Dyson V6 Trigger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Trigger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Anton Leeuwenhoek 10-12-2020

slechte levensduur accu

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

deze dyson nu 2 jaar in bezit. la snel in het begin problemen gekregen waarna dyson bijna alle onderdelen stuk voor stuk vervangen heeft. Nu is de accu na 2 jaar gewoon kapot. De medewerker van Dyson blijft volhouden dat ik mijn machine op volvermogen laat draaien en dit lager zou moeten zetten. Zij blijft ook volhouden dat dit kan, helaas kan dit niet bij mijn machine. De kwaliteit van Dyson valt mij zwaar tegen gezien de kostprijs van hun apparaten.

Minpunten

• zeer korte levensduur accu
  • meerdere keren problemen mee

Francisca Groenbos 11-09-2019

Drama met de accu

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Voor de 2e keer 1 gekocht omdat hij fantastisch zuigt en super handig is wel duur maar dat heb je er dan ook voor over.
1e keer ging accu kapot na 2 jaar en 3 maanden garantie was 2 jaar dus moest opgestuurd worden, prijs nieuwe accu zo duur dat een nieuwe aanschaffen beter was!!
Nu 2 jaar en 9 maanden verder weer accu kapot.

Vindt de service wel echt waardeloos voor dat geld mag je toch wel wat langer plezier verwachten.
en dat het 1 keer gebeurd kan ik me nog bij neerleggen maar 2x
sorry hoor maar voor mij geen Dyson meer.

Kicki tang 21-08-2017

Duur en veel lawaai

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Ik wou een dyson kopen omwille van de goede hepa filter en het gemakkelijk wassen van de filter.
Maar ik vind de prijs wel duur voor de v6 fluffy...er zyn andere dyson stofzuigers voor een goedkopere prijs..ok het is geen steelstofzuiger maar toch vind ik het niet de juiste prijs..het lijkt wel een binnen concurrentie tussen de dyson toestel met of zonfer steel.
Wat me ook erg verschoot...is het volgende:
Er wordt tegenwoordig of is reeds al verplicht een stofzuiger zo min mogelijk lawaai te maken..k heb de steelstofzuiger in krefel uit geprobeerd en lawaai dat het maakt...dit stelt me toch heel erg teleur dat dyson er niet aan denkt om het lawaai te dempen. En ook de steel is niet uitschuifbaar...ik ben maar 1.62m en ik kan mijn hoeken van plafond niet stofzuigen...dit product is enkel voor grote mensen 😯🙁
Dus misschien toch geen steelstofzuiger en gewone dyson stofzuiger????
Voor de andere producten is dyson super..zoals de warme-koude verluchter dyson!!

Minpunten

• Lawaai
  • Duur
  • Geen verschuifbare steel

Lardodog 18-08-2017

Handig

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Een heel handig toestel!Handig opbergplaats voor hulpstukken!
Miss de snoer van oplader langer maken,want je hebt niet altijd een stopcontact op de juiste hoogte.
Zeer tevreden!L

Marleentje 15-08-2017

Handig in gebruik, krachtig toestel

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Zeer tevreden. Snoerloos zuigen werkt tijdsbesparend . Krachtige motor. Mooi design. Kortom, een aanrader.

johmart 12-08-2017

licht goed in de hand

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Dit is de beste aankoop ooit wat een enorme verbetering in het schoonhouden van je huis ,spinnekoppen zijn in een mum van tijd weggezogen en z enz het is werkelijk een verademing om deze stof steelzuiger in het bezit te hebben

Pluspunten

• geen snoeren
  • kruimels opzuigen met de kruimeldief
  • gemakkelijk ingebruik
  • geen vuile stofzakken
  • beste aankoop ooit

Minpunten

• geen pluggen en schroeven bijgeleverd
  • voor zo n duur apparaat dat had wel pepast

Luyten 04-08-2017

Dyson v6

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

goed geruisloos gemakkelijk te bedienen en ook wendbaar apparaat.
voor binnen gebruik van hoog tot laag zeer eenvoudig en zonder snoer is ideaal .

Pluspunten

• snoerloos
  • wenbaar
  • voor binnen

Minpunten

• niet voor nat

Ineke 20-07-2017

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Vind het een geweldige stofzuiger. Gemakkelijk te hanteren en vooral gemakkelijk even te gebruiken. Voor alles is een speciaal hulpstuk.
Ik ben door deze stofzuiger netter geworden (en mijn huis dus ook) ,omdat je hem snel even kan pakken en overal gebruiken.

Diana 16-07-2017

Ideaal voor trap

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Krachtige kruimelzuiger, handig om de trap mee te stofzuigen,
Geen zware stofzuiger meer om te tillen en geen snoer.

Pluspunten

• Krachtig in zuigkracht
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Prijs
  • Geen steel erbij

De Bock Herman 15-07-2017

accuduur kon beter

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Heel tevreden. Heb maar een kleine woning en kan veel kamers doen maar voor een groter huis is de accu te rap leeg. Kan hem niet meer missen voor de dagelijkse opkuis.

Pluspunten

• handig
  • goede prijs - kwaliteit

Minpunten

• accu

Haradin 06-07-2017

Krachtig : een handig om te werken

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger

Ik vind dit poducht zeer fetrauven en zuinig krachtich daruem heb ik deze merk gekozen en ik bleef dat altijd gebruiken