

Waardeloos voor gebruik bij huisdieren

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Uitblaasopeningen hepafilter zitten op een positie waardoor deze haren opblazen bij gebruik zonder steel en bij gebruik op hoogste stand.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Niet geschikt bij opzuigen haren huisdieren
  • Slechte consumerservice
Dyson Benelux 16-04-2018

Beste,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te vernemen dat u niet tevreden bent over het apparaat. Het lijkt erop dat de filter gespoeld moet worden of vervangen. De filter dient elke maand met (enkel) koud water te worden gespoeld. Hierna mag u de filter uitwringen en dan minstens 24 uur laten drogen (niet te dicht bij warmte bronnen aangezien dit de filter kan beschadigen).

Zou u contact op kunnen nemen via de chat-functie op onze website, of via de telefonische helpdesk? Dan voeren we een trouble shoot uit om een oplossing te vinden voor het probleem.

Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Dyson Benelux

Louis 26-03-2018

Zeer beweegbaar, korte zuigduur

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Wij hebben deze stofzuiger gekocht vanwege goede recenties (krachtig en snoerloos) en de makkelijke handelwijze om zonder snoer het huis te kunnen stofzuigen. Uitpakken en in elkaar zetten ging makkelijk, net als het ophangen en aansluiten van de stofzuiger.
De grote zuigmond is erg bewegelijk, zoekt snel een eigen weg ipv rechtdoor te gaan en in hoeken is het erg moeilijk om alles op te zuigen. Eerst de mond afkoppelen en dan met een klein mondstuk of alleen de stang verder zuigen is dan de oplossing.
Verder is de beloofde werkduur van 30 minuten zuigen erg optimistisch, wij zuigen gemiddeld 20 / 25 minuten waarna de accu toch echt weer aan de oplader moet.
Groot voordeel is wel dan je overal kunt komen zonder stopcontact te hoeven opzoeken.
Overal zeker een goede koop, een krachtige stofzuiger met een makkelijk te legen stofreservoir.

Pluspunten

• snoerloos, dus makkelijk overal komen
  • doorzichtig stofreservoir, makkelijk te legen

Minpunten

• niet goed in hoeken kunnen komen
  • geen 30 minuten achtereen zuigen
  • grote zuigmond zwenkt erg snel uit een rechte baan

Adje Mannaert 25-03-2018

Goede accuduur

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Ik heb een heel goede stofzuiger. Makkelijk in gebruik geen snoer ligt van gewicht heel belangrijk zeer goed hanteerbaar. Ik kan deze stofzuiger van harte aanbevelen.

Mike 23-03-2018
  • Product gekregen

Fantastische stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V7 Fluffy

Met 3 kleine kinderen hebben we altijd wel kruimels in huis. Na diverse stofzuigers gehad te hebben met en zonder zak mocht ik nu de V7 proberen. Waar de andere stofzuigers in kracht afnemen wanneer de zak of tank zich vulde heeft de V7 daar geen last van. Blijft krachtig. Accuduur is prima, zelfs op de MAX stand kun je een hele verdieping doen. De grote steel heeft een gemotoriseerd ronddraaiende borstel, die schraapt ook vuil van de harde vloer wat een beetje aangekoekt zit, andere stofzuigers zuigen dit niet op, de V7 moeiteloos. Met de kleine opzetstukken is het ook een prima kruimeldief. Veel krachtiger dan een normale kruimeldief. Dus de oude kruimeldief kan ook meteen de deur uit. Met kruimeldief en conventionele stofzuiger weg is de kast ook ineens meer opgeruimde. De V7 komt namelijk met een handig oplaad station voor aan de muur. Alle opzetstukken klikken op een degelijke manier in de V7. Het legen van het tankje is een eitje. Het tankje is klein, maar voor ons voldoende. Bijkomend voordeel is dat je het kleine tankje gewoon in de keuken in onze smalle prullenbak kunt legen. Bij een eerdere zakloze stofzuiger met grote tank moest ik dit buiten in de kliko legen. Snoerloos geeft je veel bewegingsvrijheid, en het aanzetten dmv een "pistool-trekker" zorgt dat de accu langer meegaat dan wanneer hij constant aan zou blijven. Al met al super tevreden.

Pluspunten

• snoerloos
  • kracht
  • accuduur
  • gebruiksgemak
  • design