Dyson V6 Mattress - Reviews

deprecated > Accu type
Lithium-Ion (Li-Ion)

Daniel 11-03-2018

Krachtige (kruimel) zuiger

Toen me oude goedkoper kruimeldief er mee op was gehouden, deze dyson v6 mattress aangeschaft.
Wat een verschil aan kwaliteit en kracht tegenover de kruimeldieven van andere merken. Nooit meer een ander merk!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handige huplstukken en een degelijk apparaat

Minpunten

Roel 11-01-2017

Accuduur kon langer.

De Dyson V6 Mattress doet zijn werk goed, zelfs de auto bekleding is een fluitje van een cent, hier wordt hij ook voor de meubelen gebruikt, het enige nadeel is de accuduur. 20 Min in de laagste stand is niet haalbaar.
Daarbij vind ik het ook vervelend dat hij er direct mee stopt als de accu geladen moet worden.
Zie ik iets over het hoofd misschien? een indicator hoelang de accu nog meegaat.

Pluspunten

• Goed zuigresultaat
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Accu
  • Prijs te hoog
Officiele reactie van Dyson 13-01-2017

Beste Roel,

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw Dyson V6 Matress. Er is inderdaad geen indicator op het apparaat aanwezig om aan te geven dat de batterij bijna leeg is. Wel gaat het lampje op het toestel knipperen als deze éénmaal leeg is.

Dyson Benelux