Dyson V6 Mattress

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Mattress op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jordan 14-04-2021

PAS OP! slechte accu

Geschreven voor: Dyson V6 Mattress

Na exact 3 jaar stopt de accu ermee, Volgens Dyson moet er dan een nieuwe accu in, kosten 75,-
Dat houd dus in dat je elke 3 jaar voor 75,- een nieuwe accu moet kopen. Ik vind dit onacceptabel voor zo'n duur apparaat

Minpunten

• accuduur

Rein Mulder 02-01-2021

Kwaliteit met diverse opzetstukken prima machine

Geschreven voor: Dyson V6 Mattress

Het de Dyson al drie jaar en prima machine, wat mij erg aanstaat is de service bij Dyson kreeg een keer gratis batterij pack omdat er ergens foutje zat. Heb alles in huis van Dyson wel wat duurder service telt voor mij.

Daniel 11-03-2018

Krachtige (kruimel) zuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Mattress

Toen me oude goedkoper kruimeldief er mee op was gehouden, deze dyson v6 mattress aangeschaft.
Wat een verschil aan kwaliteit en kracht tegenover de kruimeldieven van andere merken. Nooit meer een ander merk!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handige huplstukken en een degelijk apparaat

Roel 11-01-2017

Accuduur kon langer.

Geschreven voor: Dyson V6 Mattress

De Dyson V6 Mattress doet zijn werk goed, zelfs de auto bekleding is een fluitje van een cent, hier wordt hij ook voor de meubelen gebruikt, het enige nadeel is de accuduur. 20 Min in de laagste stand is niet haalbaar.
Daarbij vind ik het ook vervelend dat hij er direct mee stopt als de accu geladen moet worden.
Zie ik iets over het hoofd misschien? een indicator hoelang de accu nog meegaat.

Pluspunten

• Goed zuigresultaat
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Accu
  • Prijs te hoog
Officiele reactie van Dyson 13-01-2017

Beste Roel,

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw Dyson V6 Matress. Er is inderdaad geen indicator op het apparaat aanwezig om aan te geven dat de batterij bijna leeg is. Wel gaat het lampje op het toestel knipperen als deze éénmaal leeg is.

Dyson Benelux